Slovenski mediji o novem modelu Audi A6

Novi Audi A6 nadaljuje tradicijo modela, ki že desetletja upravičuje naš slogan Prednost je v tehniki. Deveta generacija, ki se na ceste podaja z jasno oblikovno identiteto, vrhunsko aerodinamiko ter široko paleto naprednih tehnologij, se je maja predstavila slovenskemu trgu. Zbrali smo novinarske vtise.

30.06.2025 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Audi A6 Avant
 

Novi Audi A6 v slovenskih medijih

"Audi je v procesu prenove svojih najbolj popularnih modelov. Po modelu A5, nasledniku dolgoletnega A4, lani je sledil Q5, ki je začetek tretje generacije najbolje prodajanega vozila znamke. Zdaj je Audi predstavil novi A6, ki prihaja kot Avant, ki stavi na pametno oblikovanje, z veliko prostora za vsakodnevne opravke in tudi za zahtevnejše prostočasne dejavnosti. Obliko so pri Audiju pregovorno nadgradili s tehniko. Zračno vzmetenje in štirikolesno krmiljenje zagotavljata zmes udobja in športne vodljivosti. S skupno dolžino 4,99 metra je A6 avant za šest centimetrov daljši od prejšnjega modela, z 2,93 metra je velikodušno odmerjena tudi medosna razdalja, ki prispeva k udobju v kabini. Nova je preklopna panoramska steklena streha. Razteza se čez skoraj celotni sprednji in zadnji del potniškega prostora ter omogoča preklapljanje med svetlo notranjostjo in zatemnitvijo." Nova generacija Audijeve poslovno družinske klasike, RTVSLO, Avtomobilnost

 

"Audi A6 tako v izvedbi kombilimuzine kot avanta v dolžino meri skoraj pet metrov (499 centimetrov), šest centimetrov je daljši od predhodnika, od novega A5, s katerim sta si tehnično precej sorodna, pa je daljši za 16 centimetrov. Količnik zračnega upora znaša pri kombilimuzini 0,23, pri karavanu 0,25, to pa ne vpliva le na varčnost, ampak je zaradi tega tudi res tih.

Notranjost je podobna tisti v A5, z nekaj več poudarki in boljšimi materiali, z dvema zaslonoma in po želji še s tretjim za sovoznika." – Gašper Boncelj, Audi A6 je poudarjena klasika, Delo

 

Video title

“quote”

Novi Audi A6 Avant na cesti
 
Voznikov pogled iz Audija A6 Avant

“quote”

"Novi Audi A6 C9 je postavljen na novo Premium Platform Combustion platformo, kjer je pred tem nastajal tudi novi A5. Z njim si A6 deli veliko sestavnih delov, a vendar so nekaj ekskluzivnosti prihranili le za večjega brata. Oblikovno sta si dokaj blizu, čeprav so nekatere razlike med njima precej opazne. Sprednji žarometi so postavljeni v dva nivoja, zadnje OLED luči pa niso povezane s sredinskim trakom svetlobe. Za pozornost je tu še zelo velik difuzor, luči pa zadaj vozeče opozorijo na ovire, tako da se prikaže osmerica rdečih trikotnikov." – Peter Pirkovič, Slovenska premiera: Audi A6 – Najprej karavan, čez dva meseca še limuzina, Avtomanija

 

"Kabina nove Šestice sledi filozofiji digitalizacije – v ospredju sta 11,9-palčni digitalni merilnik in 14,5-palčni zaslon infotainment sistema, ki deluje na osnovi Androidovega operacijskega sistema z možnostjo glasovnega upravljanja preko ChatGPT. Na voljo je tudi 10,9-palčni zaslon za sovoznika ter številne možnosti dodatne opreme, kot so panoramska streha s prilagodljivo prosojnostjo, ambientalna osvetlitev, Bang & Olufsen zvočni sistem in mehko zapiranje vrat.

Aerodinamika in zvočna izolacija igrata pomembno vlogo – A6 ima količnik zračnega upora Cx 0,25, z akustičnimi stekli pa je v kabini pri 140 km/h tišji za 4–5 decibelov." – Gregor Žvab, Novo pri nas: Audi A6 - nova generacija nemške klasike, Avto Magazin

 

small text

heading

text

button

Audi A6 Avant

 

"Audi je na našem trgu predstavil novega A6 avant, v nekaj mesecih prihaja tudi limuzinska različica. V nasprotju z A6 e-tronom ima A6 lastno zasnovo PPC (premium platform combustion), ki je skupna tudi audiju A5, a je prilagojena večjim meram audija A6 avant.

