Oblikovanje barv in materialov od znotraj navzven
"Vse dosedanje modele Audi RS performance zaznamuje jasna barvna tema. Audi RS 7 performance ima denimo modro barvno shemo z zunanjostjo v askarijevo modri barvi in notranjostjo s šivi in poudarki mercato modre barve." Kot prvi povsem električni model v ponudbi pa si Audi RS e-tron GT zasluži več kot le drugačen videz od modelov S in RS v modelski seriji. "Vstopamo v novo obdobje. Želeli smo ustvariti močno oblikovalsko temo, ki jo bo mogoče v prihodnosti še nadgraditi in tako modelu Audi RS e-tron GT performance vdihniti kar najbolj privlačen in edinstven značaj."
Čeprav pogled najprej pritegne barva zunanjosti, je pri modelu Audi RS e-tron GT performance Krönerjeva ekipa delala od znotraj navzven. Zvitek vlaken, ki je služil kot izhodišče ustvarjalnega procesa in ključni del sestavljanke, mu je že nekaj časa rojil po glavi. "V vozilo sem želel prenesti medeninasto zelenkast lesk tega bazaltnega vlakna. Je eleganten, svež in športen." Serpentinasto zelena je zdaj barva šivov, ki krasijo sedeže in prenovljeni volan, odraža pa se v celotni notranjosti. "Tako se nam je odprl cel svet barv in ne le en odtenek, ki bi prevladoval nad vsemi drugimi."
Poseben material za poseben model
Nove komponente, ki odločilno vplivajo na aerodinamiko in prepoznavnost povsem električnega modela, so potrdile oblikovalčevo vizijo. "Audi RS e-tron GT performance ima nove funkcionalne elemente, zaslonke na sprednjem in zadnjem delu," pove Kröner. Podobni elementi krasijo tudi osnovni model RS GT. "Ti dodatni deli niso le funkcionalni, so tudi dekorativni elementi. Pri izrazito športnih modelih najprej pomislimo na karbon." Toda elementi iz karbona sami po sebi ne pomenijo nič novega, saj jih imajo tudi drugi športni modeli Audi. "Če bi bila ekskluzivna barva zunanjosti edina prepoznavna značilnost novega modela performance, bi ob kupčevi izbiri individualne barve laka izgubili strateško komponento – identiteto, ki bi jo moral imeti Audi RS e-tron GT performance," pojasnjuje Kröner. Tudi obarvan vstavek ne bi pomagal, saj ne bi bil združljiv z vsako barvo laka. Ekipa z oddelka Color & Trim se v takšne kompleksne premisleke poglobi že v zgodnji fazi, običajno le teoretično ali s pomočjo majhnih vzorcev.
Rešitev so našli v matiranih karbonskih elementih s kamuflažnim vzorcem. Novi material je v primerjavi s tradicionalnimi karbonskimi elementi lažji in trdnejši in ima bolj razgibano površino. Audi ga uporablja na sprednjih in zadnjih zaslonkah ter v notranjosti in na zunanjih ogledalih. "Material ni videti črn ali siv, ampak se spreminja glede na to, od kod prihaja svetloba. Ima zelenkast odtenek, ki ustvarja oblikovno celoto, in je zdaj prvič na voljo izključno za Audi RS e-tron GT performance."