Odprite vrata do izkušenj prvega razreda z Audi grandsphere

S konceptnim vozilom Audi grandsphere znamka štirih krogov razkriva svojo vizijo naprednega prestiža za potovanja v prvem razredu. Notranjost vozila prihodnosti bo potnikom ponudila nove izkušnje.

28.09.2021 Avtor: AUDI AG  Fotografije: Arhiv Audi

Video title

“quote”

“quote”

Konceptno vozilo Audi grandsphere z odprtimi vrati.

Novo konceptno vozilo Audi grandsphere* uteleša vizijo znamke štirih krogov o prostornem salonu znotraj avtomobila, ki bo ponudil nove izkušnje.

Če želite razumeti vizijo mobilnosti znamke štirih krogov, ki je navdihnila novo konceptno vozilo Audi grandsphere, morate odpreti svoj duh in se prepustiti domišljiji. Predstavljajte si sebe v verjetno ne tako oddaljeni prihodnosti, ko bodo vozila delovala avtonomno na zahtevo. Zdaj pa si predstavljajte, kakšne možnosti to odpira potnikom.

Pri povsem električnem konceptnem vozilu Audi grandsphere*, drugem od treh avtomobilov iz družine sfer, se vse vrti okoli preoblikovanja tradicionalne kabine v prostoren bivalni prostor. Kadarkoli voznik konceptno vozilo Audi grandsphere* preklopi v avtonomni način vožnje in se volan in stopalki umaknejo, se lahko potniki odločijo, kako bodo doživeli svojo novo odkrito svobodo – ali bodo uporabili vozilo za komunikacijo, se sprostili, delali ali preprosto uživali v prostem času. To je naravna evolucija pristopa "doživljajskega prostora", ki smo ga pri znamki Audi uvedli že s prvim konceptnim vozilom iz družine sfer, z Audi skysphere.

 

 

Vse udobje prvega razreda

Ni presenetljivo, da se design konceptnega vozila Audi grandsphere* osredotoča na notranjost, na prostor za potnike. Ta namreč ni več podrejena tehničnim zahtevam, ampak v novi notranjosti prostor, arhitektura in funkcije sledijo potrebam potnikov. Ker se vrata konceptnega vozila Audi grandsphere* odpirajo v nasprotnih smereh in steber B ni potreben, vozilo lahko potnike velikopotezno pozdravi s širokim pogledom v notranjost.

small text

heading

text

button

Pogled v notranjost konceptnega vozila Audi grandsphere.

Vrata, ki se odprejo v nasprotnih smereh, potnikom odstrejo širok pogled v notranjost konceptnega vozila Audi grandsphere*. Ta je videti kot prostoren salon. V načinu avtonomne vožnje se volan in stopalke umaknejo pod armaturno ploščo.

 

Sprememba iz cone vožnje v cono udobja je zelo opazna. Ko vozilo nastavite v avtonomni način vožnje*, volan in stopalki izginejo. Ker sprednja sedeža limuzine 2+2 nista več podrejena vozniku, potniki spredaj lahko uživajo v velikodušno odmerjenem prostoru s prostornostjo, ki je bila prej mogoča le v zadnjem delu podobnih limuzin. Namesto tega sta zdaj sprednja sedeža zasnovana za udobje in prostornost prvega razreda. Njun položaj je optimiziran glede na funkcijo.

Pri ročnem načinu vožnje je udoben, ergonomski sedež v pokončnem položaju in voznik konceptno vozilo Audi grandsphere* upravlja z volanom in stopalkama kot običajno. Ko preda nadzor avtonomni vožnji, pa se lahko naslonjalo nagne za kar 60 stopinj nazaj v udoben položaj za počitek. Zahvaljujoč vtičnicam in zvočnikom, vgrajenim v naslonjalo, lahko potniki uživajo v filtriranem, temperaturno nadzorovanem, celo odišavljenem zraku, pa tudi v zasebnem zvočnem območju, ki ga drugi potniki ne slišijo.

Potniki v konceptnem vozilu Audi grandsphere.

