Več kot primerno je torej bilo, da je bila tržna premiera prvega modela RS 6 izvedena na dirkališču Nürburgring.
Da, že od samega začetka smo želeli, da ima RS 6 pridih avtomotošporta. 30 Audijevih trgovcev se je tako s svojimi testnimi vozili pred 194.000 gledalci v okviru 24-urne dirke na Nürburgringu podalo na krstno vožnjo po Severni zanki. Resnično osupljiv scenarij! In ko že govorimo o avtomotošportu: v Severni Ameriki, kjer je bil model prve generacije na voljo le kot limuzina, so ga dejansko uporabljali za dirkanje v razredu Speed GT v okviru serije American Le Mans Series (ALMS). Ekipa Champion Racing je v 15 tednih z našo podporo izdelala tekmovalno različico RS 6 Competition. Tekmovalni avto je tehtal 1.383 kilogramov, njegov motor V8 biturbo pa je zmogel 475 KM. Uporabili so ročni 6-stopenjski menjalnik iz Audija S4. Randy Pobst je postal prvak že takoj v prvi sezoni. Njegov moštveni kolega Michael Galati se je uvrstil na drugo mesto. Izjemen uspeh, s katerim so prepričljivo dokazali potencial koncepta V8 biturbo v kombinaciji s štirikolesnim pogonom.
Kako je potekala serijska proizvodnja prvega modela RS 6 prve generacije?
Okrog 80 odstotkov prvega modela RS 6 je bilo izdelanega na običajni proizvodni liniji za A6. Montažni deli, razviti posebej za RS 6, kot so ščitniki odbijačev in pragovi ali na primer sistem hlajenja polnilnega zraka za V8, pa so zahtevali kompleksen posebni postopek izdelave. Tako smo nedokončane avtomobile s serijske montažne linije prepeljali v hale podjetja quattro GmbH, kjer smo jih nato s preciznim ročnim delom na dvižni ploščadi dokončali v približno 15 urah. Monterji so najprej vgradili hladilnike polnilnega zraka, končni del sesalnega trakta ter nato še ščitnike odbijačev in pragove. Nazadnje pa še kolesa, ki so bila preširoka za običajno proizvodno linijo. Na dan smo lahko dokončali okrog 20 vozil.
Pa pojdimo na drugo generacijo modela RS 6 (2008–2010). Deset valjev, dva turbopolnilnika, 580 KM. Najmočnejši Audi tistega časa!
Z modelom druge generacije smo raziskali meje tedanjih tehničnih možnosti. Njegov petlitrski motor V10 je največji kadarkoli izdelani motor za RS, mi pa smo biturbo postavitev 10-valjnika zasnovali posebej za RS 6. Audi je tako imel skupaj tri različice motorja V10. Ena različica poganja veliki limuzini S6 in S8, druga superšportna modela R8 in Lamborghini Gallardo, najmočnejšo različico in edino s turbopolnilnikoma pa smo vgradili v RS 6. Integrirali smo tudi sistem mazanja s suhim karterjem iz dirkalnikov, ki motor pri visokih prečnih pospeških zanesljivo oskrbuje z motornim oljem. Motor V10 z dvema turbopolnilnikoma in izpušnima zbiralnikoma je že na pogled mojstrovina, ogromen je. Ne poznam motornega prostora, ki bi bil bolje zapolnjen kot pri RS 6 druge generacije.
Od filozofije masivnega pogonskega sklopa V10 pri drugi generaciji do zmanjšanja velikosti pri tretji generaciji (2013–2018) z motorjem V8: kako je prišlo do takšnega razvoja?
Največja prednost modela druge generacije je bila na nek način tudi njegova največja slabost. Velikanski, težki motor je pretežno nameščen pred sprednjo premo. Pri vožnji naravnost se ga skoraj ne da ujeti, v ostrih ovinkih pa pride do izraza neugodna porazdelitev osne obremenitve. Pri razvoju tretje generacije RS 6 je bila zato v ospredju boljša prečna dinamika. Želeli smo, da bi bil RS 6 tretje generacije bolj okreten, zato je bilo treba nujno zmanjšati njegovo maso, zlasti na sprednji premi. Ena od prednosti: že pri osnovnem modelu A6, ki je temeljil na takrat novi vzdolžni modularni platformi (MLB), so vsi montažni deli iz aluminija. Prav tako je pri platformi MLB motor nameščen bolj zadaj v vozilu. V kombinaciji z lažjim motorjem V8 v novem RS 6 tretje generacije je rezultat veliko ugodnejša porazdelitev osnih obremenitev. Kljub 20 KM manjši moči v primerjavi s predhodnikom je avto v vseh pogledih hitrejši, bolj športen in zaradi sistema izklapljanja valjev tudi varčnejši od druge generacije. Predvsem na področju vozne dinamike je bila tretja generacija za nas velik preskok. Zaradi boljše porazdelitve mase je bil RS 6 tretje generacije izjemen v ovinkih, s sistemom Launch Control in hitrim 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom pa je do 100 km/h pospešil v 3,9 sekunde, kar je dobre pol sekunde hitreje kot njegov predhodnik.