Audi Sport 21.08.2024
Tišina, občasna hitra izmenjava besed in spet tišina. Moški, povsem osredotočeni na dvignjeno kletko, ki bo kmalu postala voznikova kabina rally dirkalnika, potrebujejo le nekaj besed, da se razumejo. Dirkaška legenda Carlos Sainz nepremično sedi za volanom. Območje pod in za njim se polni s peno. Ko se bo strdila, se bo izoblikoval voznikov sedež, popolnoma prilagojen Sainzovemu telesu. Tehniki in inženirji morajo biti pozorni na vse detajle – preveč obotavljanja ali en neroden gib in proces se bo moral začeti znova. Namestitev sedeža je ključna faza pri posebnem projektu, kot je ta. Tu v Neuburgu na Donavi se razvija dirkalnik Audi RS Q e-tron¹, ki se bo januarja 2022 na Rallyju Dakar skušal uveljaviti s konceptom elektrificirane vožnje. Sainz je eden od voznikov treh ekip Audi Sport, ki se bodo pomerile na tej zahtevni dirki. Tri vozila, vsako s svojim voznikom in sovoznikom iz ekipe Audi Sport, bodo v dveh tednih puščave na preizkušnji z novim pogonskim sistemom, ki združuje električni pogonski sklop s sistemom pretvornika energije, ki ga sestavljata motor TFSI in generator. To je zahteven koncept, ki temelji na ambicioznem načrtu.
Ambiciozen je celoten projekt, vključno s časovnim načrtovanjem. Vse skupaj se je začelo poleti 2020. Da bi zagotovili dovolj časa za preizkus pred Dakarjem, so se testiranja morala začeti do poletja 2021. To je pomenilo, da je bilo za razvoj dirkalnika predvidenih manj kot dvanajst mesecev. Pravi šprint od ideje do konstrukcije, zasnove in montaže, poleg tega se je vse to dogajalo v pandemičnih razmerah. Ekipa razvijalcev in tehnikov družbe Audi Sporta in njenega partnerja Q Motorsport, ki s seboj prinaša bogate izkušnje, dobre stike in nenazadnje številne uspehe na Dakarju, je zagrizla v izziv. "Projekt je bil in še vedno je izziv za celotno ekipo," pravi Stefan Dreyer, vodja razvoja pri Audi Sport. "Kako ga premagati? S pravo miselnostjo: s pogumom, stabilnostjo, vztrajnostjo in ambicijo."