podjetje 26.09.2024
Štirje krogi so eden najpomembnejših prepoznavnih znakov znamke Audi. Zakaj ste se odločili za spremembo?
Frederik Kalisch: Audi kot napredna premijska znamka nagovarja sodobne kupce, ki cenijo visokokakovostno oblikovanje in pozornost do podrobnosti. Danes pri predstavitvi blagovnih znamk in oblikovanju izdelkov obstajata le dva osnovna trenda, ki izražata prav to visoko kakovost: na eni strani glasno, zelo drzno, na drugi strani pa umirjeno, preprosto, čisto oblikovanje.
André Georgi: Puristični pristop je bolj v skladu z našo filozofijo. Nekaj je jasno: močne blagovne znamke pridobivajo kupce predvsem z vsebino svojih izdelkov in diskretnimi prepoznavnimi elementi. Pri Audiju je to veljalo že od nekdaj, zdaj pa smo pri tem še bolj dosledni. Naša filozofija je, da mora imeti vsaka podrobnost svoj smisel ali namen. Pri izdelku so to predvsem naši štirje krogi, ki so nepogrešljivi na sprednjem in zadnjem delu vsakega modela, ki Audi naredijo Audi. Želimo, da naša kakovost spregovori skozi oblikovanje in sam izdelek. Z novim dvodimenzionalnim videzom so naši krogi bistveno sodobnejši in še bolj grafični, čeprav je njihova geometrija skoraj enaka prejšnjim.
Znamka Audi želi biti sodobna, ne pa tudi trendovska. Vendar se zdi, da so dvodimenzionalni logotipi trenutno v modi. Kako pomembno vlogo ima pri oblikovanju duh časa?
Kalisch: Dvodimenzionalni krogi so se pri znamki Audi pojavili leta 2016 kot posledica digitalizacije, predvsem zato, da bi kroge prikazali na način, ki bi ustrezal mediju. Tridimenzionalnost na dvodimenzionalnih zaslonih ne bi izpolnjevala naših tehničnih in estetskih zahtev. Logotip naše znamke je izrazito grafičen, kar je prednost, saj je v dveh dimenzijah videti odlično. Da bi zagotovili dosleden nastop znamke na vseh stičnih točkah s strankami, smo se uskladili z oblikovalsko ekipo in začeli postopek preoblikovanja krogov na naših vozilih.
Georgi: Dvodimenzionalni logotip se je na zunanji strani naših vozil prvič pojavil leta 2019. Nato so se stvari začele hitreje odvijati v začetku leta 2020. Naša vizija je prenesti korporativno identiteto iz pravkar opisanega digitalnega okolja na vozila in poenotiti označevanje vozil pri vseh modelih. Želimo, da bi bili štirje krogi v prihodnosti povsod videti enako: v reviji, na pametnem telefonu ali na oglasnem plakatu – pa tudi na vozilu ali v njem.