trajnostni razvoj 24.10.2024
Gospod Philippi, pred kratkim ste se v videu z naslovom 'Let's make sense' (Ustvarimo smisel) s Stello McCartney pogovarjali o trajnostnih vidikih. Ste si kot diplomant poslovne administracije kdaj predstavljali, da boste nekega dne nastopali pred kamero z modno oblikovalko?
V resnici ne, vendar moram reči, da je bila to vznemirljiva izkušnja. Našla sva veliko skupnih tematik za pogovor in razvila se je živahna razprava. Tako kot Stella McCartney, ki zagovarja odgovorno in trajnostno modo, sta tudi podjetje Audi in moje delo v organizaciji močno osredotočena na trajnostni razvoj. Trajnostni vidik je izjemno pomemben za moje področje dela – strategijo nabave. Resnično verjamemo, da lahko v sodelovanju s partnerskimi podjetji pozitivno vplivamo na celotno dobavno verigo in na tem področju veliko dosežemo.
Kako vzpostaviti bolj trajnostno dobavno verigo?
Od leta 2019 naročamo izključno od neposrednih dobaviteljev, ki so pri nas pridobili pozitivno oceno o trajnostnem poslovanju. Da bi to dosegli, gredo skozi obsežen postopek, v katerem morajo posredovati svoje podatke, izpolniti vprašalnik in za namene preverjanja predložiti tudi certifikat, ki dokazuje družbeno, etično in okoljsko odgovorno delovanje podjetja. Pooblaščeni zunanji revizorji nato preverijo vse predložene dokumente. Če se po ovrednotenju vprašalnika pojavi potreba po dodatnem preverjanju, opravimo obisk na lokaciji, da zagotovimo skladnost s standardi, določenimi v našem kodeksu ravnanja. Vse te ugotovitve prispevajo h končni oceni trajnosti. Dobavitelji z negativno oceno s podjetjem Audi ne smejo poslovati. Kljub temu pa z veseljem sodelujemo z dobavitelji v tednih – ali celo mesecih – po njihovi začetni oceni, da se lahko sčasoma dovolj izboljšajo, da dosežejo naše standarde in lahko z nami sklenejo pogodbo. Samo v letu 2020 smo usposobili več kot 950 dobaviteljev.