inovacije 23.04.2025
Audi je poleti 2023 kot prva znamka v skupini Volkswagen uvedla lastno trgovino z aplikacijami tretjih ponudnikov Audi Application Store*, ki je vgrajena v izbrane modele vozil. Je del strategije digitalizacije vozil in prizadevanj, da bi uporabnikom ponudili sodoben in privlačen digitalni ekosistem. Tehnično osnovo za to inovacijo predstavlja razširitev sistema MIB 3 z dodatno Audijevo elektronsko komponento v velikosti USB-ključka, ki uporablja odprtokodni operacijski sistem in tako omogoča dostop do aplikacij tretjih ponudnikov neposredno v vozilu.
Inovativen digitalni ekosistem
Trgovina Audi Application Store* uporabnikom omogoča dostop do širokega nabora aplikacij, ki jih je mogoče prenesti neposredno na vmesnik MMI, neodvisno od pametnega telefona. S to rešitvijo uporabniki vozil Audi uživajo v še bolj personaliziranem informacijsko-razvedrilnim sistemom z dostopom do aplikacij organiziranih v kategorije glasba, video, igre, navigacija, parkiranje in polnjenje, produktivnost, vreme in novice. Med njimi so denimo na voljo aplikacije, kot sta Amazon Music, Audible, booking.com, Spotify, Yelp, YouTube, The Weather Channel, ponudba pa se nenehno širi z novimi aplikacijami. Pred kratkim se jim je pridružila aplikacija za pretakanje športnih vsebin DAZN, ki jo je Audi ponudil kot prva avtomobilska znamka.