modeli in tehnika 18.05.2022
-
Iskanje po AudiLab Slovenija
Pred dobrimi 20 leti je Audi s prvim modelom S3 osnoval tržni segment prestižnih športnih kompaktnih vozil. Sedaj znamka predstavlja novo generacijo – z S3 Sportback in S3 limuzino. Njun motor 2.0 TFSI razvije moč 228 kW (310 KM) in navor 400 Nm. Oba modela od 0 do 100 km/h pospešita v 4,8 sekunde. Pogonsko moč na cesto suvereno prenašajo 7-stopenjski menjalnik S tronic, inteligentno uravnavan pogon quattro in za S-modele značilno športno podvozje, opcijsko z uravnavanjem blaženja. Tehnološko napreden značaj modelov S3 zaokrožajo številne druge novosti na področjih upravljanja, infotainmenta in asistenčnih
20.08.2020 Avtor: Audi Team Fotografije: Arhiv Audi
Nova modela S3 že na prvi pogled razkrivata svoj dinamični značaj. Na sprednjem delu izstopajo enodelni okvir mreže hladilnika v obliki velikega romba in markantne odprtine za zajemanje zraka, ohišji zunanjih ogledal pa blestita v videzu aluminija. Ramenski del karoserije v enotni izraziti liniji poteka od sprednjih žarometov do zadnjih luči. Površine pod linijo so usločene navznoter, kar je nova prvina Audijevega dizajna, ki izrazito poudarja kolesna ohišja. Po želji je za nova modela S3 Sportback in S3 limuzino mogoče naročiti tudi LED-žaromete. Digitalne dnevne luči so sestavljene iz točkovnega polja iz 15 LED-segmentov, med katerimi jih deset tvori dve navpični liniji. Športen zadek poudarjajo velik difuzor in štiri izpušne cevi.
“Oba modela od 0 do 100 km/h pospešita v 4,8 sekunde.”
Motor 2.0 TFSI novima modeloma S3 z močjo 228 kW (310 KM) in navorom 400 Nm zagotavlja veliko zmogljivost. Napredne tehnične rešitve, kot je Audi valvelift system (AVS), ki po potrebi prilagaja hod izpušnih ventilov, skrbijo za dobro polnjenje zgorevalnih prostorov, toplotno upravljanje pa zagotavlja večjo učinkovitost. Oba modela od 0 do 100 km/h pospešita v 4,8 sekunde in dosežeta elektronsko omejeno najvišjo hitrost 250 km/h. S serijskim sistemom Audi drive select lahko voznik poskrbi, da zvok močnega štirivaljnega turbomotorja pride še bolj do izraza.
Bliskovito hitri 7-stopenjski menjalnik S tronic s funkcijo prostega teka in štirikolesni pogon quattro prenašata navor na cesto. Hidravlična lamelna sklopka, ki je nameščena pred zadnjo premo, navor po potrebi popolnoma prilagodljivo prenaša na sprednjo in zadnjo premo. Tako dinamiko modelov S3 združuje s stabilnostjo in učinkovitostjo. Upravljanje prevzame regulator vozne dinamike – nov sistem, ki pogon quattro tesno povezuje z elektronskim nadzorom stabilnosti in opcijskimi uravnavanimi blažilniki.
Podvozje je serijsko opremljeno s štirivodilno zadnjo premo in progresivnim krmiljenjem, zato ponuja najboljše pogoje za velik užitek v vožnji. Karoserija je spuščena za 15 milimetrov, po želji pa Audi serijsko športno S-podvozje opremi tudi z uravnavanjem blaženja. Ventili v blažilnikih krmilijo tok olja, kar blažilnikom omogoča, da se v tisočinki sekunde posamično in stalno prilagajajo stanju na cesti, vozni situaciji in željam voznika. Razpon med udobjem in dinamiko je še večji kot pri predhodnem modelu. Novi električni ojačevalnik zavorne moči zagotavlja močno in spontano zaviranje. Vsi štirje zavorni koluti so notranje hlajeni. Audi je modela serijsko opremil s črnimi zavornimi čeljustmi, ki so opcijsko na voljo tudi v rdeči barvi. Modela S3 serijsko vozita z 18-palčnimi platišči, opcijsko pa z 19-palčnimi.
“V notranjosti je na voljo večja širina v višini ramen in več prostora za komolce.”
