Novi videz Audijevih krogov

Znamka Audi stoji za vrednotami, ki jih sporoča slogan "Prednost je v tehniki" (Vorsprung durch Technik) in je sopomenka za inovativno mobilnost in napreden design. Najnovejši modeli znamke Audi so opremljeni z novimi prepoznavnimi elementi in prenovljeno različico Audijevih krogov. Kakšna zgodba se skriva za to spremembo?

25.04.2024 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Štirje krogi znamke Audi
Prenovljeni dvodimenzionalni Audijevi krogi odražajo jasnost nove korporativne identitete znamke Audi. Krogi so  brez kroma in z močnim kontrastom bele in črne barve. Zdi se, kot da izrazito beli krogi lebdijo v črnem steklu in tako dobijo še večji sijaj. Svetlejša bela barva krogov daje videz ploskosti in visoke kakovosti, v podrobnostih pa je logotip še vedno videti tridimenzionalen.

 


Kupci vozil znamke Audi cenijo napreden design in pozornost do podrobnosti in prav to dvoje odražajo prenovljeni krogi. André Georgi, oblikovalec, odgovoren za preoblikovanje, pravi: "Močne blagovne znamke pridobivajo kupce predvsem z vsebino svojih izdelkov in diskretnimi prepoznavnimi elementi. Pri znamki Audi je to veljalo že od nekdaj, zdaj pa smo pri tem še bolj dosledni. Naša filozofija je, da mora imeti vsaka podrobnost svoj smisel ali namen."

Pri vozilih so to predvsem Audijevi štirje krogi, ki so nepogrešljivi na sprednjem in zadnjem delu vsakega modela in jasno sporočajo blagovno znamko. Krogi zdaj niso več tridimenzionalni, ampak dvodimenzionalni. Kot pojasnjuje Georgi, so krogi tako zdaj "bistveno sodobnejši in še bolj grafični, čeprav je njihova geometrija skoraj enaka prejšnjim".

Video title

“quote”

“quote”

"
Z novim dvodimenzionalnim videzom so naši krogi bistveno sodobnejši in še bolj grafični.
"

André Georgi

small text

heading

text

button

small text

heading

text

button
André Georgi
André Georgi je kot oblikovalec zaposlen pri družbi Audi že več kot 20 let. Sprva je delal v oddelku za oblikovanje zunanjosti, kjer je bil odgovoren za žaromete in zadnje luči. Od leta 2017 se ukvarja z notranjim oblikovanjem in oblikovanjem uporabniškega vmesnika, nadziral pa je tudi preoblikovanje štirih krogov.
Audijevi krogi na zadnjem delu vozila
Štirje krogi na zadnjem delu vozila, ki sporočajo, da gre za znamko Audi. Oblikovanje vozila govori samo zase. Novi dvodimenzionalni videz kroge naredi še sodobnejše in še bolj grafične.
André Georgi
André Georgi je kot oblikovalec zaposlen pri družbi Audi že več kot 20 let. Sprva je delal v oddelku za oblikovanje zunanjosti, kjer je bil odgovoren za žaromete in zadnje luči. Od leta 2017 se ukvarja z notranjim oblikovanjem in oblikovanjem uporabniškega vmesnika, nadziral pa je tudi preoblikovanje štirih krogov.
Audijevi krogi na zadnjem delu vozila
Štirje krogi na zadnjem delu vozila, ki sporočajo, da gre za znamko Audi. Oblikovanje vozila govori samo zase. Novi dvodimenzionalni videz kroge naredi še sodobnejše in še bolj grafične.

Posodobitev logotipa ni zgolj odziv na kratkotrajne trende. Dvodimenzionalni krogi so se pri znamki Audi pojavili že leta 2016 kot posledica digitalizacije. Strateg znamke Audi Frederik Kalisch: "Kroge želimo vedno prikazati na način, ki ustreza mediju. Tridimenzionalnost na dvodimenzionalnih zaslonih ne bi izpolnjevala naših tehničnih in estetskih zahtev. Zato smo se odločili, da v digitalnem svetu ne bomo uporabljali tridimenzionalnega videza. Da bi zagotovili dosleden nastop znamke na vseh stičnih točkah s kupci, smo se uskladili z oblikovalsko ekipo in začeli postopek preoblikovanja krogov na naših vozilih."

Logotip znamke Audi je izrazito grafičen, kar je prednost, saj je v dveh dimenzijah videti odlično. Zato so se oblikovalci osredotočili, da korporativno identiteto iz digitalnega okolja prenesejo tudi na vozila. Tako bodo štirje krogi v prihodnosti povsod videti enako: v reviji, na pametnem telefonu, na oglasnem plakatu in na vašem avtomobilu.

“Quote”

 

 

Video title
"
Kroge na naših vozilih smo preoblikovali zato, da bi zagotovili dosledno predstavitev znamke.
"

Frederik Kalisch

Novi dvodimenzionalni Audijevi krogi so brez kroma in v črno-beli barvni shemi. Zdi se, da izrazito beli krogi lebdijo v črnem steklu in tako dobijo še večji sijaj. Tanek črn rob ustvari videz premijske kakovosti, ne glede na barvo laka ali mreže hladilnika. Kupci pa lahko kroge še naprej izberejo v črni barvi. V tej različici je namesto bele barve temno siva, ki pa je videti kot črna barva z visokim sijajem.
Frederik Kalisch
Frederik Kalisch je študiral industrijsko oblikovanje in se kasneje specializiral na področju strategije oblikovanja. Pri družbi Audi je kot strateg znamke zaposlen že od leta 2011 (z izjemo kratkega premora).
Oznake modela na stebričku B
Oznake modela, izvedbe in tehnologije so zdaj vgravirane na stebričku B, tako da so vedno v vidnem polju potnikov pri vstopanju in izstopanju. V prihodnosti bo tu in drugje na vozilu uporabljena izključno tipografija znamke Audi, imenovana “Audi Type”.

 

 

Poleg nove različice logotipa je zdaj poenoteno tudi označevanje vozil. Oznake modela, izvedbe in tehnologije so zdaj na stebričku B, ki ima pri vseh vozilih enako obliko: vedno je v dveh delih in v črni barvi visokega sijaja ter je vedno v vidnem polju potnikov pri vstopanju in izstopanju. Georgi pojasnjuje: "Pri napisih, vgraviranih na stebričku B, smo namenoma uporabili enako barvo v različnih odtenkih. Osnovni odtenek je bistveno bolj umirjen, vendar še vedno prepoznaven in kakovosten. Ne samo, da je identifikacija vozila postala bolj prestižna, standardizirali smo tudi pisave v vozilu in na njem. V prihodnje bodo naši modeli uporabljali izključno tipografijo znamke Audi, imenovano "Audi Type". Identifikacija in oblikovanje vozila zdaj delujeta kot celota, ki je usklajena z novim pozicioniranjem znamke Audi."

“Quote”

Video title

2020-05_audi_4rings_02-1
2020-05_audi_4rings_02-1

Zakaj so v Audijevem logotipu štirje krogi?

Začetek zgodbe Audijevih znamenitih krogov sega v leto 1932, ko so se štirje nemški proizvajalci avtomobilov združili in postali ena najprepoznavnejših in najuspešnejših blagovnih znamk na svetu.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik