Dejstvo, da Hoonitron stoji na razmeroma majhnih 18-palčnih platiščih v primerjavi s trenutnimi konceptnimi vozili, je povezano z zahtevo Kena Blocka. Da se na prvi pogled ne zdijo tako majhna, pa je zasluga Marcosa dos Santosa. "Iskali smo način, da bi bila kolesa videti večja. Pokrovi na platiščih z rdečim zunanjim barvnim obročem dosežejo točno ta neverjetni učinek."
Marco dos Santos je pri oblikovanju za znamko Audi že prej poskrbel za nekaj presenečenj. Kot del ekipe Audi Design Branding štiriintridesetletnik oblikuje obloge vozil. "Razvijamo vizualni jezik, ki se začne pri izdelku, kasneje pa oblikuje tudi grafični okvir v komunikaciji." Dos Santos najprej ni dajal pomena klicu Sache Heydeja, ki ga je želel pripeljati v oblikovalsko ekipo. "Iskreno povedano sem si mislil 'v redu, zveni vznemirljivo, a tudi nekako nerealno'." S Sascho Heydejem sta se potem veliko pogovarjala o pomenu oblikovanja, o povezavi med preteklostjo in prihodnostjo. "Morali smo se odločiti, kateri elementi vozila tvorijo njegovo identiteto, in nato pogledati, kako bi jih lahko komunicirali naprej v celotnem kontekstu e-trona."
Osupljivi neonsko rdeči sprednji in zadnji spojler sta tesno povezana z zgodovino modelov Audi e-tron, ki jo trenutno izražata tudi novi dirkalnik za Rally Dakar in povsem novo razviti prototip dirkalnika za Formulo 1. "Pogosto obstaja več načinov za doseganje želenega učinka. Ugotoviti moraš, kako doseči največji vizualni učinek, ne da bi zakril pomen komponente." Pri Hoonitronu je bil dovoljen nekoliko bolj agresiven in glasnejši design. "Na ta način smo vizualno povezali zadnji spojler s sprednjim preko stranskega praga," pojasni dos Santos. "Celotno vozilo izžareva moč. Ne glede na to, ali stojite neposredno pred njim ali bolj zadaj", dodaja.
V Neckarsulmu in Ingolstadtu se strinjajo, da je Audi S1 e-tron quattro Hoonitron¹, ki je bil razvit, oblikovan in zgrajen v rekordnem času, popoln. Stefan Murrweiss je med procesom celo stopil v vlogo Kena Blocka. "Ampak le zato, ker sva enake višine. Natančno smo morali načrtovati potrebna stikala, vzvode in stopalke v pilotski kabini, Ken Block pa ni mogel biti ves čas z nami." Zdaj lahko ta avto vozita samo dve osebi, pove z nasmeškom na obrazu: "Ken Block in jaz."
Doživite dirkalnik Audi S1 e-tron quattro Hoonitron in Kena Blocka v električni akciji
Celoten film Electrikhana poglejte na YouTube kanalu Hoonitron.
¹ Omenjeno in prikazano vozilo je namenjeno izključno profesionalni rabi v zaprtih krogih in ni dostopno kot serijski model.