modeli in tehnika 27.11.2025
Nova interpretacija štirikolesnega krmiljenja
"Ne poznam druge rešitve, ki bi tako neposredno vplivala na vse ključne vozne lastnosti," pravi Peter Knauer. To velja tako pri manevriranju na mestnih parkiriščih kot pri vožnji po avtocesti. "Štirikolesno krmiljenje¹ občutno poveča okretnost, vozno dinamiko in varnost," zatrjuje avtomobilski inženir.
Knauer kot vodja ekipe za razvoj lastnosti podvozij vozil na platformi PPC (Premium Platform Combustion) novi Audi A6 in tehnologijo štirikolesnega krmiljenja pozna do zadnje podrobnosti. "Moja ekipa skrbi za to, da vsi ključni sistemi, od krmiljenja in podvozja do nadzornih sistemov, kot je ESC (Electronic Stability Control), ter krmiljenja zadnje preme, delujejo popolnoma usklajeno, tako kot se spodobi za Audi. Pri novem A6 smo preizkušeno tehnologijo v primerjavi s predhodnim modelom še dodatno izpopolnili in na novo uglasili."