prihodnost 27.09.2024
Ga. Maier in G. Meiners, mobilnost prihodnosti običajno enačimo z razvojem pogonske tehnologije. Ali delamo s tem digitalizaciji krivico?
Boris Meiners: Teh stvari ni mogoče ločiti. Z napredkom na področju električnih vozil v ospredje prihaja tudi potreba po digitalnem ekosistemu, ki bo podpiral vse vidike mobilnosti. To je mogoče doseči z digitalizacijo. Povezanost med vozilom in polnilno infrastrukturo na primer omogoča voznikom, da v navigacijskem sistemu vidijo lokacije razpoložljivih polnilnih postaj. Večina kupcev modelov e-tron v Nemčiji uporablja aplikacijo myAudi. Ko so njihova vozila povezana z aplikacijo, lahko uživajo v naših storitvah.
Annegret Maier: Čeprav elektrifikacija spreminja način delovanja vozila, še vedno vozite avto. Pravi izziv pri preoblikovanju mobilnosti je povezovanje resničnega in digitalnega sveta. Celostno izkušnjo lahko ponudimo le, če vozilo povežemo v ekosistem digitalnih storitev in zavzamemo svoje mesto kot ključen člen v verigi mobilnosti.
Za razvoj teh storitev in funkcij sta odgovorna vaša oddelka.
Boris Meiners: Tako je. Skupaj s trgi ugotavljamo, kje in kakšne so potrebe naših kupcev. To vključuje beleženje in vrednotenje pogojev ter določitev prednostnih nalog. V zvezi s tem govorimo tako o evoluciji kot o revoluciji. Iskanje skupne podlage za primerjavo in kategorizacijo tako različnih tematik je velik izziv. Nihče od nas pa ne sprejema končnih odločitev, to je naloga posebne medsektorske komisije. Naše delo se osredotoča bolj na obvladovanje idej in pričakovanj.
Annegret Maier: Pri vseh digitalnih zadevah predstavljamo most med našimi osrednjimi razvojnimi ekipami in mednarodnimi trgi, izmenjava pa poteka v obe smeri. Poleg tega ocenjujemo, kako dobro so naše storitve in funkcionalnosti sprejete v svetu. Pomembno je, da pravo idejo vedno uresničimo ob pravem času.