"Tako je e-tron postal Q8 e-tron. Osmica nakazuje, da gre za trenutno največji Audijev električni avto, ob Q4 e-tronu pa se kmalu pričakuje tudi Q6 e-tron. Če se vrnemo k zastavonoši – ta s prenovo prinaša malenkostno spremenjeno obliko ter veliko več novosti pod motornim pokrovom oziroma v baterijskem sklopu. Oblikovne spremembe na samo obliko niso pretirano vplivale, so pa močno prispevale k boljši aerodinamiki avtomobila. Posledično znaša količnik zračnega upora (Cx) zdaj 0,27 (prej 0,28), s še boljšim rezultatom pa se ponaša izvedba Sportback, kjer je količnik iz 0,26 znižan na 0,24.
Manjši količnik zračnega upora seveda pripomore k manjši porabi električne energije. Slednje je nekaj, kar v električnem avtu največ šteje, vsaj trenutno, ko se tako voznik kot proizvajalci borijo za vsak dodatni kilometer. Tudi zato se zdaj Q8 e-tron ponaša z novim baterijskim naborom. Osnovna baterija ponuja neto kapaciteto 89 kWh, večja pa 106 kWh. Povečana je tudi hitrost polnjenja, pri osnovni na 150 kW, pri večji pa na 170 kW. To pomeni, da se baterija na hitri polnilnici od 10 do 80 odstotkov napolni v dobrih 30 minutah, s čimer je nato v idealnih razmerah mogoče prevoziti 420 kilometrov." – Sebastjan Plevnjak (Oddaja Avtomobilnost), Največji električni audi temeljito posodobljen, MMC RTV
"Audi je prenovil in preimenoval svojega električnega športnega terenca, ki na podlagi izkušenj lastnikov zelo dobro riše novo prihodnost premijskega razreda. Električni pogoni imajo tam že zdaj tretjinski delež, z večjimi baterijami pa so veliko manjše tudi skrbi o dosegih. Audi si želi kaj kmalu odrezati še precej večjo pogačo in pri tem stavi na model Q8 e-tron. Ta je dobil novo ime in nekaj oblikovalskih popravkov, a bistvo prenove je predvsem v večji bateriji in boljši energijski učinkovitosti. Z novimi tehnikami "zlaganja" jim je uspelo za 20 odstotkov povečati energijsko gostoto baterij. To pri enaki prostornini baterije pomeni precej večjo zmogljivost. Ta se je s 86 povečala na 106 kilovatnih ur (kWh) oziroma pri osnovnem modelu s 64 na 89 kWh. To pomeni povečan doseg avtomobila za okrog 32 odstotkov pri večji in 44 odstotkov pri manjši bateriji.
Še naprej bo eden adutov Q8 e-trona tudi ravna linija moči polnjenja prek enosmernega toka DC. Konično moč polnjenja so povečali na 170 kilovatov (na 150 kilovatov pri manjši bateriji), polnjenje od 20 do 80 odstotkov pa obljubljajo v 26 minutah. To je glede na zmogljivost baterije odličen dosežek. Največjo moč polnjenja ima Q8 e-tron celo med 50 in 55 odstotki napolnjenosti baterije.
Pa še nekaj dodatnih podatkov dozdajšnjih izkušenj lastnikov Audijevega športnega terenca. V bazi je bilo 71.555 vozil, ki so skupno vozila več kot 12,9 milijona ur. Najdaljša vožnja brez polnjenja je znašala 640 kilometrov, najdaljša dnevno prevožena razdalja pa 1.650 kilometrov. Največjo hitrost so dosegli z 249 kilometri na uro, povprečna pa je znašala 51 kilometrov na uro. To pa je primerljivo s povprečjem lastnikov klasičnih modelov Q7 (49 kmh), A6 priključni hibrid (50 kmh) in RS6 (55 kmh). Eden od voznikov je z e-tronom prevozil že več kot 192 tisoč kilometrov, le osem odstotkov časa pa so vozniki v povprečju vozili v načinu sport oziroma 'S'." – Gregor Pavšič, Avtomobil, ki da misliti in kaže na zanimive spremembe, Siol