Ideje za jutrišnji dan

Audi kot sponzor nagrad GREEN AWARDS na dogodku GREENTECH FESTIVAL podpira trajnostne ideje, ki bodo svet spremenile na boljše.

15.06.2021 Avtor: Bernd Zerelles  Fotografije: Arhiv Audi Grafike:

Presenečenje februarske svetovne digitalne premiere novih Audijevih modelov RS e-tron GT in e-tron GT quattro je bila predstavitev posebnih nagrad GREEN FUTURE festivala GREENTECH. To posebno priznanje kot del nagrad GREEN AWARDS prepoznava projekte in posameznike, ki spodbujajo trajnostno urbanizacijo in hkrati pomembno prispevajo k povečanju kakovosti življenja in urbane infrastrukture.

"Čas je kritičen dejavnik podnebnih sprememb in ukrepati moramo zdaj."

Nagrado GREEN FUTURE je prejelo izraelsko zagonsko podjetje Zencity za njihovo istoimensko intuitivno orodje za lokalne skupnosti. Zencity uporablja umetno inteligenco za zbiranje in analiziranje objav na družbenih omrežjih in lokalnih novic iz mest. Lokalna uprava lahko te podatke uporablja za boljše razumevanje potreb prebivalcev in se nanje ustrezno odziva. Hkrati Zencitiy prebivalcem omogoča avtomatsko pridobivanje pozornosti političnih odločevalcev. S tem prihrani vire, saj nadomešča neposredne ankete, srečanja odborov in telefonske linije za pomoč državljanom. Zencity uporablja že 160 mest, med njimi so Chicago, Ottawa in Tel Aviv.



Nico Rosberg, soustanovitelj festivala GREENTECH, pravi: »Čas je kritičen dejavnik podnebnih sprememb in ukrepati moramo zdaj. Zagonska podjetja, kot je Zencity, nam dajejo potrebna orodja za to.« Z Audijem si delita podobno filozofijo. Kot pove Henrik Wenders, starejši podpredsednik, odgovoren za znamko Audi, »Audi stoji za vrednotami, ki jih sporoča slogan Vorsprung durch Technik (Prednost je v tehniki). Naš cilj je izkoristiti tehnologijo za trajnostno prihodnost in oblikovanje urbane mobilnosti na način, ki ljudi postavlja v ospredje.«

Nico Rosberg, soustanovitelj festivala Greentech Festival, gostitelj Steven Gätjen, Marco Voigt in Judith Kühn iz festivala Greentech skupaj s Henrikom Wendersom, starejšim podpredsednikom znamke Audi,  čestitajo zmagovalcu nagrad GREEN AWARDS na slovesnosti ob svetovni premieri Audija RS e-tron GT in Audija e-tron GT quattro.

Nico Rosberg, soustanovitelj festivala Greentech Festival, gostitelj Steven Gätjen, Marco Voigt in Judith Kühn iz festivala Greentech skupaj s Henrikom Wendersom, starejšim podpredsednikom, odgovornim za znamko Audi, čestitajo zmagovalcu nagrad GREEN AWARDS na slovesnosti ob svetovni premieri Audija RS e-tron GT in Audija e-tron GT quattro.

 

Letošnji dogodek GREENTECH FESTIVAL se je odvil med 16. in 18. junijem v Berlinu. Audi je eden ustanovnih partnerjev dogodka in sponzor nagrad GREEN AWARDS. Nagrade, ki so eden od štirih jedrnih modulov dogodka, dajejo priznanje prelomnim idejam in inovacijam za boj proti podnebnim spremembam. Neodvisna žirija je izbrala tri kandidate za vsako od štirih festivalskih kategorij: mladi, inovacije, zagonska podjetja in vpliv na družbo, v naslednjem koraku pa je bil v vsaki kategoriji izbran zmagovalec. Izbor je nadzoroval TÜV Nord. Zmagovalci GREEN AWARDS so bili uradno predstavljeni 18. junija zvečer.

Hiter pregled kategorij,  kandidatov in zmagovalcev.

 

Mladi

V kategoriji mladih so predstavljeni mnenjski voditelji (v starosti od 16 do 25 let), ki pomembno prispevajo k trajnosti.

Zmagovalka: Reyhan Jamalova

Reyhan Jamalova (18), ustanoviteljica Rainergy, je razvila napravo, ki generira energijo iz deževnice, ko je bila stara 14 let. Njena naprava zbira deževnico in ob tem poganja kolo, ki ustvarja elektriko. S tem zmanjšuje pritisk na lokalno elektroenergetsko omrežje in izpuste CO2.

Video title

“quote”

Reyhan Jamalova (18), ustanoviteljica Rainergy, je razvila napravo, ki generira energijo iz deževnice, ko je bila stara 14 let. Njena naprava zbira deževnico in ob tem poganja kolo, ki ustvarja elektriko. S tem zmanjšuje pritisk na lokalno elektroenergetsko omrežje in izpuste CO2.

