Simulator svetovnih električnih omrežij za testiranje e-vozil

Audijevi inženirji v novem testnem centru v Ingolstadtu preizkušajo polnjenje električnih vozil v pogojih različnih svetovnih električnih omrežij, naj gre za 110 ali 230 voltov, 50 ali 60 hercev. Tako lahko simulirajo polnjenje, kot bi vozila uporabljali na Kitajskem, v ZDA ali drugod po svetu. Rezultate iz testiranj uporabijo pri razvoju vozil in tako zagotovijo optimalno izkušnjo polnjenja za kupce po vsem svetu.

23.04.2025 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

With 100 to 540 volts at its disposal, Audi uses the grid simulator to replicate power grids from around the world at its Ingolstadt site, enabling developers to test the charging performance of electric cars.

V začetku leta je v Ingolstadtu zaživel prilagodljivi simulator električnega omrežja, s katerim se znamka Audi uvršča med prve avtomobilske proizvajalce s tovrstno tehnologijo. Simulator predstavlja jedro centra za testiranje polnjenja električnih vozil, v katerem so zbrane polnilne postaje različnih proizvajalcev iz različnih držav.

Simulator omrežja omogoča uporabo polnilnih postaj iz držav zunaj EU z njihovo izvirno napetostjo in konfiguracijo omrežja. Tako lahko Audi izvaja teste, ki odražajo razmere na različnih svetovnih trgih. Napravo za simulacijo električnega omrežja sta skupaj razvili podjetji Bosch Rexroth in Schmidbaur.

Polnjenje modelov Audi v novem testnem centru v Ingolstadtu.
Audi na svoji lokaciji v Ingolstadtu s pomočjo novega simulatorja omrežja z napetostjo med 100 in 540 volti poustvarja različna električna omrežja po svetu, da lahko razvijalci preizkušajo zmogljivosti polnjenja električnih vozil.

 

Velike razlike v električnih omrežjih po svetu

Čeprav elektrika povsod prihaja iz vtičnice, nas že različne oblike vtičnic opozarjajo na razlike med električnimi omrežji po svetu. Ta se lahko razlikujejo po konfiguraciji, napetosti in frekvenci.

Če je naprava zasnovana za napetost 120 voltov in frekvenco 60 hercev, kot je običajno v Severni Ameriki, potem je ni mogoče uporabljati z 230 volti in 50 herci, ki so standard v Evropi. "S simulatorjem omrežja lahko preverimo, ali se naši modeli lahko uspešno polnijo na polnilnih postajah v ZDA ali na Kitajskem," pojasnjuje vodja projekta Daniel Ettinger.

Prilagodljivi simulator s 500 kW je posebej za znamko Audi razvilo podjetje Bosch Rexroth. Novi sistem lahko zagotavlja napetosti med 100 in 540 volti ter frekvence med 40 in 65 herci. Podpira enofazna, dvofazna in trifazna omrežja ter sistem z deljeno fazo.

Audijevi inženirji s simulatorjem omrežja pridobivajo dragocene podatke o medsebojnem delovanju električnih vozil in polnilnih postaj. S pridobljenim znanjem lahko programsko opremo vozil še bolj prilagodijo različnim polnilnim postajam, ki se uporabljajo po svetu, ter še dodatno izboljšajo zmogljivost polnjenja modelov znamke Audi. Tako se izognejo dragim in zamudnim testiranjem v tujini. Obenem pa uporabniki pridobijo polnilno izkušnjo, prilagojeno njihovim lokalnim razmeram – kar pomeni še hitrejše in enostavnejše polnjenje kjerkoli na svetu.

Video title

“quote”

“quote”

small text

heading

text

button

small text

heading

text

button

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

Polnjenje modelov Audi Q6 e-tron quattro in Audi SQ6 e-tron.
Polnjenje modelov Audi Q6 e-tron quattro in Audi SQ6 e-tron.

Tehnološki preskok v zmogljivosti polnjenja

Audi s platformo PPE postavlja nove standarde na področju polnjenja električnih vozil. Baterija modela Audi Q6 e-tron se z 10 na 80 odstotkov napolni v samo 21 minutah, deset minut polnjenja pa zadostuje za do 255 kilometrov dosega.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik