E-mobilnost 24.10.2024
Ko Kay Friedmann stopi iz testnega avtomobila, je jasno, da je z vozilom zelo zadovoljen: »Vau, točno tak bi moral biti občutek vožnje z Audijem. Ne moreš zgrešiti DNK štirih krogov. Gre za občutek trdnosti in ravnotežja, ki brez nekega napora izhaja iz natančnega nadzora in interakcije sestavnih delov. To posebno vozno izkušnjo mora zagotoviti vsak Audi, še bolj pa električni modeli.«
To Kay Friedmann dobro ve. Dela namreč kot vodja projekta za tehnične pogonske sisteme na treh platformah električnih vozil v posebnem Audijevem oddelku. V tem oddelku se združi razvoj posameznih delov vozila: razvoj podvozja, motorja, pogonskega prenosa in sistema za shranjevanje energije. S prehodom na električno mobilnost in preobrazbo avtomobilskega razvoja je Audi postavil jasne prioritete – najpomembnejše so stranke in njihove izkušnje.
Nova struktura razvoja
V preteklosti so bili pri razvoju vozil z motorji z notranjim zgorevanjem posamezni sestavni deli, kot so motor, podvozje in zavore, ločeno zasnovani s ciljem doseči največjo zmogljivost, njihovo medsebojno delovanje pa se je usklajevalo šele kasneje v vozilu. Sistemi električnih vozil pa so tesneje povezani in to je treba v razvojnem procesu upoštevati že od samega začetka.