modeli in tehnika 24.10.2024
Avtomobilski novinarji o športniku Audi RS 6 Avant
“Preizkušali smo RS6, Audijev superšportni karavan, ki velja za enega zaščitnih znakov športnega oddelka iz nemškega kraja Neckarsulm. Pri tem avtomobilu ne gre le za surovo moč, za nagle pospeške, za močna zaviranja in boj s štoparico. Nišni model RS6 prinaša zgodbo o združevanju na videz nezdružljivega, zgodbo o pestri četrtstoletni zgodovini in zgodbo o brezkompromisni želji po ugajanju avtomobilskim gurmanom.”
“RS6 je res surovo zmogljiv. In na zmogljivost njegovega pogona med vožnjo vselej opominja tudi mogočna zvočna kulisa. 'Frontman' se imenuje 'turbo V8+', za 'backvokale' pa tokrat skrbi Akrapovičeva tehnika, ki s pomočjo pritiska na gumb odpre loputi in zadiha na vse grlo. Zvok bi označili za bolj "melodičnega" in ne preveč razbijaškega. Menimo, da skupaj s širokimi boki vozila in drugimi športnimi detajli povsem primerno soustvarja pompozno in rohnečo podobo tega karavana. A tako zmogljiv pogon mora biti seveda ustrezno podprt tudi z drugimi komponentami. Ker gre za več kot dve toni težak avtomobil, morajo zavore temu slediti. Tako smo se tokrat naglo ustavljali s pomočjo velikih keramičnih zavor z desetbatnimi čeljustmi, ki jih najdemo na seznamu dodatne opreme. Tako velike so, da njihov premer komaj "pogoltnejo" ogromna 22-palčna platišča.” – G. Pr., Luka Gregorič (Oddaja Avtomobilnost), Za na dirkališče in vožnjo otrok v šolo, MMC RTV
“Čudovit 4-litrski bencinski V8 z dvema turbinskima polnilnikoma in s 600 konji ni najbolj osupljiv del tega avta, pa čeprav premore tehnologijo izklopa dveh valjev pri majhnih obremenitvah in 48-voltni blagi hibridni sistem - in čeprav je zaslužen za superšportne pospeške: 3,4 sekunde do 100 km/h in približno 12 sekund do 200 km/h. A odlični pospeški v dobi električnih avtomobilov niso več nič posebnega. Hkratna vrhunska vozniška izkušnja, ki začara z natančno vodljivostjo, oprijemom, lego na cesti, dinamiko pri menjavi smeri in voznim udobjem, je precej redkejša. Pravzaprav tako redka, da podobnih talentov ne premore noben drug avto tega razreda.”
“Ob štirikolesnem krmiljenju, ki do 100 km/h zadnji kolesi obrača za 5 stopinj v nasprotno smer kot prednji, pri višjih hitrostih pa za dve stopinji v isto smer, se podvozje in vzmetenje RS6 brezhibno prilagajata sila različnim voznim razmeram - in razpoloženju voznika. Prav neverjetno se zdi, da zna tako športen avto tako učinkovito gladiti cestne neravnine; potniki sicer čutijo, da sedijo v športniku, a v udobnem voznem programu tudi najbolj razdrapane ceste ne uspejo pretresti notranjosti. Povsem drugače je v enem od obeh RS športnih voznih programov, ki ju voznik sproži z gumbom na volanskem obroču; takrat otrdita blaženje in volanski mehanizem, odpreta se loputi v Akrapovičovem izpušnem sistemu, 8-stopenjski tiptronic preklopi v športni način pretikanja - RS6 pa se spremeni v družinsko raketo, ki se s strašljivo učinkovitostjo izstreli z mesta, pobira kilometre in se upira zdrsu v ovinkih.” – Blaž Poženel, Doživetje: Audi RS6 avant 4.0 TFSI quattro, Motorevija