Slovenski mediji o novem modelu Audi Q5

Audi Q5 že več kot petnajst let velja za enega ključnih modelov znamke Audi in tudi v svoji tretji generaciji ostaja zvest uspešni formuli vsestranskega, zmogljivega in sodobno zasnovanega SUV‑ja. Novi Q5, ki prinaša številne tehnične in oblikovne izboljšave, se je slovenskemu trgu predstavil v začetku aprila. Preberite, kaj so o njem zapisali slovenski avtomobilski novinarji.

29.05.2025 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

A243945_medium

 

"Q5 je postavljen na enako platformo kot limuzinski oziroma karavanski A5 in se podobno dinamično tudi pelje. Najbolj tankočutni vozniki bodo občutili višje težišče in manj ostre odzive ob hitrih menjavah smeri, a tudi cestno-terenski Q5 je v vožnji razveseljivo odziven in hkrati udoben. Posamično vpetje spredaj in zadaj poskrbi za zelo natančno vodenje koles, serijsko progresivni volanski mehanizem pa za zelo natančno vodljivost." – Blaž Poženel, Za volanom: Audi Q5 in Q5 sportback, AMZS

 

"Po prvi vožnji modela Q5 lahko sklenem, da je 18 kilovatov dodatne električne pomoči kar občutnih. Predvsem manevriranje, počasna speljevanja in ohranjanje hitrosti 50 km/h bo vselej lahko potekalo le na elektriko.

Samo elektrika je premalo, če boste želeli uživati v voznih lastnostih avtomobila, ki se pelje odlično. Nadpovprečno vozniške so vse različice modela Q5. Za začetek so na voljo tri, kmalu pa Audi napoveduje dodatno razširitev ponudbe, še s priključnohibridnimi modeli.

V zavojih blesti različica, ki ima na začetku imena še oznako S. Gre za model SQ5, ki ga poganja 3,0-litrski bencinski šestvaljnik z zelo prijetnim, melodičnim zvokom.
Priznam, da je to eden najbolj vozniških SUV-jev in prav navdušen sem, kako je inženirjem uspelo združiti prednosti višjega vozila in izvrstno vozniško dinamiko." – Luka Gregorič, Audi Q5 SUV prepriča tudi med ovinki, RTVSLO, Avtomobilnost

 

 

 

"Q5 je od predhodnika daljši za tri centimetre (477 cm), je pa malenkost širši in nižji. Pri dizajnu lahko govorimo bolj o evoluciji kot o radikalni spremembi. Notranjost je z izjemo višjega sedenja zelo podobna tisti v A5, za volanom sta dva zaslona, za doplačilo še tretji za sopotnika. Zadaj je ohranjena vzdolžno pomična klop, ki se deli v razmerju 40/20/40, prtljažni rolo je zdaj po podrtju sedežev mogoče pospraviti v dno prtljažnika." – Gašper Boncelj, Po A5 še novi Q5, Delo

 

"Notranjost je zelo podobna vsem novodobnim audijem. Pred voznikom so digitalni merilniki (11,9 palca), na sredini je osrednji zaslon (14,5 palca), mogoče pa je dobiti še tretji zaslon pred sovoznikom (10,9 palca). Prvi vtis za volanom je prav gotovo dober, saj je prostor precej vozniško usmerjen." – Gregor Pavšič, Audi Q5 - povsem nov, toda pije bencin in dizel, ima tudi izpušne cevi, Siol

Video title

“quote”

A243914_mediumr_RESIZED
A243954_medium_RESIZED
Q5_2024_6831_EN_1-(original)_RESIZED
Q5_as_2024_6838-(original)_RESIZED

“quote”

"Popolnoma nova generacija je zasnovana na Audijevi platformi premium platform combustion (PPC) in bo verjetno tudi zadnja, ki bo na voljo z bencinskimi in dizelskimi motorji, je pa velikostno ostala zelo primerljiva s predhodnim Q5. Z dolžino 4,71 metra se je potegnil za vsega 3,5 centimetra, medtem ko so širina, višina in medosna razdalja (2,82 metra) ostali praktično nespremenjeni. Njegova zunanjost je v slogu novih modelov A5 in Q6 bolj zaobljena in dinamična kot prej. Na sprednjem delu kraljuje velika maska v kombinaciji s serijskimi matričnimi LED žarometi, medtem ko zadek krasijo OLED luči, ki v slogu modelov e-tron potekajo po celotni širini avtomobila." – Tretji krog za prodajno uspešnico s štirimi krogi tudi na slovenskih cestah, Avto Fokus

 

"V Ingolstadtu so vedno veliko pozornosti namenili žarometom. Če boste izbrali matrične LED-žaromete, je mogoče spredaj izbirati med osmimi različnimi svetlobnimi podpisi. Zadnji žarometi svetijo z digitalno OLED-tehnologijo druge generacije. Tudi tu je mogoče izbrati med več grafičnimi podobami. Novost je še projekcijska luč na zadku. Na voljo je na SQ5 ter na modelih z opremo S-line. Gre za svetila v spojlerju, ki projicirajo zavorno luč na zadnje steklo." – Uroš Božin, Gospodar prstanov pod Alpe pripeljal novega ambasadorja, Bloomberg Adria (zaklenjen članek)

small text

heading

text

button

Q5-inSQ5-TFSI-A243994_medium

 

"Q5 se je preselil na novo Audijevo arhitekturo Premium Platform Combustion (PPC), ki predstavlja gonilno silo pri napredku tokratne generacije. Električna napeljava je povsem nova, Q5 pa za delovanje sistema uporablja kar pet računalnikov. Sistem sloni na operacijskem sistemu Android, njegove nastavitve lahko voznik prilagaja svojim trenutnim potrebam, tudi z namestitvijo različnih aplikacij.

Pred voznikom je nameščen 11,9-palčni zaslon za prikaz merilnikov, na sredini armaturne plošče pa 14,5-palčni na dotik občutljiv zaslon informacijsko-zabavnega sistema; preko njega se po novem upravlja tudi s klimatsko napravo. Opcijsko je na voljo še tretji zaslon dimenzije 10,9-palcev, ki ga lahko uporablja sovoznik. Še en zanimiv podatek: polnjenje telefonov preko priključka USB-C poteka z močjo do 60 W, na zadnji klopi pa celo do 100 W – dovolj, da lahko zadaj polnimo tudi prenosni računalnik." – Gašper Pirman, Večina izbere dizelski motor in štirikolesni pogon, Avtomobilizem

 

"Zdaj je na infozabavni sistem moč naložiti tudi aplikacije drugih ponudnikov, kot sta YouTube in Spotify, za kasneje obljubljajo tudi možnost Netflixa.

Omeniti je treba še t.i. funkcije na zahtevo. To pomeni, da je za nekatere elektronsko podprte sisteme hardver že vgrajen, lastnik pa lahko takoj ali naknadno dokupi softver. Za zdaj omenjajo predvsem možnost dokupa za matrične žaromete LED, dodatne grafične podobe luči spredaj in zadaj ter možnosti dodatnih nastavitev ozvočenja." – Audi Q5 na slovenskem trgu, Avtofil.si

 

small text

heading

text

button

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

e75817431d4e5657d23c9e7c15c9f86e
e75817431d4e5657d23c9e7c15c9f86e

Novi Audi Q5 SUV

Užitek v vožnji z močnimi pogoni. Pregled podatkov na osupljivem panoramskem zaslonu. Zapeljiva privlačnost zahvaljujoč popolnim sorazmerjem športnega terenskega vozila.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik