modeli in tehnika 28.06.2023
-
Iskanje po AudiLab Slovenija
24.11.2022 Avtor: AUDI AG Fotografije: Arhiv Audi
“Preizkušali smo RS6, Audijev superšportni karavan, ki velja za enega zaščitnih znakov športnega oddelka iz nemškega kraja Neckarsulm. Pri tem avtomobilu ne gre le za surovo moč, za nagle pospeške, za močna zaviranja in boj s štoparico. Nišni model RS6 prinaša zgodbo o združevanju na videz nezdružljivega, zgodbo o pestri četrtstoletni zgodovini in zgodbo o brezkompromisni želji po ugajanju avtomobilskim gurmanom.”
“RS6 je res surovo zmogljiv. In na zmogljivost njegovega pogona med vožnjo vselej opominja tudi mogočna zvočna kulisa. 'Frontman' se imenuje 'turbo V8+', za 'backvokale' pa tokrat skrbi Akrapovičeva tehnika, ki s pomočjo pritiska na gumb odpre loputi in zadiha na vse grlo. Zvok bi označili za bolj "melodičnega" in ne preveč razbijaškega. Menimo, da skupaj s širokimi boki vozila in drugimi športnimi detajli povsem primerno soustvarja pompozno in rohnečo podobo tega karavana. A tako zmogljiv pogon mora biti seveda ustrezno podprt tudi z drugimi komponentami. Ker gre za več kot dve toni težak avtomobil, morajo zavore temu slediti. Tako smo se tokrat naglo ustavljali s pomočjo velikih keramičnih zavor z desetbatnimi čeljustmi, ki jih najdemo na seznamu dodatne opreme. Tako velike so, da njihov premer komaj "pogoltnejo" ogromna 22-palčna platišča.” – G. Pr., Luka Gregorič (Oddaja Avtomobilnost), Za na dirkališče in vožnjo otrok v šolo, MMC RTV
“Čudovit 4-litrski bencinski V8 z dvema turbinskima polnilnikoma in s 600 konji ni najbolj osupljiv del tega avta, pa čeprav premore tehnologijo izklopa dveh valjev pri majhnih obremenitvah in 48-voltni blagi hibridni sistem - in čeprav je zaslužen za superšportne pospeške: 3,4 sekunde do 100 km/h in približno 12 sekund do 200 km/h. A odlični pospeški v dobi električnih avtomobilov niso več nič posebnega. Hkratna vrhunska vozniška izkušnja, ki začara z natančno vodljivostjo, oprijemom, lego na cesti, dinamiko pri menjavi smeri in voznim udobjem, je precej redkejša. Pravzaprav tako redka, da podobnih talentov ne premore noben drug avto tega razreda.”
“Ob štirikolesnem krmiljenju, ki do 100 km/h zadnji kolesi obrača za 5 stopinj v nasprotno smer kot prednji, pri višjih hitrostih pa za dve stopinji v isto smer, se podvozje in vzmetenje RS6 brezhibno prilagajata sila različnim voznim razmeram - in razpoloženju voznika. Prav neverjetno se zdi, da zna tako športen avto tako učinkovito gladiti cestne neravnine; potniki sicer čutijo, da sedijo v športniku, a v udobnem voznem programu tudi najbolj razdrapane ceste ne uspejo pretresti notranjosti. Povsem drugače je v enem od obeh RS športnih voznih programov, ki ju voznik sproži z gumbom na volanskem obroču; takrat otrdita blaženje in volanski mehanizem, odpreta se loputi v Akrapovičovem izpušnem sistemu, 8-stopenjski tiptronic preklopi v športni način pretikanja - RS6 pa se spremeni v družinsko raketo, ki se s strašljivo učinkovitostjo izstreli z mesta, pobira kilometre in se upira zdrsu v ovinkih.” – Blaž Poženel, Doživetje: Audi RS6 avant 4.0 TFSI quattro, Motorevija
“quote”
“quote”
“Bistvo RS6 je tisto, kar je na sprednjem in zadnjem koncu. Uporabnih 565 litrov prostora za prtljago zadaj in še več, kar 600 konjskih moči (441 kilovatov) pod motornim pokrovom spredaj, vmes pa nekaj učinkovitih tehničnih trikov, zaradi katerih je ta skoraj pet metrov dolg (natančneje 4995 milimetrov) in družinsko uporaben kombi osupljivo hiter tudi med zavoji.”
“Da, ta velikanski Audi se iz zavojev res izstreli – 3,6 sekunde potrebuje do 100 kilometrov na uro. Ampak brez posebne drame – zaradi vsega opisanega v prejšnjem odstavku in širokih pnevmatik, ki zagotavljajo ogromno oprijema. Čutiš predvsem silovit potisk – tudi v slabših razmerah, zato pa ne dopušča igranja z zadkom. In če že v tistem trenutku na izhodu iz zavoja nisi v pravi prestavi, ker menjalnik v samodejnem načinu kdaj dobiš tudi na levi nogi, te motor iz njega povleče z zajetnim navorom v nizkih vrtljajih.” – Janoš Pečnik, Preizkusili smo mešanico kombija ... in rakete!, Avto Magazin
“Najbolj športna šestica s konkretno razširjenimi blatniki in velikimi kolesi, ki lahko ob doplačilu merijo 22 palcev, je prava paša za oči, zlasti, če je odeta v kar malce zloveščo opcijsko sivo barvo nardò. Še bolj impresivno je tisto, kar se skriva pod pločevino. Začenši s štirilitrskim bi-turbobencinskim V8, ki razvije 441 kilovatov oziroma okroglih 800 Nm navora. To mu omogoča izstreljevanje od 0 do 100 kilometrov na uro v 3,6 sekunde in suvereno doseganje elektronsko omejene hitrosti 250 kilometrov na uro. Toda on zmore veliko več. Njegov potencial pride zares do izraza šele z opcijskim dinamičnim paketom RS plus, ki med drugim prinaša štirikolesni pogon quattro s športnim diferencialom, dinamično krmiljenje, štirikolesno krmiljenje in omejitev končne hitrosti na 305 kilometrov na uro.”
“Tudi vodljivost je odlična. Avtomobil gre točno tja, kamor ga usmerimo z volanom, medtem ko pri vstopanju zadka v ovinke pomaga krmiljenje zadnjega kolesnega para. Poleg tega športni diferencial z razporejanjem navora med zadnjima kolesoma skrbi za zelo učinkovito izstopanje iz zavojev. Ne glede na to, pri kakšni hitrosti se vse skupaj dogaja, se vselej zdi naravno in za voznika nenaporno. Avtomobil se v hipu odzove na vsak ukaz. S stoodstotno zanesljivostjo in brez nepričakovanih reakcij. Gre za ultimativni dokaz učinkovitosti vrhunske, popolnoma uglašene tehnike. In to je le eden njegovih dveh obrazov. Drugi je tisti bolj običajen, z bolj umirjenim zvokom, uglajenim delovanjem menjalnika in z blaženjem, ki ne spravlja v obup pri vožnji čez ležeče policaje. Skratka takšen, ki omogoča prijetno vsakodnevno uporabo.” – Borut Fakin, Dnevi grmenja, Avto Fokus
“Quote”
“Quote”
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.