Vrhunska zmogljivost za čas polnjenja in električno vožnjo
Audi načrtuje različne serijske modele, ki temeljijo na platformi PPE (kot so SUV, Sportback, Avant in crossover) in bodo z različnimi vrstami vozil pokrivali segmente od višjega srednjega razreda do luksuznega razreda.
Ključni razvojni cilji za platformo PPE so visoki dosegi električnega pogona, hitri časi polnjenja z 800-voltnim sistemom in odlične tehnologije povezljivosti in digitalizacije.
Sistemski pristop k električni mobilnosti
Ključna dejavnika, ki določata uporabnost električnih avtomobilov v vsakdanji rabi, sta doseg in čas polnjenja. Vozniki popolnoma električnega modela Audi lahko uživajo prednost visoke hitrosti polnjenja, saj se v večjem delu postopka polnjenja trenutno dosega moč polnjenja do 150 kW, odvisno od modela. Zmogljivost polnjenja Audija e-tron GT2 je celo do 270 kW in dokazuje, kako visoke zmogljivosti polnjenja lahko dosežejo Audijevi avtomobili. To zmogljivost omogoča pametno termično upravljanje baterije.
Vsi električni avtomobili, ki so trenutno na voljo pri Audiju, so vključeni v pametni ekosistem: Audijev načrtovalec poti omogoča, da voznik potovanje vnaprej načrtuje na mobilnem telefonu in ga nato pošlje v avtomobil. Načrtovalec poti izračuna najhitrejšo pot, upošteva podatke o prometu in poti ter slog vožnje voznika, izračuna trajanje postankov za polnjenje in jih prišteje skupnemu času vožnje. Kupci Audija v Evropi imajo v okviru storitve polnjenja Audi e-tron dostop do več kot 203.600 polnilnih mest v 26 državah, ki jih lahko uporabljajo z eno samo kartico in eno pogodbo.
V naslednjih letih naj bi prišlo do naslednjega pospeška razvoja, ki bo izhajal iz inovacij, razvoja baterije in pogona. Gostota moči celic se bo povečala, s tem se bo povečala zmogljivost shranjevanja enote, ki zaseda enak prostor ali utira pot manjšim, lažjim baterijam. Oba ukrepa lahko povečata doseg in hkrati znižata materialne stroške.
Dejavnik povečanja dosega je tudi izboljšan pogon. Cilj Audija je zmanjšati težo prihodnjih elektromotorjev za približno 20 odstotkov in povečati doseg za približno 10 odstotkov. Medtem ko nekateri tekmeci tehnologije električnega pogona kupujejo, jih Audi razvija in izdeluje v veliki meri sam. To omogoča, da zagotavlja svojo značilno vrhunsko kakovost. Leta 2020 je Audi v kategoriji alternativnih pogonov prejel nagrado AutomotiveINNOVATIONS, ki jo podeljuje priznani Center of Automotive Management (CAM) v kategoriji alternativnih pogonov.
Priključni hibridi kot del električne pobude
Priključni hibridi so pomemben del Audijeve električne pobude in pomagajo uresničevati cilj 'nič lokalnih izpustov' v povezavi z zmogljivostjo na dolge razdalje. Še posebej pomembni so za stranke v urbanih območjih in za zaposlene, ki se dnevno vozijo v službo, saj so ključni za vožnjo z ničelnimi lokalnimi izpusti. Pri Audiju nenehno širimo svoj portfelj delno električnih modelov v vseh segmentih, od kompaktnega do luksuznega segmenta. Priključne hibride tako ponujamo že v devetih modelnih serijah. Pri kupcih so pravi hit: lani smo po vsem svetu prodali približno osemkrat več priključnih hibridov kot leta 2019. Kljub omejitvam zaradi pandemije koronavirusne bolezni smo od leta 2019 več kot štirikrat povečali proizvodne zmogljivosti za priključne hibride.
Izpusti in poraba flote vseh vozil
Skupina Volkswagen je zavezana ciljem Pariškega podnebnega sporazuma, katerega namen je omejiti dvig svetovne temperature na bistveno manj kot dve stopinji Celzija. Kot svoj prispevek k temu cilju se Audi med drugim osredotoča na zmanjšanje izpustov CO₂ v floti vseh svojih vozil. Na podlagi začasnih podatkov je Audi v letu 2020 presegel svoje cilje, ki se nanašajo na izpuste CO₂ svojih vozil v Evropi znotraj Volkswagnovega bazena izpustov.
Ob upoštevanju uradnih podatkov Evropske komisije v letnem poročilu o spremljanju izpustov CO2 vozil Volkswagnovega bazena.
Ministrstvo za industrijo in informacijsko tehnologijo (MIIT) podatek uradno objavlja v letnem poročilu o spremljanju izpustov CO₂ vozil.