podjetje 8.02.2021
-
Iskanje
skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,6-4,3 l/100 km,
skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 149-111g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,5-4,2 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 148-109 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,8-3,9 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 155-101 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,9-3,9 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 157-101 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,1-6,0l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 161-157 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,7-4,2 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 156-110 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,8-4,2 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 157-111 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 5,4 - 3,7 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 143 - 98 g/km
Opomba: konfiguracija tega modela še ni na voljo.
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,7-4,3 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 156-113 g/km.
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,8-4,0 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja(NEVC): 156-104 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,9-4,1 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja(NEVC): 157-108 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,6-5,8 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja(NEVC): 172-152 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): bencin: 2,1-1,9l /100 km |
električna energija: 17,9-17,4 kWh/100km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 47-43g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 7,5-4,4 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 172-116 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): bencin: 2,1-1,9l /100 km |
električna energija: 21,9-17,5 kWh/100km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 48-44g/km
Opomba: konfiguracija modela Audi A7 Sportback e še ni na voljo.
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 8,3 - 5,7 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 189-151 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): bencin: 2,7-2,5l /100 km |
električna energija: 21,2-20,8 kWh/100km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 61-57g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,6-4,4 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 150-115 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 7,6-4,7 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 174-124g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 7,7-4,7 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 174-123 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja(NEVC): 7,5-4,4 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 172-115 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): bencin: 2,4-2,0l /100 km |
električna energija: 19,1-17,5 kWh/100km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 54-46 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 9,1-6,6 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja(NEVC): 208-175 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 9,1-6,5 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja(NEVC): 208-172 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 7,0-6,0 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 161-137 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 7,3-6,3 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 166-143 g/km
Opomba: konfiguracija trenutno ni na voljo.
Poraba energije, kombinirana vožnja v kWh/100 km (NEVC): 26,6 - 22,4
Poraba energije, kombinirana vožnja v kWh/100 km (WLTP): 24,3 - 21,0
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja v g/km: 0
Poraba energije, kombinirana vožnja v kWh/100 km (NEVC): 23,9 - 20,6
Poraba energije, kombinirana vožnja v kWh/100 km (WLTP): 26,3 - 21,6
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja v g/km: 0
»Najlepši avto, kar sem jih kdajkoli narisal,« so bile besede Audijevega glavnega oblikovalca, ko je znamka jeseni leta 2018 v Los Angelesu predstavila študijo Audi e-tron GT concept. Dve leti pozneje je Audijev prvi serijski popolnoma električni Gran Turismo doživel svojo premiero. Pravi čas za pogovor z Marcom Lichtejem o pomenu modela e-tron GT.
11.02.2021 Avtor: Audi Team Fotografije: Arhiv Audi
Gospod Lichte, čakanja je konec. 9. februarja je Audi predstavil e‑tron GT. Ali se vam po sedmih letih na mestu Audijevega glavnega oblikovalca predstavitev še vedno zdi vznemirljiva?
Marc Lichte: Svetovna premiera je čaroben trenutek. To velja za celotno Audijevo oblikovalsko ekipo in tudi zame. S predstavitvijo novega avtomobila se zaključi razvojni proces, ki praviloma traja štiri leta. Dolga pot z obilico dela, veliko diskusijami in včasih težkimi odločitvami. Na koncu pa imamo skupni rezultat, na katerega smo vsi ponosni.
Ponos je prava iztočnica. S svojo oceno študije ste standarde za e-tron GT občutno zvišali. Kaj odlikuje zasnovo avtomobila?
Lichte: Dober design nastane takrat, ko je produkt estetski in obenem tudi funkcionalen, ko je del celostnega doživetja. Osnova za estetiko so proporci: kratki previsi, dolga medosna razdalja in vitka kabina na mogočnem trupu. Vse to e-tron GT združuje v sebi.
Ali bi bili domišljavi, če bi ta avto označili kot Audijevo novo oblikovalsko ikono?
Lichte: Nedvomno. Oblikovalske ikone ni mogoče ustvariti na risalni mizi. Ta sloves mora avto pridobiti na cesti – v okolju, kjer v poplavi dražljajev iščemo nekaj, čemur bi sledili. Zato imajo prave oblikovalske ikone nekaj značilno prepoznavnega: tri linije so npr. dovolj, da orišemo VW Hrošča ali Porscheja 911. Predstavljajo povsem jasno sporočilo.
In kakšno sporočilo želi Audi posredovati z e-tronom GT?
Lichte: Nedvomno to, da je prednost v tehniki – ali če citiram našo novo strategijo znamke: ‘Živimo napredek’. V naši zgodovini so to načelo še posebej zaznamovali določeni modeli: A2 je bil sinonim za neizprosno učinkovitost, TT za formalistični design, R8 za brezkompromisno zmogljivost. Vprašanje pri e-tronu GT torej ni, ali je oblikovalska ikona, ampak kako točno pooseblja naše sporočilo. Povedano drugače: kako na novo interpretira naše poslanstvo ‘Prednost je v tehniki’.
“quote”
Katero pot ste ubrali tukaj?
Lichte: Audi e-tron GT je Gran Turismo. Prvotno je bil ta izraz sinonim za športne avtomobile, primerne za vzdržljivostne dirke. Modeli GT se od športnih avtomobilov razlikujejo po večjem udobju in večji notranjosti. Audi e-tron GT kot popolnoma električni Gran Turismo na novo interpretira ta razpon, saj zmogljivosti ne zreducira na golo moč, ampak tudi učinkovitosti pripisuje poseben oblikovalski pomen.
Učinkovitost kot temeljna ideja za design. Kaj konkretno to pomeni?
Lichte: Manjši kot je zračni upor, večji je doseg: to osnovno fizikalno načelo električne mobilnosti smo pri e-tronu GT uporabili kot oblikovalski princip. Oblika sledi funkciji, estetika izvira iz učinkovitosti. Novi oblikovalski slog skrbi za močnejši tok, s čimer omogoča izpiljeno aerodinamiko. S tem zasnova e-trona GT predstavlja osnovo za design prihodnjih električnih modelov.
Toliko o zunanjosti. Kako pa je mogoče izraziti učinkovitost zasnove notranjosti?
Lichte: Z električno mobilnostjo je notranjost bolj lahkotna in funkcionalna – ter tako prostorna kot v naslednjem višjem segmentu. Kompaktna zunanjost, prostorna notranjost. Zato smo pri e-tronu GT ustvarili skulpturalno osnovno arhitekturo, ki poleg športnosti, ki zaznamuje modele GT, s svojo jasno osredotočenostjo na voznika poudarja tudi trajnost. Pri serijskem modelu je za zgled služila študija iz leta 2018. Lasten paket opreme, pri katerem so namesto usnja namenoma uporabljeni reciklirani materiali.
Športni Gran Turismo, ki se pozicionira prek učinkovitosti in trajnosti. Ali je to novo sporočilo, o katerem ste govorili?
Lichte: Kratko in jedrnato, da. Trajnost se začne pri miselnosti in izraža v designu. S tem e‑tron GT krepi idejo, ki bo zaznamovala naše razumevanje luksuza v sklopu električne mobilnosti.
“Quote”
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2020. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.