Velike razlike v električnih omrežjih po svetu
Čeprav elektrika povsod prihaja iz vtičnice, nas že različne oblike vtičnic opozarjajo na razlike med električnimi omrežji po svetu. Ta se lahko razlikujejo po konfiguraciji, napetosti in frekvenci.
Če je naprava zasnovana za napetost 120 voltov in frekvenco 60 hercev, kot je običajno v Severni Ameriki, potem je ni mogoče uporabljati z 230 volti in 50 herci, ki so standard v Evropi. "S simulatorjem omrežja lahko preverimo, ali se naši modeli lahko uspešno polnijo na polnilnih postajah v ZDA ali na Kitajskem," pojasnjuje vodja projekta Daniel Ettinger.
Prilagodljivi simulator s 500 kW je posebej za znamko Audi razvilo podjetje Bosch Rexroth. Novi sistem lahko zagotavlja napetosti med 100 in 540 volti ter frekvence med 40 in 65 herci. Podpira enofazna, dvofazna in trifazna omrežja ter sistem z deljeno fazo.
Audijevi inženirji s simulatorjem omrežja pridobivajo dragocene podatke o medsebojnem delovanju električnih vozil in polnilnih postaj. S pridobljenim znanjem lahko programsko opremo vozil še bolj prilagodijo različnim polnilnim postajam, ki se uporabljajo po svetu, ter še dodatno izboljšajo zmogljivost polnjenja modelov znamke Audi. Tako se izognejo dragim in zamudnim testiranjem v tujini. Obenem pa uporabniki pridobijo polnilno izkušnjo, prilagojeno njihovim lokalnim razmeram – kar pomeni še hitrejše in enostavnejše polnjenje kjerkoli na svetu.