trajnostni razvoj 24.10.2024
Za uresničitev teh ciljev razvijamo okoljske standarde, zagovarjamo boljše delovne pogoje in nenehno uvajamo nove tehnologije, ki večajo sledljivost v dobavni verigi. Kot sta nam v intervjuju povedala Marco Philippi (direktor strateške nabave) in njegova kolegica Johanna Klewitz (vodja oddelka strateške in trajnostne nabave), gre za izziv, ki je hkrati priložnost.
Gospod Philippi, zakaj je pri Audiju trajnost vedno pomembnejša v dobavni verigi?
Marco Philippi: Ker bo tu do leta 2025 nastala približno četrtina vseh naših izpustov. Baterija električnega avtomobila s seboj prinaša velik nahrbtnik CO2, ki nastaja v zgodnji fazi proizvodnega procesa. Radi bi ga čim bolj zmanjšali, še preden avto predamo kupcu. S surovinami, ki jih uporabljamo, so povezana tudi nekatera tveganja. Prehod na električno mobilnost torej pomeni povsem nove izzive v dobavni verigi. Hkrati pa se odpirajo nove priložnosti, ki jih želimo izkoristiti.