trajnostni razvoj 28.06.2023
-
Iskanje po AudiLab Slovenija
31.07.2023 Avtor: AUDI AG Fotografije: Audi Media Center
Pri znamki Audi smo prvič uporabili reciklirane materiale pri komponentah, ki so pomembne za varnost in skupaj s proizvajalcem plastike LyondellBasell na osnovi ugotovitev iz pilotnega projekta PlasticLoop vzpostavili inovativen postopek za predelavo mešanih avtomobilskih plastičnih odpadkov.
Video je v angleškem jeziku. Za slovenske podnapise najprej preverite, če so podnapisi vklopljeni (pod ikono CC v spodnjem desnem kotu posnetka je rdeča črta). V nastavitvah (zobato kolo v spodnjem desnem kotu) izberite slovenski jezik podnapisov.
Videoposnetek prikazuje postopek recikliranja plastičnih komponent iz vozil strank, ki jih ni mogoče popraviti. Podjetje LyondellBasell iz njih najprej odstrani dele iz tujih materialov, kot so kovinske sponke, nato pa plastične komponente zdrobi na manjše kose in jih s kemičnim recikliranjem predela v pirolizno olje, ki služi kot surovina za izdelavo nove plastike z uporabo pristopa masne bilance1. Iz plastičnega granulata, pridobljenega pri tem postopku, Audi izdeluje ohišja zaklepov varnostnih pasov za modele Q8 e-tron.
S tem postopkom je znamki Audi in drugim udeležencem projekta uspelo preoblikovati tok materialov, ki so običajno primerni le za pridobivanje energije. Tako bomo lahko dalj časa uporabljali fosilne surovine in hkrati zmanjšali potrebo po nakupu dodatnih primarnih materialov za modele
Q8 e-tron. Materiali, pridobljeni iz piroliznega olja, so enako kakovostni kot novo proizvedeni materiali in imajo enake tehnične lastnosti.
1 Vsaj 70 odstotkov plastičnega granulata za ohišje zaklepa varnostnega pasu (vključno s polnili in dodatki) je izdelanih iz piroliznega olja, pridobljenega v okviru projekta in uporabljenega pri postopku izdelave plastičnega granulata. Pirolizno olje, pridobljeno iz odpadkov, se pri izdelavi plastičnega granulata uporablja v okviru pristopa z masno bilanco s kvalificiranim prenosom kreditnih točk. To pomeni, da je neodvisni zunanji certifikacijski organ ecocycle potrdil, da so člani projekta nadomestili količino fosilnih virov, potrebno za ohišja zaklepov varnostnih pasov, s piroliznim oljem, proizvedenim iz mešanih frakcij avtomobilske plastike. Cilj predstavlja zadostna zaloga piroliznega olja v zgoraj navedeni količini za celotno serijsko proizvodnjo modela Q8 e-tron (v skladu s trenutno načrtovanimi proizvodnimi številkami).
“quote”
“quote”
“Quote”
“Quote”
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.