"Bilo je naelektreno"

Audi Sport je uradno udeležbo na svetovnem prvenstvu v Formuli E zaključil z zmago na finalu v Berlinu avgusta letos. To je bila za Audi zelo čustvena dirka, saj smo se kot ustanovni član serije električne formule po 84 tekmovanjih z ekipo Audi Sport ABT Schaeffler poslovili od Formule E. Ekipo Juliusa Seebacha pa že čaka naslednji električni projekt – Rally Dakar.

22.09.2021 Avtor: AUDI AG  Fotografije: Arhiv Audi

Voznika René Rast in Lucas di Grassi

Voznika René Rast in Lucas di Grassi na finalni dirki letošnje sezone Formule E v Berlinu.

 

"Hvala, Formula E, bilo je naelektreno!" je bilo napisano na dveh dirkalnikih Audi e-tron FE07, ki sta ju vozila Lucas di Grassi in René Rast. To je bilo sporočilo organizatorjem in ljubiteljem prvega svetovnega prvenstva v električnih dirkalnikih, ki se je začelo pred sedmimi leti, 13. septembra 2014 v Pekingu z zmago Lucasa di Grassija.

 

Za Lucasa di Grassija se je končalo tako, kot se je začelo: zmagoslavno. Zmaga na prvi od dveh zadnjih dirk sedme sezone v Berlinu je bila za Brazilca že dvanajsta v seriji električnih dirk, botrovala pa je tudi nekaj solzam v najuspešnejši ekipi v zgodovini Formule E.

 

"To je bil zelo čustven vikend," je dejal Lucas di Grassi. "V sedmih letih smo z Audi Sport, ABT in Schaeffler dosegli izjemno veliko. Velika škoda je, da se to uspešno partnerstvo zdaj končuje."

Video title

“quote”

Allan McNish, vodja ekipe Audi Sport ABT Schaeffler.

Allan McNish, vodja ekipe Audi Sport ABT Schaeffler, med pogovorom z novinarji.

Voznik Formule E Lucas di Grassi in Julius Seebach.

Voznik Formule E Lucas di Grassi in Julius Seebach, glavni direktor Audi Sport.

“quote”

"V Berlin smo prišli, da se poslovimo od Formule E in naših oboževalcev z visoko dvignjenimi glavami. Naša največja moč letošnjega leta je bila zagotovo učinkovitost pogonskega sklopa na dirki," je ob zaključku sezone povedal Allan McNish, vodja ekipe Audi Sport ABT Schaeffler. "Lucas in René sta oboževalce navdušila z dvema zmagama. Konkurenca v letošnji sezoni je bila neverjetno tesna, dirke so bile težke in naša ekipa je lahko izjemno ponosna na to, kar smo skupaj dosegli. To je bilo fantastično potovanje. "

 

Audi Sport ABT Schaeffler je po sedmih letih najuspešnejša ekipa v zgodovini Formule E. Ekipa je na 84 dirkah zbrala 1380 točk, dosegla 14 zmag in 47 uvrstitev na stopničke. Lucas di Grassi je v sezoni 2016/2017 osvojil naslov voznika. Ekipa Audi Sport ABT Schaeffler pa je v svoji prvi tekmovalni sezoni kot tovarniška ekipa, v sezoni 2017/2018, osvojila naslov ekip.

small text

heading

text

button

small text

heading

text

button
Audi e-tron FE07 z voznikom Lucasom di Grassijem.

Audi e-tron FE07 z voznikom Lucasom di Grassijem.

Lucas di Grassi v dirkalniku Audi e-tron FE07.

Lucas di Grassi v dirkalniku Audi e-tron FE07.

Znanje Formule E se pretaka v serijska vozila in novi dirkalnik za Rally Dakar

 

Julius Seebach, glavni direktor družbe Audi Sport in odgovoren za Audi motošport, je ob slovesu povzel udejstvovanje znamke Audi v Formuli E: "Audi je bil prvi nemški proizvajalec, ki se je tovarniško zavezal Formuli E. V zadnjih letih je serija spremljala našo znamko pri preoblikovanju v električno mobilnost in nam zagotovila veliko nepozabnih trenutkov, ki bodo za vedno ostali del naše zgodovine. Audi Sport ABT Schaeffler je najuspešnejša ekipa v Formuli E in je bila pionir v tej dirkaški seriji. "

 

Znanje in izkušnje iz Formule E pa se prenašajo tudi v druge projekte, ki dokazujejo zavezanost tehnološkemu napredku in trajnosti znamke Audi. "Danes električna mobilnost pri znamki Audi ni več vizija prihodnosti, ampak je sedanjost. Najboljši primer je Audi RS e-tron GT, naš prvi povsem električni visokozmogljiv cestni model. Zdaj nas čaka naslednji korak, eden največjih izzivov v motošportu, to je Rally Dakar. Ponuja nam priložnost, da kot pionir odpremo nova področja ter predstavimo in še naprej razvijamo svoje znanje na področju električne mobilnosti v ekstremnih pogojih."

 

Pomembni elementi uspešnega projekta Formule E živijo v novem dirkalniku Audi RS Q e-tron, ki bo januarja 2022 prvič nastopil na znamenitem rallyju. Enota motornega generatorja (MGU) z močjo 250 kW iz dirkalnika Audi e-tron FE07, ki jo je razvil in izdelal Audi Sport, se uporablja tudi v inovativnem pogonu Rally Dakar. Ena enota MGU na sprednji in druga na zadnji osi zagotavljata električni pogon quattro. Vsaka od teh enot tehta manj kot 35 kilogramov in dosega 97-odstotni izkoristek, kar je impresiven dokaz zmogljivosti električne mobilnosti. Tretja enota MGU skupaj z visoko učinkovitim motorjem TFSI tvori pretvornik energije, ki med vožnjo napolni visokonapetostno baterijo, ki jo je prav tako razvil Audi Sport.

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

2021-09-ForumlaE-01

2021-08-Ekstremi-thumbnail
2021-08-Ekstremi-thumbnail

“Ekstremi nas privlačijo”

Audi po sedmih letih zapušča prvenstvo Formule E in z novim elektrificiranim dirkalnikom RS Q e-tron vstopa na Rally Dakar. To je eden največjih izzivov v motošportu, za Audi pa tudi edinstveno priložnost, da v ekstremnih pogojih preizkusi nove tehnologije za morebitne serijske modele v prihodnosti. Na predstavitvi dirkalnika smo se z glavnim direktorjem družbe Audi Sport Juliusem Seebachom pogovarjali o razvpitem rallyju, čaru ekstremnega in pogumu za nove podvige.

Preberite več

Morda bi vas zanimali tudi članki:

2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik