Kaj po vašem mnenju najbolj vpliva na aerodinamiko Audija e-trona?
Zame je to stransko ogledalo – brez dvoma. Z njim lahko občutno izboljšamo aerodinamiko, nosi pa tudi nekakšno simbolno vrednost. Napoveduje novo generacijo razvoja vozil s popolnoma novimi pristopi k oblikovanju.
Bodimo iskreni. Čigava ideja je bila to? Vaša ali vaših kolegov oblikovalcev?
Inženirji aerodinamike se že vrsto let veselimo dne, ko se bomo lahko znebili zunanjih ogledal. Koncept virtualnih ogledal smo razvili že zelo zgodaj v procesu oblikovanja Audija e-trona. Težko pa rečem, čigava je ideja je bila to. Konec koncev ni pomembno. Pomembno je, da nam je prinesla 5 točk prednosti pri koeficientu upora in podaljšala doseg avtomobila za 2,5 kilometra.
Zaradi odlične aerodinamike ima Audi e-tron optimalen koeficient upora. Kakšno korist imajo od tega kupci?
Koeficient upora je pri električnih avtomobilih odločilnega pomena za razdaljo vožnje, ki je za naše kupce zelo pomemben dejavnik. Prototip Audija e-trona ima skoraj 70 točk več kot navadni SUVji, kar prevedeno v razdaljo pomeni 35 kilometrov več.
Kdaj ste z ekipo začeli razvijati aerodinamiko za prototip Audija e-trona?
Zelo zgodaj, že leta 2013. Sodelovali smo že pri začetnih konceptnih risbah, analizirali načrte in v našem vetrovniku preizkušali prve modele.
Audi e-tron v Audijevem vetrovniku v Ingolstadtu
S standardnimi stranskimi ogledali je koeficient upora pri Audiju e-tronu 0.28, z virtualnimi stranskimi ogledali pa celo 0.27, kar je optimalen rezultat za SUV tip vozil.