Toda iskanje najbolj učinkovite osvetlitve ceste se je nadaljevalo. Z zmagoslavjem halogenske tehnologije v začetku sedemdesetih let prejšnjega stoletja je nadaljnji razvoj svetlobne tehnologije pri znamki Audi potekal še hitreje, leta 1994 pa je s prvo uporabo ksenonskih žarometov v modelu Audi A8 odprl novo obdobje osvetlitve.
Na začetku 21. stoletja je bil Audi prvi proizvajalec avtomobilov, ki je v celoti izkoristil potencial svetilnih diod. Leta 2004 so bile dnevne luči LED del serijske opreme modela A8 W12, leta 2008 je znamka Audi povzročila revolucijo v svetu avtomobilske osvetlitve s prvimi popolnimi žarometi LED v zmogljivem športnem modelu Audi R8, leta 2014 pa je prva na svetu v serijsko opremo dodala laserje kot dodatne dolge luči. Z digitalizacijo svetlobe, na primer z digitalnimi matričnimi žarometi LED in digitalnimi zadnjimi lučmi OLED, znamka Audi trenutno kaže pot v prihodnost tehnologije osvetlitve.
Stephan Berlitz, vodja razvoja osvetlitve v oddelku za tehnični razvoj pri znamki Audi, pravi: “Tehnologija osvetlitve postaja vse pomembnejša, spreminja pa se tudi njen pomen. Čeprav varnost ostaja najpomembnejši razvojni vidik, bodo avtomobilske luči v prihodnosti znale več kot le osvetljevati cesto. Z digitalizacijo svetlobe znamka Audi odpira nove razsežnosti tehnologije avtomobilske osvetlitve. Svetloba postaja sredstvo komunikacije in interakcije z drugimi udeleženci v prometu.” Danes so v avtomobilskem oblikovanju žarometi in zadnje luči popoln oblikovalski element za personalizacijo avtomobila, na primer z digitalnimi svetlobnimi podpisi. Razvoj avtomobilske osvetlitve pa še zdaleč ni končan. Na razstavi so prikazani trenutni trendi digitalizacije, pa tudi vznemirljiv delček tega, kar nas čaka v prihodnosti.