Znanje Formule E se pretaka v serijska vozila in novi dirkalnik za Rally Dakar
Julius Seebach, glavni direktor družbe Audi Sport in odgovoren za Audi motošport, je ob slovesu povzel udejstvovanje znamke Audi v Formuli E: "Audi je bil prvi nemški proizvajalec, ki se je tovarniško zavezal Formuli E. V zadnjih letih je serija spremljala našo znamko pri preoblikovanju v električno mobilnost in nam zagotovila veliko nepozabnih trenutkov, ki bodo za vedno ostali del naše zgodovine. Audi Sport ABT Schaeffler je najuspešnejša ekipa v Formuli E in je bila pionir v tej dirkaški seriji. "
Znanje in izkušnje iz Formule E pa se prenašajo tudi v druge projekte, ki dokazujejo zavezanost tehnološkemu napredku in trajnosti znamke Audi. "Danes električna mobilnost pri znamki Audi ni več vizija prihodnosti, ampak je sedanjost. Najboljši primer je Audi RS e-tron GT, naš prvi povsem električni visokozmogljiv cestni model. Zdaj nas čaka naslednji korak, eden največjih izzivov v motošportu, to je Rally Dakar. Ponuja nam priložnost, da kot pionir odpremo nova področja ter predstavimo in še naprej razvijamo svoje znanje na področju električne mobilnosti v ekstremnih pogojih."
Pomembni elementi uspešnega projekta Formule E živijo v novem dirkalniku Audi RS Q e-tron, ki bo januarja 2022 prvič nastopil na znamenitem rallyju. Enota motornega generatorja (MGU) z močjo 250 kW iz dirkalnika Audi e-tron FE07, ki jo je razvil in izdelal Audi Sport, se uporablja tudi v inovativnem pogonu Rally Dakar. Ena enota MGU na sprednji in druga na zadnji osi zagotavljata električni pogon quattro. Vsaka od teh enot tehta manj kot 35 kilogramov in dosega 97-odstotni izkoristek, kar je impresiven dokaz zmogljivosti električne mobilnosti. Tretja enota MGU skupaj z visoko učinkovitim motorjem TFSI tvori pretvornik energije, ki med vožnjo napolni visokonapetostno baterijo, ki jo je prav tako razvil Audi Sport.