Ko voznik prevzame nadzor nad vozilom od avtonomnega načina vožnje, se sedež dvigne, izpod armaturne plošče pa se ponovno pojavi volan v optimalen položaj v dosegu rok.

small text

heading

text

button

 

Najnaprednejše intuitivno delovanje

Zasloni se na te lesene površine projicirajo le, če jih aktivirate, na primer s prstom. Razporejeni so po celotni širini notranjosti ali pa so razdeljeni na voznika in sovoznika, odvisno od tega, ali je način vožnje ročen ali avtonomen. Ko je konceptno vozilo Audi grandsphere v avtonomnem načinu vožnje, lahko projekcijske površine služijo kot zasloni za informativno-zabavne vsebine ali za videokonference. Senzorski trak, vgrajen pod projekcijske površine, omogoča hitro preklapljanje med vsebino, na primer med glasbo in navigacijo. Prikazuje vse funkcije in aplikacije, ki so aktivne v avtomobilu. Za vsakega od različnih menijev se zasvetijo ikone.

V bližini izreza vrat na notranji oblogi je poseben inovativen krmilni element: MMI brez dotika. Kadar koli voznik prevzame nadzor nad avtomobilom in sedi za volanom, lahko s pomočjo vrtljivega obroča in gumbov izbira različne menije funkcij. V avtonomnem načinu s sprednjima sedežema, potisnjenima nazaj, pa se uporablja kombinacija sledenja oči in prepoznave kretenj.

S sledenjem vidnemu polju očesa lahko senzor, usmerjen v oko, določi, kdaj naj se krmilna enota vključi. Potniki lahko upravljajo sistem samo s kretnjami rok, ne da bi se nagnili naprej in se česarkoli dotaknili. Konceptno vozilo Audi grandsphere se prilagaja uporabniku, uči se njegovih nastavitev, katere menije pogosto uporablja, in sicer ne glede na način delovanja – to je lahko sledenje očem, prepoznava kretenj, glasovno upravljanje, ročno vneseno besedilo ali dotik. To pomeni, da avtomobil ne izvede le osnovnih ukazov, ampak ponudi tudi prilagojene predloge.

 

 

Popolna prihodnost: konceptno vozilo Audi grandsphere zaokroža oblikovno vizijo znamke štirih krogov za digitalno transformacijo.

Nova izkušnja notranjosti

Sprednja sedeža v konceptnem vozilu Audi grandsphere* sta zasnovana za udobje in prostornost prvega razreda.

Vrhunsko raven osebnega udobja v konceptnem vozilu Audi grandsphere* dopolnijo digitalne podrobnosti, ki zagotavljajo, da je čas v vozilu učinkovit in sproščujoč. Še preden potniki vstopijo, jih konceptno vozilo Audi grandsphere* prepozna po njihovi hoji in pozdravi s prilagojenimi zasloni ter ambientalno svetlobo. Samodejno nastavi in aktivira položaj sedeža vsakega potnika in različne druge edinstvene funkcije udobja.

Zahvaljujoč lastnim namenskim storitvam znamke Audi in integriranim digitalnim storitvam se vsakodnevna opravila, ki niso povezana z vožnjo, dogajajo v ozadju. Ker ima konceptno vozilo Audi grandsphere* že vprogramirane podatke o trenutni lokaciji potnikov, se v avtonomnem načinu vožnje* lahko pripelje do njih, jih pobere in samostojno upravlja parkiranje ter polnjenje. Infotainment sistem na podoben način dostopa do storitev, ki so jih potniki uporabljali pred vstopom v vozilo – na primer na povezanem pametnem telefonu – in jih v avtomobilu nemoteno nadaljuje.

Še več, obstoječe povezave s ponudniki glasbe in videa se brez težav uvozijo iz mobilnega telefona v novo zasnovan doživljajski prostor. Če so, denimo, potniki pred vstopom v avtomobil predvajali videoposnetek na tabličnem računalniku, se predvajanje samodejno nadaljuje na desni površini konceptnega vozila Audi grandpshere*.

Projekcijska površina na voznikovi strani prikazuje tudi sporočila, ki jih je oseba prebirala pred vstopom. Audi tako z vse boljšim združevanjem življenjskega sloga posameznikov z mobilnostjo postavlja temelje jutrišnjemu naprednemu razkošju. Del tega je umik zaslonov in tradicionalne armature iz konceptnega vozila Audi grandsphere*. Namesto tega lahko potniki uživajo v pomirjujočih minimalističnih lesenih površinah, ki jih obdajajo. Digitalno razstrupljanje med potovanjem v visoko digitaliziranem vozilu nikakor ni protislovno, pravzaprav je dokaz večje osebne svobode.

 

 

Video title
Kokpit konceptnega vozila Audi grandsphere v avtonomnem načinu vožnje.

Informacije se projicirajo na površine kokpita, ko je konceptno vozilo Audi grandsphere* v avtonomnem načinu vožnje*.

"

Sprednja sedeža v konceptnem vozilu Audi grandsphere sta zasnovana za udobje in prostornost prvega razreda.

"

 

 

Najnaprednejše intuitivno delovanje

Popolna prihodnost: konceptno vozilo Audi grandsphere* zaokroža oblikovno vizijo znamke štirih krogov za digitalno transformacijo.

Zasloni se na te lesene površine projicirajo le, če jih aktivirate, na primer s prstom. Razporejeni so po celotni širini notranjosti ali pa so razdeljeni na voznika in sovoznika, odvisno od tega, ali je način vožnje ročen ali avtonomen. Ko je konceptno vozilo Audi grandsphere* v avtonomnem načinu vožnje*, lahko projekcijske površine služijo kot zasloni za informativno-zabavne vsebine ali za videokonference. Senzorski trak, vgrajen pod projekcijske površine, omogoča hitro preklapljanje med vsebino, na primer med glasbo in navigacijo. Prikazuje vse funkcije in aplikacije, ki so aktivne v avtomobilu. Za vsakega od različnih menijev se zasvetijo ikone.

V bližini izreza vrat na notranji oblogi je poseben inovativen krmilni element: MMI brez dotika. Kadar koli voznik prevzame nadzor nad avtomobilom in sedi za volanom, lahko s pomočjo vrtljivega obroča in gumbov izbira različne menije funkcij. V avtonomnem načinu* s sprednjima sedežema, potisnjenima nazaj, pa se uporablja kombinacija sledenja oči in prepoznave kretenj.

S sledenjem vidnemu polju očesa lahko senzor, usmerjen v oko, določi, kdaj naj se krmilna enota vključi. Potniki lahko upravljajo sistem samo s kretnjami rok, ne da bi se nagnili naprej in se česarkoli dotaknili. Konceptno vozilo Audi grandsphere* se prilagaja uporabniku, uči se njegovih nastavitev, katere menije pogosto uporablja, in sicer ne glede na način delovanja – to je lahko sledenje očem, prepoznava kretenj, glasovno upravljanje, ročno vneseno besedilo ali dotik. To pomeni, da avtomobil ne izvede le osnovnih ukazov, ampak ponudi tudi prilagojene predloge.

Video title

Konceptno vozilo Audi grandsphere od spredaj.

Pod transparentnim pokrovom je od znotraj osvetljen značilen enodelni okvir znamke štirih krogov – Audi Singleframe.

 

Design nove ere

Konceptno vozilo Audi grandsphere* ponuja tudi hiter vpogled v novo interpretacijo videza znamke Audi. Znameniti Audi Singleframe, enodelni okvir, ki se nahaja pod transparentnim pokrovom, ima obliko ploskega šesterokotnika, katerega notranje površine so med vožnjo osvetljene od znotraj. To ustvari presenetljiv, zelo umetniški učinek. Žarometi na vrhu enodelnega okvirja prikazujejo štiri kroge logotipa znamke Audi. S povečanjem in izolacijo preseka med dvema od štirih Audi obročev se pojavi zenica in z njo nov, značilen digitalni svetlobni podpis. Glede na prometne razmere se lahko velikost žarometov prilagodi za uporabo kot dnevne luči. Druga značilnost oblikovanja osvetlitve znamke Audi je uporaba iste grafike v zadnjih lučeh.

 

 

* Prikazano je konceptno vozilo in ni dostopno kot serijski model.
Prikazane funkcije avtonomne vožnje so trenutno v razvoju, niso dostopne v serijskih modelih in delujejo le znotraj sistemskih omejitev. Vsi možni načini uporabe tehničnih sistemov in funkcij so konceptualne možnosti ter so odvisni od zakonskih omejitev v posameznih državah.

Zadek konceptnega vozila Audi grandsphere.

Konceptno vozilo Audi grandsphere* s svojo strešno linijo z dinamično nagnjenim lokom sledi tradiciji športnih modelov Audi Sportback.

2021-08-Gael-Buzyn-thumbnail
2021-08-Gael-Buzyn-thumbnail

"Digitalizacija spodbuja k človeku usmerjen design"

Konceptno vozilo Audi skysphere, ki je na spletni premieri presunilo občinstvo, je prelomno tudi z vidika oblikovalskega procesa. Prvič je bilo oblikovano skoraj izključno virtualno, brez modela v glini. Kaj pomeni tak preobrat procesa oblikovanja vozila, pojasnjuje Gael Buzyn, direktor enote Audi Design Loft v Malibuju.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik