inovacije 24.10.2024
Strategija digitalizacije celostne izkušnje strank
Avtomobilska panoga trenutno doživlja najbolj korenito preobrazbo v vsej svoji zgodovini. Mobilnost prihodnosti je trajnostna in povezana, z digitalizacijo pa bo postala še enostavnejša, bolj osebna in pametnejša. Že danes številne storitve in funkcije znamke Audi omogočajo vse enostavnejšo integracijo avtomobila v digitalno življenje naših strank. In to je šele začetek – vozila Audi se bodo v prihodnje vse bolj spreminjala v osebni "doživljajski prostor". V ospredje močno stopa doživetje v notranjosti vozila med vožnjo iz točke A v točko B. Spreminja se v življenjski in delovni prostor – natančno usklajen s potrebami posameznika – s številnimi novimi možnostmi in veliko prostora za potnike.
Prepričani smo, da bo digitalizacija celostne izkušnje stranke postala najpomembnejša prednost v primerjavi s tekmeci. Audi zato ustvarja dosledno, celovito in čustveno vrhunsko doživetje na vseh kontaktnih točkah znamke – na spletu in v fizični obliki. Za izpolnitev te obljube smo pri podjetju Audi popolnoma spremenili svojo usmeritev in zdaj v središče pozornosti postavljamo programsko opremo in IT-rešitve. Na vseh področjih – od digitalnih prodajnih struktur, platform za e-poslovanje, vmesnikov za infrastrukturo pametnih mest pa vse do proizvodnje in logistike. Pomembno vlogo pri tem prevzema razvijalec programske opreme CARIAD, ki razvija avtomobilski operacijski sistem za celoten koncern Volkswagen in ustvarja pogoje za naslednje avtonomne vozne funkcije.
Notranjost prihodnosti
Poleg omenjenega razvoja v smeri osebnega "doživljajskega prostora" odločilno vlogo v notranjosti vozil prihodnosti igrajo tudi funkcije sistema Infotainment. Številni asistenčni sistemi ter povezava z ostalimi udeleženci v prometu in infrastrukturo zagotavljajo višjo stopnjo varnosti in udobja. Nove tehnologije, kot je na primer tehnologija holoride, pa bodo od leta 2022 naprej prinesle revolucijo na področje razvedrila v avtomobilu.
Velika pasovna širina mobilnega omrežja 5G bo v vozilu v prihodnje bistveno prispevala k doživetju informacijskih in razvedrilnih vsebin – kot je značilno za znamko Audi. Večkanalni avdio in video prenos, video telefonija ali poglobljeno igranje z VR-očali tako poteka brez prekinitev in v visoki ločljivosti. Izboljšan mobilni širokopasovni dostop (eMBB) omogoča visoke hitrosti prenosa podatkov za aplikacije, ki potrebujejo veliko pasovno širino. S tem se bosta občutno izboljšala tako udobje kot tudi varnost. Nadaljnji razvoj smo si zamislili vse do "empatičnega avtomobila", ki pozna svoje potnike, njihove navade in potrebe ter s pomočjo umetne inteligence povečuje raven udobja, varnosti in dobrega počutja.