modeli in tehnika 29.05.2025
"Q5 je postavljen na enako platformo kot limuzinski oziroma karavanski A5 in se podobno dinamično tudi pelje. Najbolj tankočutni vozniki bodo občutili višje težišče in manj ostre odzive ob hitrih menjavah smeri, a tudi cestno-terenski Q5 je v vožnji razveseljivo odziven in hkrati udoben. Posamično vpetje spredaj in zadaj poskrbi za zelo natančno vodenje koles, serijsko progresivni volanski mehanizem pa za zelo natančno vodljivost." – Blaž Poženel, Za volanom: Audi Q5 in Q5 sportback, AMZS
"Po prvi vožnji modela Q5 lahko sklenem, da je 18 kilovatov dodatne električne pomoči kar občutnih. Predvsem manevriranje, počasna speljevanja in ohranjanje hitrosti 50 km/h bo vselej lahko potekalo le na elektriko.
Samo elektrika je premalo, če boste želeli uživati v voznih lastnostih avtomobila, ki se pelje odlično. Nadpovprečno vozniške so vse različice modela Q5. Za začetek so na voljo tri, kmalu pa Audi napoveduje dodatno razširitev ponudbe, še s priključnohibridnimi modeli.
V zavojih blesti različica, ki ima na začetku imena še oznako S. Gre za model SQ5, ki ga poganja 3,0-litrski bencinski šestvaljnik z zelo prijetnim, melodičnim zvokom.
Priznam, da je to eden najbolj vozniških SUV-jev in prav navdušen sem, kako je inženirjem uspelo združiti prednosti višjega vozila in izvrstno vozniško dinamiko." – Luka Gregorič, Audi Q5 SUV prepriča tudi med ovinki, RTVSLO, Avtomobilnost
"Q5 je od predhodnika daljši za tri centimetre (477 cm), je pa malenkost širši in nižji. Pri dizajnu lahko govorimo bolj o evoluciji kot o radikalni spremembi. Notranjost je z izjemo višjega sedenja zelo podobna tisti v A5, za volanom sta dva zaslona, za doplačilo še tretji za sopotnika. Zadaj je ohranjena vzdolžno pomična klop, ki se deli v razmerju 40/20/40, prtljažni rolo je zdaj po podrtju sedežev mogoče pospraviti v dno prtljažnika." – Gašper Boncelj, Po A5 še novi Q5, Delo
"Notranjost je zelo podobna vsem novodobnim audijem. Pred voznikom so digitalni merilniki (11,9 palca), na sredini je osrednji zaslon (14,5 palca), mogoče pa je dobiti še tretji zaslon pred sovoznikom (10,9 palca). Prvi vtis za volanom je prav gotovo dober, saj je prostor precej vozniško usmerjen." – Gregor Pavšič, Audi Q5 - povsem nov, toda pije bencin in dizel, ima tudi izpušne cevi, Siol