inovacije 29.11.2024
Novi A6 e-tron je prvo vozilo znamke Audi z osvetljenim znakom štirih krogov na zadku. Kako je prišlo do tega?
Christoph Häußinger: Dolgo smo razmišljali, kako na najboljši način predstaviti kroge. Vendarle gre za naš logotip – enega najpomembnejših simbolov znamke Audi in ključni prepoznavni znak naših vozil. Želeli smo, da ta zaščitni znak izstopa tudi v temi. Nekateri naši konceptni avtomobili so že imeli osvetljene kroge in ljudje so bili nad tem zelo navdušeni.
Naslednji korak je bil torej prenos tega elementa s konceptnih na serijska vozila. Kako je potekalo sodelovanje? So oblikovalci imeli vizijo, razvoj pa je kvaril veselje?
Stefan Staudacher: (smeh) Upam, da nismo kvarili veselja, a osvetlitev krogov je bila dejansko bolj zapletena, kot smo sprva pričakovali.
Christoph Häußinger: Navsezadnje gre za logotip naše znamke – preprosto mora izstopati tako podnevi kot ponoči.
Stefan Staudacher: Potem je bilo tu še vprašanje skladnosti z zakonskimi zahtevami, saj je bila uporaba osvetljenih krogov popolna novost. Takrat za evropski trg še ni bilo ustreznih predpisov. Skupaj smo se morali zelo prilagodljivo in hitro odzivati na spremembe v osnutkih zakonodaje, vse dokler niso bili sprejeti končni predpisi.
Kaj je bil največji izziv?
Christoph Häußinger: Nedvomno oblikovne zahteve za osvetljene kroge! Logotip naše znamke mora imeti natančen in kakovosten videz, ko so luči ugasnjene, tako kot pri vseh naših vozilih. Ko so luči prižgane, pa potrebujemo pravi odtenek rdeče barve, da zagotovimo skladen celostni videz z drugimi zadnjimi lučmi. V ta namen smo morali ustvariti idealen odtenek rdeče, ki proseva skozi belo barvo. Ne zveni tako zahtevno, a za popoln rezultat je bilo potrebnega ogromno dela.