Trajnosten in digitalen: Audi odpira nov konceptni prodajni salon v Münchnu

Skupina AUDI AG bo z novim konceptnim prodajnim salonom v Münchnu nadgradila trajnostno in digitalno ponudbo v svoji prodajni mreži, obiskovalcem in kupcem pa še bolj približala izkušnjo znamke Audi. Koncept Audi Progressive Retail je mogoče razširiti tudi na druga prodajna mesta Audijevih partnerjev.

28.04.2021 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

06-Flagship-store-in-Munich-01-2

Znamka štirih krogov je v münchenskem okrožju Trudering odprla nov pilotni prodajni salon, ki bo obiskovalcem še bolj približal izkušnjo znamke Audi, predstavlja pa tudi inovacije na področju trajnosti. Fasada stavbe je narejena iz ogljično nevtralnega materiala, ki zajema in shranjuje ogljik iz ozračja.


Prvi Audijev prodajni salon s konceptom Audi Progressive Retail na enem mestu združuje najnovejše inovacije s področja trajnosti, arhitekture in digitalizacije. »V sodelovanju z zastopniki smo na tej lokaciji uspešno prepletli načela trajnosti in digitalizacije. To nam omogoča, da kupcem ponudimo brezhibno in celovito uporabniško izkušnjo,« pravi Horst Hanschur, vodja oddelka za razvoj prodaje in podporo kupcem.

Projekt je tudi primer inovacije na področju energetske učinkovitosti in trajnosti. Fasada stavbe, ki je oblikovana v značilnem designu znamke Audi, je narejena iz ogljično nevtralnega materiala, ki ga je Audi razvil skupaj z berlinskim start-up podjetjem Made of Air. Uporabljeni material zajema in shranjuje ogljik iz ozračja. Poleg tega se na strehi prodajnega salona razprostira sončna elektrarna. Pametni sistem osvetlitve in senčenja zagotavlja idealne svetlobne pogoje v notranjosti stavbe, deluje pa brez fosilnih goriv.

Video title

“quote”

Razstavna soba novega Audijevega prodajnega salona
Razstavna soba novega Audijevega prodajnega salona

Razstavna soba novega Audijevega prodajnega salona. 

“quote”

Audi e-tron

small text

heading

text

button

Voznikom električnih vozil je zunaj na voljo hitra polnilna postaja z močjo 150 ali 75 KW, še pet dodatnih polnilnih mest pa se nahaja v podzemni garaži. Energijo za polnilnice proizvaja strešna sončna elektrarna. Čez dan se energija shranjuje v baterijskem sistemu, tako da lahko sončno energijo uporabljamo tudi ponoči in kadarkoli zagotavljamo trajnostno mobilnost. Ogljično nevtralni prodajni salon je kot prvi Audijev prodajni salon prejel certifikat nemškega združenja za trajnostno gradnjo (Deutsche Gesellschaft für Nachhaltiges Bauen).

 

Digitalne kontaktne točke bogatijo uporabniško izkušnjo

Interaktivni moduli in vizualizacije velikih formatov bodo naredile izkušnjo obiskovalcev prodajnega salona še privlačnejšo. V Audijevi razstavni sobi so razstavljene stenske grafike, ki ilustrirajo trenutno kampanjo s sloganom 'Prihodnost je način razmišljanja'. Novo pohištvo, tople barve, ekskluzivni Audijevi zvoki in kakovostne dišave ustvarjajo prijetno vzdušje.

Napredni konfiguratorji

Interaktivni moduli in vizualizacije velikih formatov bodo naredile izkušnjo obiskovalcev prodajnega salona še privlačnejšo. Prodajno osebje bo s pomočjo naprednih konfiguratorjev ustvarjalo fotorealistične prezentacije Audijevih modelov.

Prodajno osebje bo Audijeve modele predstavljalo s pomočjo naprednih konfiguratorjev. Konfiguracije, ki si jih bodo zaželeli kupci, bodo prikazane v obliki fotorealističnih 3D vizualizacij, na voljo pa bodo tudi konfiguracije vozil, ki so na zalogi na drugih lokacijah družbe Audi München. Za individualno svetovanje pa kupcem sploh ne bo treba obiskati prodajalne. Tehnologija v oblaku in naprava za obogateno resničnost za Audijevo storitev svetovanja v živo bosta prodajni salon razširila kar v kupčevo dnevno sobo.

Inovativni koncept prodajnega salona, ki ga Audi pilotno predstavlja v münchenskem okrožju Trudering, se bo v prihodnje razširil tudi na druga prodajna mesta lokalnih in mednarodnih partnerjev. Morda ga bomo kmalu lahko obiskali tudi v Sloveniji.

Prodajni salon Audi

Meno Requardt (predstavnik podjetja Volkswagen Immobilien GmbH), Peter Modelhart (predstavnik skupine Volkswagen Group Retail Nemčija), Christian Bauer (podpredsednik oddelka za prodajo pri AUDI AG), Martin Lohmann (direktor pri Audi München GmbH).

Prodajni salon Audi

Novo pohištvo, tople barve, ekskluzivni Audijevi zvoki in kakovostne dišave ustvarjajo prijetno vzdušje.

small text

heading

text

button
Audi prodajni salon vozil

Meno Requardt (predstavnik podjetja Volkswagen Immobilien GmbH), Peter Modelhart (predstavnik skupine Volkswagen Group Retail Nemčija), Christian Bauer (podpredsednik oddelka za prodajo pri AUDI AG), Martin Lohmann (direktor pri Audi München GmbH).

Audi prodajni salon vozil

Novo pohištvo, tople barve, ekskluzivni Audijevi zvoki in kakovostne dišave ustvarjajo prijetno vzdušje.

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

Napredna arhitektura za prihodnost e-mobilnosti
Napredna arhitektura za prihodnost e-mobilnosti

Napredna arhitektura za prihodnost e-mobilnosti

Stavba Audi Brand Experience Center v Münchnu predstavlja preobrazbo podjetja v ponudnika trajnostne mobilnosti.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik