»Granulat je skoraj enak kot v drugih sedežnih prevlekah, le da je ta narejen iz recikliranega PET materiala,« pojasni Grönhein. Od industrijskega granulata se razlikuje tudi po tem, da zrnca niso tako enakomerno zdrobljena in čista. »Zaradi tega se lahko zamašijo šobe v postopku proizvodnje preje. Poleg tega je granulat iz recikliranih plastenk bolj moten, zaradi česar je manj vpojen in zahteva več barvila.« Izdelava recikliranih poliestrskih vlaken je zato nekoliko bolj zapletena in dražja.
V kolutih, ki tehtajo približno dva kilograma, prejo pripeljejo v tekstilno tovarno Willy Schmitz v nemškem Mönchengladbachu. Tu jo predelajo v blago za Audijeve sedežne prevleke. V proizvodni hali je 50 velikih tkalskih strojev. »Vzorec v tkalski stroj prenesemo z USB-ključem, nato vse poteka samodejno,« pove vodja oblikovanja Britta Gebhart. Stroji ropotajo, preja se vije prek valjev. Hrup v hali je oglušujoč. Dva stroja trenutno tketa blago 'Torsion', iz katerega bodo narejene sedežne prevleke novega Audija A3.
Vodji obrata Markusu Bartschu je vseeno, ali je preja iz umetnega ali recikliranega materiala. Po postopku tkanja izdelek na videz in otip že deluje kot sedežna prevleka, a v resnici še zdaleč ni končan.
Tkanino najprej čakajo številni preizkusi kakovosti. Najpomembnejšega opravi Yvonne Peschmann, izkušena popravljalka tkanin, ki dobro ve, na kaj mora biti pozorna. Z izurjenim očesom opazi vsako odvečno nitko. Z rokami pretipa tkanino, da bi odkrila morebitne vozle ali zatrdline. Manjše napake s šivanko, sukancem in škarjicami popravi takoj, večje pa označi. Na ta način pregleda približno 200 metrov blaga v eni uri.