V primerjavi s predhodniki sta nova modela S3 večja: Sportback in limuzina sta daljša za tri oziroma štiri centimetre, širša pa vsak za tri centimetre. Petvratnik v dolžino sedaj meri 4,34 metra, štirivratnik pa 4,50 metra. Širina (1,82 metra), višina (1,43 metra) in medosna razdalja (2,64 metra) so z izjemo minimalnih odstopanj enake pri obeh izvedbah karoserije. V notranjosti je na voljo večja širina v višini ramen in več prostora za komolce. Prtljažnik modela S3 Sportback glede na položaj zadnje sedežne klopi sprejme od 325 do 1.145 litrov prtljage, pri limuzini pa 370 litrov.
“quote”
V primerjavi s predhodniki sta nova modela S3 večja: Sportback in limuzina sta daljša za tri oziroma štiri centimetre, širša pa vsak za tri centimetre. Petvratnik v dolžino sedaj meri 4,34 metra, štirivratnik pa 4,50 metra. Širina (1,82 metra), višina (1,43 metra) in medosna razdalja (2,64 metra) so z izjemo minimalnih odstopanj enake pri obeh izvedbah karoserije. V notranjosti je na voljo večja širina v višini ramen in več prostora za komolce. Prtljažnik modela S3 Sportback glede na položaj zadnje sedežne klopi sprejme od 325 do 1.145 litrov prtljage, pri limuzini pa 370 litrov.
Športen in markanten dizajn novih modelov S3 se nadaljuje v notranjosti – z novim, kompaktnim izbirnikom prestav za 7-stopenjski menjalnik S tronic, dekorativnimi elementi iz aluminija ali karbona in vratnimi kljukami s podobnim dizajnom kot pri žarometih. Armaturna plošča je osredotočena na voznika, markantne prezračevalne šobe pa se povezujejo v celoto z ohišjem instrumentov, pri čemer poudarjajo športni značaj. Digitalni prikazi so serijsko predstavljeni na 10,25-palčnem zaslonu. Opcijsko sta na voljo virtualni prikazovalnik Audi virtual cockpit in njegova različica plus. Pri obeh diagonala zaslona meri 12,3 palca, za različico plus so dodatno na voljo trije različni prikazi. Opcijski paket ambientne osvetlitve plus v temi poskrbi za posebne svetlobne učinke. Športni sedeži so zasnovani na novo, njihove serijske prevleke pa so v veliki meri izdelane iz recikliranih plastenk. Posebne poudarke ustvarjajo elegantni kontrastni šivi.
Na sredini instrumentne plošče se nahaja 10,1-palčni zaslon na dotik, ki se spaja z veliko površino črne plošče. Zaslon prepozna vnos črk s pisanjem z roko in se zvočno odziva, infotainment sistem pa se lahko odziva tudi na glasovne ukaze. Audi po želji nudi še projicirni sistem.
Massimo Martinotti, head of mobility solutions, Italdesign
The company has already conducted a flight in public, at Drone Week in Amsterdam last year – but using a 1:4 scale model. The flight module accurately placed a passenger capsule on the ground module, which then drove from the test grounds autonomously. This proved the effectiveness of the Airbus coupling system and its locking and latching functionality. The air module currently rests on legs to make docking easier, but it’s envisaged that such legs would not be required by the time the concept reaches production.
To make the project with full-sized versions viable, more powerful batteries than those that exist today would be required, and Airbus is currently working on developing such technology. Noise is another issue, and reduction of the high-pitched whirring familiar to anyone who has witnessed even a small drone in flight is being sought. Italdesign is working with Audi to develop battery and electric-motor technology for the ground module – an area in which Audi’s engineers have already proven highly competent, as the recent launch of the e-tron SUV testifies. Therefor an Audi engineer is also based with the Italdesign team in Italy.
V ozadju koncepta upravljanja sistema MMI v novih modelih S3 je modularni infotainment sistem tretje generacije (MIB 3). Ima desetkrat višjo procesno moč kot njegov predhodnik, naloge s področja povezljivosti opravlja s hitrostjo po standardu LTE Advanced in vključuje dostopno točko za WLAN. Vodenje do cilja je prilagodljivo in zanesljivo. Navigacija omogoča napovedi o razvoju prometne situacije, visokoločljivostne satelitske posnetke Google Earth in prometne informacije. Individualne nastavitve, kot so pogosto izbrani navigacijski cilji ali priljubljen način klimatiziranja, je mogoče shraniti v do šest uporabniških profilov.
Med spletne storitve iz ponudbe Audi connect sodijo tudi Car2X-storitve, ki nudijo pomoč pri iskanju parkirnih mest ob robu cestišča, s komunikacijo s semaforji pa v nekaterih večjih mestih pomagajo ujeti zeleni val. Povezava med novim Audijem S3 in pametnim telefonom uporabnika poteka brezplačno prek aplikacije myAudi, pa tudi prek tehnologij Apple Car Play, Android Auto in Audijevega predala za telefon, ki telefon poveže z avtomobilsko anteno in ga tudi induktivno polni. Dodatna posebnost je ključ Audi connect, ki uporabniku dodeli pravico za odklepanje in zaklepanje vozila ter zagon motorja prek pametnega telefona z operacijskim sistemom Android. Za tiste, ki cenijo vrhunsko kakovost zvoka, je na voljo zvočni sistem Bang & Olufsen Premium Sound System s 3D-zvokom, ki zagotavlja poseben prostorski učinek.
Tudi asistenčni sistemi v novih modelih S3 so odraz Audijevega izjemnega tehničnega znanja. Audi pre sense front, asistenca za ovire in zavijanje ter opozorila pri vožnji izven voznega pasu, ki pomagajo pri izogibanju nezgodam, so na voljo serijsko.
Opcijsko je mogoče naročiti še dodatne asistenčne sisteme, kot so opozorila ob menjavi voznega pasu in opozorila ob izstopu, asistenca za prečni promet ter parkirna asistenca. Pri vzdolžnem in prečnem vodenju vozila za podporo skrbi prilagodljiva asistenca za vožnjo. Vzdržuje stalno hitrost in razdaljo do spredaj vozečega vozila ter z nežnimi posegi v krmiljenje pomaga pri vodenju po voznem pasu. Asistenca za učinkovitost pripomore k varčni vožnji.
The company has already conducted a flight in public, at Drone Week in Amsterdam last year – but using a 1:4 scale model. The flight module accurately placed a passenger capsule on the ground module, which then drove from the test grounds autonomously. This proved the effectiveness of the Airbus coupling system and its locking and latching functionality. The air module currently rests on legs to make docking easier, but it’s envisaged that such legs would not be required by the time the concept reaches production.
To make the project with full-sized versions viable, more powerful batteries than those that exist today would be required, and Airbus is currently working on developing such technology. Noise is another issue, and reduction of the high-pitched whirring familiar to anyone who has witnessed even a small drone in flight is being sought. Italdesign is working with Audi to develop battery and electric-motor technology for the ground module – an area in which Audi’s engineers have already proven highly competent, as the recent launch of the e-tron SUV testifies. Therefor an Audi engineer is also based with the Italdesign team in Italy.
The company has already conducted a flight in public, at Drone Week in Amsterdam last year – but using a 1:4 scale model. The flight module accurately placed a passenger capsule on the ground module, which then drove from the test grounds autonomously. This proved the effectiveness of the Airbus coupling system and its locking and latching functionality. The air module currently rests on legs to make docking easier, but it’s envisaged that such legs would not be required by the time the concept reaches production.
To make the project with full-sized versions viable, more powerful batteries than those that exist today would be required, and Airbus is currently working on developing such technology. Noise is another issue, and reduction of the high-pitched whirring familiar to anyone who has witnessed even a small drone in flight is being sought. Italdesign is working with Audi to develop battery and electric-motor technology for the ground module – an area in which Audi’s engineers have already proven highly competent, as the recent launch of the e-tron SUV testifies. Therefor an Audi engineer is also based with the Italdesign team in Italy.
Predprodaja novih kompaktnih modelov S3 se bo v številnih evropskih državah začela avgusta 2020, prvi avtomobili pa bodo pri trgovcih na voljo začetek oktobra. V Nemčiji bo za S3 Sportback treba odšteti od 46.302,53 evra, za S3 limuzino pa 47.179,83 evra. Uvedbo na trg bo spremljal posebni model "edition one" v pitonovo rumeni (Sportback) oziroma tango rdeči (limuzina) barvi laka s črnimi elementi, 19-palčnimi platišči in športnimi sedeži.
The company has already conducted a flight in public, at Drone Week in Amsterdam last year – but using a 1:4 scale model. The flight module accurately placed a passenger capsule on the ground module, which then drove from the test grounds autonomously. This proved the effectiveness of the Airbus coupling system and its locking and latching functionality. The air module currently rests on legs to make docking easier, but it’s envisaged that such legs would not be required by the time the concept reaches production.
To make the project with full-sized versions viable, more powerful batteries than those that exist today would be required, and Airbus is currently working on developing such technology. Noise is another issue, and reduction of the high-pitched whirring familiar to anyone who has witnessed even a small drone in flight is being sought. Italdesign is working with Audi to develop battery and electric-motor technology for the ground module – an area in which Audi’s engineers have already proven highly competent, as the recent launch of the e-tron SUV testifies. Therefor an Audi engineer is also based with the Italdesign team in Italy.
“Quote”
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.