Reyhan Jamalova (18), ustanoviteljica Rainergy, je razvila napravo, ki generira energijo iz deževnice, ko je bila stara 14 let. Njena naprava zbira deževnico in ob tem poganja kolo, ki ustvarja elektriko. S tem zmanjšuje pritisk na lokalno elektroenergetsko omrežje in izpuste CO2.

Aktivistka Melati Wijsen (20) je že pri 12 letih ustanovila pobudo Bye Bye Plastic Bags, ki si prizadeva za prepoved plastike za enkratno uporabo na otoku Bali. Njen najnovejši projekt YOUTHOPIA je globalna platforma, katere namen je opolnomočiti generacijo ustvarjalcev sprememb in jim predati orodja, ki jih potrebujejo za pozitivne spremembe.

Aktivistka Melati Wijsen (20) je že pri 12 letih ustanovila pobudo Bye Bye Plastic Bags, ki si prizadeva za prepoved plastike za enkratno uporabo na otoku Bali. Njen najnovejši projekt YOUTHOPIA je globalna platforma, katere namen je opolnomočiti generacijo ustvarjalcev sprememb in jim predati orodja, ki jih potrebujejo za pozitivne spremembe.

Mladi znanstvenik Moritz Hamberger (19) raziskuje proizvodnjo alternativnih goriv. Upa, da bo s prepisom genetske kode alg nekoč mogoče proizvajati energetsko bogate spojine, kot so biogoriva.

Mladi znanstvenik Moritz Hamberger (19) raziskuje proizvodnjo alternativnih goriv. Upa, da bo s prepisom genetske kode alg nekoč mogoče proizvajati energetsko bogate spojine, kot so biogoriva.

“quote”

Inovacije

V tej kategoriji so izpostavljeni projekti, ki predstavljajo najsodobnejše inovacije na področju zelene tehnologije.

Zmagovalec: Liquid NanoClay

Liquid NanoClay je ime postopka, ki naravno glino pretvori v tekočino za sanacijo tal. Ta tekočina lahko obrne proces, ki tla spreminja v puščavo, sanira razgrajena tla in zmanjša porabo vode v zelenih ekosistemih.

"
"

Nico Rosberg

small text

heading

text

button

small text

heading

text

button
Liquid NanoClay je ime postopka, ki naravno glino pretvori v tekočino za sanacijo tal. Ta tekočina lahko obrne proces, ki tla spreminja v puščavo, sanira razgrajena tla in zmanjša porabo vode v zelenih ekosistemih.

Liquid NanoClay je ime postopka, ki naravno glino pretvori v tekočino za sanacijo tal. Ta tekočina lahko obrne proces, ki tla spreminja v puščavo, sanira razgrajena tla in zmanjša porabo vode v zelenih ekosistemih.

RePack predstavlja embalažo kot storitev za spletne trgovine. Namesto embalaže za enkratno uporabo za spletna naročila, ki se jo sicer zavrže na tone, RePack ponuja možnost večkratne uporabe embalaže. Kupci lahko embalažo za naročila brezplačno vrnejo, tako da jo oddajo v navaden poštni nabiralnik od koder koli na svetu. Vrnjeno embalažo se očisti in pošlje nazaj v spletne trgovine, ki sodelujejo v projektu.

RePack predstavlja embalažo kot storitev za spletne trgovine. Namesto embalaže za enkratno uporabo za spletna naročila, ki se jo sicer zavrže na tone, RePack ponuja možnost večkratne uporabe embalaže. Kupci lahko embalažo za naročila brezplačno vrnejo, tako da jo oddajo v navaden poštni nabiralnik od koder koli na svetu. Vrnjeno embalažo se očisti in pošlje nazaj v spletne trgovine, ki sodelujejo v projektu.

Vizija projekta Green Fibre Bottle je ponuditi prvo steklenico piva na naravni osnovi. Izdelana je iz naravnih lesnih vlaken iz certificiranih trajnostnih virov in jo je mogoče v celoti reciklirati.

Vizija projekta Green Fibre Bottle je ponuditi prvo steklenico piva na naravni osnovi. Izdelana je iz naravnih lesnih vlaken iz certificiranih trajnostnih virov in jo je mogoče v celoti reciklirati.

Zagonska podjetja

V tej kategoriji so predstavljena mlada podjetja, ki pomembno prispevajo k zaščiti okolja in ohranjanju virov.

Zmagovalec: Primitive Biodesign

Primitive Biodesign je neprofitno podjetje, ki razvija biorazgradljivo plastiko (na primer za embalažo živil) in aplikacije ter orodja za zmanjšanje onesnaževanja s plastiko.

Primitive Biodesign je neprofitno podjetje, ki razvija biorazgradljivo plastiko (na primer za embalažo živil) in aplikacije ter orodja za zmanjšanje onesnaževanja s plastiko.

Primitive Biodesign je neprofitno podjetje, ki razvija biorazgradljivo plastiko (na primer za embalažo živil) in aplikacije ter orodja za zmanjšanje onesnaževanja s plastiko.

