življenjski slog 20.12.2024
Vaše podjetje uspešno posluje že več kot 30 let. V tem času ste kljub izredno močni konkurenci zgradili uspešno blagovno znamko športnih oblačil in oblačil za prosti čas And by Andraž. Pokazali ste, da se v Sloveniji da uspeti tudi v tej zahtevni panogi. Kako ste začeli?
Začelo se je zelo spontano. Že kot otrok sem čutila strast do oblikovanja in šivanja. Takrat še nisem razmišljala, da bo to moja življenjska pot. Bila sem smučarka, ukvarjala sem se tudi z drugimi športi in me je nekako bolj vleklo na fakulteto za šport. Proti koncu srednje šole sem se vseeno odločila za tekstilno smer, saj sem vedela, da mi bo šport vedno ostal kot hobi. Na začetku nisem razmišljala o velikem podjetju, bolj mi je šlo za to, da prodam tisto, kar sešijem. Potem pa je bilo povpraševanje vedno večje in postopoma je dejavnost rasla. Vsako leto smo zaposlili koga novega in danes nas je v podjetju trideset.
Majhnost podjetja je za vas tudi prednost, kajne?
Želimo ostati manjši, saj smo tako lahko zelo odzivni, lahko se približamo tudi manjšim, bolj specialnim naročilom, kupcem lahko ponudimo drugačnost. Super nam je, če se kupci srečujejo v naših oblačilih, vendar ne enakih. Pri tem gremo še korak naprej in lahko oblačila še bolj personaliziramo. Kupci lahko poleg tipskih barv kolekcije izberejo svoje barve, v katerih se dobro počutijo, oblačilo lahko izdelamo po meri. To nam je večji izziv, kot da bi imeli velike količine standardnih izdelkov. To ni naša vizija, mi želimo obdržati oseben pristop do kupca. Finančno bi bilo sicer ugodneje, ampak to podjetje se je začelo s strastjo do oblikovanja in zaenkrat nas ta pot lepo vodi naprej. Ko nekdo pride k nam, začuti, da je And by Andraž znamka s strastjo.