Audi Sport 7.12.2023
-
Iskanje po AudiLab Slovenija
Iz puščave v mesta: Audijevi tovarniški vozniki so dirkalnik RS Q e-tron, ki z inovativno pogonsko tehnologijo tekmuje na Rallyju Dakar, zapeljali po ulicah glavnih mest držav, iz katerih prihajajo. Carlos Sainz in Lucas Cruz sta križarila po Madridu, Stéphane Peterhansel in Edouard Boulanger sta se vozila po Parizu, Mattias Ekström in Emil Bergkvist pa sta z inovativnim nizkoemisijskim prototipom navduševala prebivalce Stockholma.
24.10.2023 Avtor: Audi Team Fotografije: Arhiv Audi
Madrid, Pariz, Stockholm: trije Audijevi vozniški pari so z električno gnanim prototipom obiskali najlepše znamenitosti posameznih prestolnic. Na izbranih lokacijah je RS Q e-tron z driftanjem na spektakularen način prikazal moč svojega električnega pogona (263 kW/358 KM) in privabljal poglede mimoidočih, ki so se čudili, si ogledovali vozilo, ga fotografirali in profesionalne dirkače prosili za avtograme.
"Naša turneja po mestih je pritegnila veliko pozornosti," je dejal Rolf Michl, vodja motošporta pri znamki Audi. "Ker naš avtomobil ne dirka pred občinstvom, kot je to običajno na dirkalnih stezah, smo ga predstavili v treh evropskih prestolnicah. Ljudje so bili nad našim atraktivnim prototipom in njegovo inovativno tehnologijo navdušeni."
Turneja se je začela z razgledom nad pariškimi strehami, pri baziliki Sacré-Coeur na hribu Montmartre nad francosko prestolnico. Stéphane Peterhansel in njegov sovoznik Edouard Boulanger sta se iz 18. okrožja odpeljala mimo cerkve la Madeleine do trga Concorde, kjer domuje Avtomobilski klub Francije, nato pa sta dirkalnik RS Q e-tron po Elizejskih poljanah usmerila proti Slavoloku zmage. Pot sta nadaljevala mimo Doma Invalidov do trga François 1er, kjer sta s prototipom driftala v značilnem slogu rallyja. Od tam sta se odpravila na kraj, kjer se je začel prvi Rally Dakar, trg Trocadéro s pogledom na znameniti Eifflov stolp. Tam so prvi dirkači že leta 1979 čakali na začetek najtežjega puščavskega rallyja na svetu. Ob slikovitih bregovih Sene sta Audijeva voznika zaključila svojo pot, Stéphane Peterhansel pa je ob tem povedal: "Raziskovanje Pariza z dirkalnikom RS Q e-tron je bilo zelo zabavno. Z električnim pogonom smo skoraj neslišno prevozili to čudovito mesto in ob tem navdušili gledalce."
“quote”
“quote”
Turneja se je začela v areni za bikoborbe Las Ventas, ki je stara približno 90 let. Iz katakomb sta Sainz in Cruz zapeljala v notranjost arene, kjer sta z dirkalnikom RS Q e-tron pokazala svoje veščine driftanja. Naslednji postanek sta naredila pri eni najpomembnejših madridskih znamenitosti, fontani Cibeles, ki jo obdajajo palače Buenavista, Linares in Cibeles. Pri Neptunovem vodnjaku sta prikazala nekaj atraktivnih rally trikov in se podala naprej po ulici Gran Via. Pot sta zaključila na trgu Plaza de Oriente v zgodovinskem središču mesta in posnela še nekaj fotografij pri Kraljevi palači in madridski operni hiši (Teatro Real). "Vožnja po moji domovini je bila nepozabna," je povedal Carlos Sainz. "Čeprav za spremembo nismo vozili v slogu rallyja, smo vzbudili veliko zanimanja in dokazali, da lahko električna mobilnost in avtomobilska zabava dosežeta veliko občinstvo."
Na turneji po Stockholmu sta Mattias Ekström in Emil Bergkvist dirkalnik Audi RS Q e-tron najprej zapeljala od mosta Centralbron do cerkve Storkyrkan in trga Mynttorget. Baročna Kraljeva palača in obrežje Norrmalm z zalivom Nybroviken in obalo Strandvägen so jima služili kot slikovita kulisa za fotografiranje. Pred muzejem Skansen na otoku Djurgården sta prikazala svoje veščine v driftanju, še bolj spektakularen trik pa je sledil v pristanišču: s pomočjo rampe sta izvedla impresiven skok z varnim pristankom. Nato sta obiskala še pomorski muzej Vasa, Nordijski muzej, Kraljevo gledališče Dramaten in krožišče Karlaplan. Za konec turneje pa sta se s trajektom odpeljala še do okrožja Slagsta na jugozahodu mesta. "Vožnja po Stockholmu je bila odlična ideja," je dejal Mattias Ekström. "Meščanom smo predstavili tehnologijo prihodnosti in pri tem doživeli veliko lepih trenutkov."
Audi RS Q e-tron med vožnjo po Stockholmu.
“Quote”
Znamka Audi je od leta 2012 eden od pionirjev elektrifikacije v motošportu. Za puščavski rally je razvila RS Q e-tron z električnim pogonom in pretvornikom energije, ki ga sestavljata motor z notranjim zgorevanjem in alternator. Audi od letošnje sezone uporablja tudi trajnostno gorivo, ki ustvari več kot 60 odstotkov manj izpustov ogljikovega dioksida. Lani je ekipa Audi Sport osvojila skupno zmago na dirki Abu Dhabi Desert Challenge. Poleg tega je RS Q e-tron na dosedanjih dveh izvedbah Rallyja Dakar osvojil šest etapnih zmag in skupno 28 uvrstitev na stopničke v dnevnih razvrstitvah.
“Quote”
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.