Podjejte neustark odstranjuje CO₂ iz ozračja in ga trajno shrani v reciklirani beton. To znižuje raven CO₂ v našem ozračju, zmanjšuje pa tudi nove izpuste med proizvodnjo svežega betona.

Podjejte neustark odstranjuje CO₂ iz ozračja in ga trajno shrani v reciklirani beton. To znižuje raven CO₂ v našem ozračju, zmanjšuje pa tudi nove izpuste med proizvodnjo svežega betona.

Pametna kuhinjska naprava Kalea v samo 48 urah spremeni organske odpadke v kompost, bogat s hranili. Predstavlja trajnostno rešitev za odlaganje kuhinjskih odpadkov v mestnih gospodinjstvih.

Pametna kuhinjska naprava Kalea v samo 48 urah spremeni organske odpadke v kompost, bogat s hranili. Predstavlja trajnostno rešitev za odlaganje kuhinjskih odpadkov v mestnih gospodinjstvih.

“Quote”

 

 

Video title

Vpliv na družbo

Uveljavljena podjetja in organizacije, ki pozitivno vplivajo na ozaveščenost ljudi o trajnostnem razvoju.

Zmagovalec: Netafim

Netafim je v letu 1965 kot prvo podjetje uvedlo kapljično namakanje. S tem postopkom se majhni odmerki vode dovajajo neposredno v območje korenin rastlin. Tehnologija kapljičnega namakanja zmanjša porabo vode za do 70 %, kar je ob podnebnih spremembah pomemben prispevek k preživetju kmetov in malih gospodarjev po vsem svetu.

Netafim je v letu 1965 kot prvo podjetje uvedlo kapljično namakanje. S tem postopkom se majhni odmerki vode dovajajo neposredno v območje korenin rastlin. Tehnologija kapljičnega namakanja zmanjša porabo vode za do 70 %, kar je ob podnebnih spremembah pomemben prispevek k preživetju kmetov in malih gospodarjev po vsem svetu.

Netafim je v letu 1965 kot prvo podjetje uvedlo kapljično namakanje. S tem postopkom se majhni odmerki vode dovajajo neposredno v območje korenin rastlin. Tehnologija kapljičnega namakanja zmanjša porabo vode za do 70 %, kar je ob podnebnih spremembah pomemben prispevek k preživetju kmetov in malih gospodarjev po vsem svetu.

Slow Food je globalno gibanje, ki promovira družbeno odgovoren in okolju prijazen sistem prehranjevanja, da bi se obvarovala biotska raznovrstnost in zagotovilo dobro počutje živali. Od ustanovitve leta 1989 je Slow Food prerasel v organizacijo, ki vključuje milijone ljudi v več kot 160 državah.

Slow Food je globalno gibanje, ki promovira družbeno odgovoren in okolju prijazen sistem prehranjevanja, da bi se obvarovala biotska raznovrstnost in zagotovilo dobro počutje živali. Od ustanovitve leta 1989 je Slow Food prerasel v organizacijo, ki vključuje milijone ljudi v več kot 160 državah.

Zaveza družinskega podjetja Werner & Mertz k trajnosti je sestavni del njene korporacijske filozofije. V svetu so poznani po izdelkih za čiščenje in nego blagovne znamke Frosch. V prizadevanju za krožno gospodarstvo so skupaj s partnerskim podjetjem razvili prvo embalažo na svetu iz monomateriala, ki jo je mogoče v celoti reciklirati. Tako predstavlja rešitev problema recikliranja potiskanih plastičnih vrečk.

Zaveza družinskega podjetja Werner & Mertz k trajnosti je sestavni del njene korporacijske filozofije. V svetu so poznani po izdelkih za čiščenje in nego blagovne znamke Frosch. V prizadevanju za krožno gospodarstvo so skupaj s partnerskim podjetjem razvili prvo embalažo na svetu iz monomateriala, ki jo je mogoče v celoti reciklirati. Tako predstavlja rešitev problema recikliranja potiskanih plastičnih vrečk.

 

 

“Quote”

Video title
Blank_trans
Robert Redford

Audi je podelil posebno nagrado

Audi je na podelitvi nagrad GREEN AWARDS podelil tudi posebno nagrado za življenjsko delo. Letos je šla v roke hollywoodske legende Roberta Redforda, podelil pa jo je Henrik Wenders, starejši podpredsednik, odgovoren za znamko Audi. Redford je že dolgo glasen zagovornik okolja, med drugim je aktivist organizacije za zaščito morja Sea Shepherd in ustvarjalec dokumentarnih serij "Ocean Warriors".

Za več informacij in ogled posnetka z dogodka obiščite spletno mesto GREENTECH FESTIVAL.

Preberite več

Plastični otok
Plastični otok

Kako se Audijeva okoljska fundacija spopada s plastiko v morju

Odpadna plastika se vrača v reke. Tokrat v živalim, rastlinam in ljudem prijazni obliki.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik