življenjski slog 29.11.2024
Del vznemirljive kolesarske karavane je tudi Mateja Kos, ki v Bahrain Victorious skrbi za odnose z javnostmi in nam je odstrla pogled v ozadje kolesarskega športa. V njenem zelo dinamičnem urniku smo jo za pogovor ujeli v logističnem centru tima v Mengšu, ko se je že pripravljala, da se s timskim vozilom Audi A6 odpelje na novo dirko v Osijek.
Slovenski kolesarji so v vrhu svetovne lestvice, osvojili so olimpijske kolajne, kolajne s svetovnih prvenstev, etapne in skupne zmage na največjih svetovnih tritedenskih in klasičnih dirkah … Mateja, vi ste del te zgodbe. Zaupajte nam, kako se vam je odprla pot v svet svetovne kolesarske karavane?
V ta svet sem vstopila leta 2016 po zaslugi prijatelja iz šolskih dni, Milana Eržena, ki ga je bahrajnski šejk Nasser bin Hamad Al Khalifa zadolžil, da pripravi poslovni načrt za ustanovitev kolesarskega tima WorldTour. Milan me je povabil k sodelovanju, saj delujem na področju marketinga in odnosov z javnostmi že več kot 20 let in je potreboval ljudi iz tega področja.
Čeprav je tim Bahrain Victorious iz Bahrajna, je zgodba pravzaprav zelo slovenska. Kot ste omenili, ima pomembno vlogo vse od začetka Slovenec, tu je timski logistični center, za tim med drugim vozi Matej Mohorič … Nam lahko poveste več o tem?
Tim Bahrain Victorius je nastal pod pokroviteljstvom šejka Nasser bin Hamad Al Khalifa v sodelovanju z Milanom Erženom, ki je projekt predlagal, predstavil in tudi zasnoval. Danes je Milan Team Principal in odloča o vsem, kar se v timu dogaja. Že od same ideje smo v projekt vključeni številni Slovenci. Med njimi so trenutno športni direktor, zdravnik, štirje mehaniki, dva administratorja, šofer kamiona, vodja kuhinje, pet maserjev in jaz v marketing timu. V timu imamo letos tri slovenske kolesarje. Seveda se število vsako leto nekoliko spreminja, a glede na to, da je v celotnem timu 28 kolesarjev in okoli 60 drugih posameznikov, je delež Slovencev kar velik. Logistični center imamo že dve leti v Mengšu, pred tem je bil v Bergamu v Italiji.
Kakšna je vaša vloga?
Sem del šestčlanskega marketinškega tima, ki je odgovoren za pokrivanje vseh dirk – te se dogajajo 230 dni na leto. Vsakodnevno skrbimo za to, da mediji s celega sveta dobijo intervjuje in fotografije z našimi kolesarji, skrbimo tudi za celoten videz tima, od designa do celotne podobe in označevanja tima. Odgovorni smo za ves foto in video material, ki se uporablja na naših družbenih omrežjih in v medijih, za vse aktivnosti, povezane s timskimi sponzorji. Naša naloga je tudi organizacija tiskovnih konferenc, predstavitev tima, dogodkov za sponzorje, organiziramo oglede dirk in posameznih etap za goste, upravljamo skupnost naših navijačev na družbenih omrežjih. Delamo vse dni v letu, tudi takrat, ko nismo prisotni na dirkah. Delo v kolesarstvu se nikoli ne konča. V času, ko ni dirk, od konca oktobra do začetka januarja, se že pripravljamo na novo sezono in snujemo ideje, vsebine, marketinške materiale za novo sezono.