Audi Sport 21.08.2024
Naj vas najprej pozdravim v imenu slovenskih ljubiteljev motošporta, ki vas lahko spoznavajo tudi iz zgodb, ki smo jih objavili v naši online reviji AudiLab Slovenija. Kakšni so vaši občutki pred dirko?
Lepo je biti spet v Rimu. Tu sem tretjič in to je ena mojih najbolj priljubljenih stez te sezone. Organizatorji so naredili fantastično novo stezo in resnično se veselim dirke.
Lahko na kratko opišete vašo tekmovalno pot pred Formulo E?
Moja dirkalna kariera se je razvijala po precej tradicionalni poti. Tekmovati sem začel z gokarti, prešel na Formulo 3, svetovno prvenstvo serije GP2 in od tam na Formulo 1. Tekmoval sem tudi na vztrajnostnih dirkah, na znameniti stezi 24 ur Le Mansa, zdaj je moj glavni fokus Formula E.
Bili ste del Audijeve tekmovalne ekipe na dirki 24 ur Le Mansa in se leta 2013 odločili za drugačno tehnologijo dirkalnega vozila – za Audijev hibrid R18 e-tron quattro, s katerim ste osvojili tretje mesto. Bili ste tudi eden od soustanoviteljev prve mednarodne serije dirkalnih avtomobilov s polnim električnim pogonom, Formule E. Ne pretiravam, če rečem, da ste pionir dirk v avtomobilih z električnim pogonom.
Hvala. Videl sem potencial električnega pogona, ko sem vozil hibrid v Le Mansu. V tistem času so hibridi postajali vse močnejši, Formula E pa je bila še na začetku. Leta 2012 sem postal prvi voznik, ki se je pridružil seriji Formula E in njen tretji zaposleni. Od začetka, ko še ni bilo veliko zanimanja, sem si prizadeval za napredek te serije in spodbujal uporabo električne tehnologije pogona, ko so bili vsi še nekako v dvomih. Tudi zdaj želim udejanjati nove trende mobilnosti na različnih drugih področjih. Že nekaj časa sem vključen v tekmovanja avtonomnih vozil na dirkah Roborace in zdaj v dirke na področju mikromobilnosti z električnimi skiroji. Vedno poskušam izkoristiti priložnosti, ki jih imam v dirkalnem športu, da potiskam razvoj tehnologije naprej.