A6 je pomemben model za Audi v Sloveniji. Konec minulega leta je bilo v Sloveniji registriranih 72.191 audijev, od tega 14.759 modelov A6.

Posebnost novega modela je dodelana karoserijska oblika s hišnim videzom, ki jo odlikujejo zelo majhen zračni upor (0,25), pet metrov dolžine in 1,88 širine ter izrazito prostorna potniška kabina. Prtljažnik je precej skromen, saj meri od 466 do 1.496 litrov." – Miloš Milač, Audijeva karavanska, bencinska in dizelska klasika, Finance (zaklenjen članek)

 

"Kljub nekoliko zmanjšani prostornini prtljažnika pri avantu (503 litre) v primerjavi s predhodnikom – vzrok je bolj dinamična linije strehe – novi A6 avant odlikuje premišljena vsakodnevna praktičnost. Velikost je mogoče zaradi deljivih naslonjal spreminjati v razmerju 40:20:40. S popolnoma podrtimi zadnjimi naslonjali se uporabna prostornina poveča na 1.534 litrov. Standardna oprema vključuje sistem vodil, komplet elementov za shranjevanje, ločilno mrežo in električno upravljanje pokrova s senzorjem za nogo, kar povečuje uporabnost karavana." – Gregor Prebil, Audi k nam pripeljal klasiko, vozi jo skoraj 15.000 Slovencev, Žurnal24.si

 

small text

heading

text

button
Novi Audi A6 Avant, od zadaj
 
Novi Audi A6 Avant s strani
Podrobnejši pogled na Audija A6 Avant
 
Notranjost Audija A6 Avant

"Nekaj več razlik bodo v prostornosti opazili zadnji potniki, prava dodana vrednost večjega modela pa se skriva v izboljšavah zvočnega udobja (predvsem pri opcijski akustični zasteklitvi ob avtocestnih hitrostih) in naprednejšega vzmetenja (ob običajnem in športnem je na voljo še opcijsko prilagodljivo podvozje z zračnim vzmetenjem). Za boljšo okretnost pri nižjih in večjo stabilnost pri višjih hitrostih pa poskrbi sistem štirikolesnega krmiljenja (serijsko pri priključno-hibridnih različicah), ki konkretno zmanjša obračalni krog v primerjavi z vozilom brez tega sistema (11,3 metra v primerjavi z 12,3 metra)." Urška Radolović, Podoben, a večji in boljši kot A5, Avtomobilizem.com

 

"Ob začetku prodaje so zanj na voljo dvolitrski štirivaljni turbobencinar TFSI s 150 kW (204 KM) in pogonom na sprednji kolesi, dvolitrski štirivaljni blagohibridni turbodizel TDI, prav tako s 150 kW (204 KM) in pogonom na sprednji ali na vsa štiri kolesa ter trilitrski turbobencinski blagohibridni šestvaljnik TFSI z 270 kW (367 KM) v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Sledil bo priključni hibrid e-hybrid z dvolitrskim turbobencinarjem v izvedbah z 220 ali 270 kW (299 ali 367 KM), ki obljubljata 111 oziroma 110 kilometrov električnega dosega. Obe izvedbi sta serijsko opremljeni s štirikolesnim pogonom in štirikolesnim krmiljenjem. Prihodnje leto se bo v ponudbo vrnil trilitrski šestvaljni turbodizel.

Glede na to, kako tehnološko opremljen avtomobil bo želel kupec, bo lahko izbiral med paketi basic, tech, tech plus in tech pro, pri čemer slednji prinaša sladkorčke, kot so denimo digitalne zadnje OLED luči, ogrevanje volanskega obroča ter sprednjih in zadnjih sedežev ter servomehanizem za mehko zapiranje vrat." – Novi audi A6: lepota evolucije, Avto Fokus

 

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

Tipični Avant. Tipični Audi.
Tipični Avant. Tipični Audi.

Tipični Avant. Tipični Audi.

Nov design, učinkoviti motorji in inovativne funkcije – novi Audi A6 Avant.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik