Združeni v gibanju in solidarnosti

V skupini Porsche v Sloveniji, ki skrbi tudi za znamko Audi, smo že drugo leto zapored izvedli interni projekt #JoinTheMovement. Zaposleni smo se ponovno združili v gibanju in solidarnosti – tekli, hodili in kolesarili – in vsak kilometer pretvorili v denarno donacijo Zvezi prijateljev mladine Slovenije. Dosegli smo zastavljeni cilj 33.000 km in prispevali sredstva za poletne počitnice otrok iz socialno ogroženih družin.

30.06.2025 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Vrednote družbene odgovornosti in ekipni duh so temelj korporativne kulture in trdno zasidrane v strategijo trajnostnega razvoja podjetja znamke Audi. Na vseh lokacijah po svetu je zavezana k temu, da je dober sosed za lokalno skupnost, zato smo se sodelavci, ki v Sloveniji skrbimo za znamko Audi, z veseljem pridružili projektu #JoinTheMovement naše matične skupine Porsche v Sloveniji.

 

"Pobuda za projekt se je rodila na Češkem in se nam je zdela odlična, saj poleg gibanja spodbujamo tudi povezovanje med sodelavci znotraj podjetja in med povezanimi družbami. Obenem pa s svojim prispevkom v eni od športnih disciplin – kolesarjenje, tek ali hoja – prispevamo k skupnim kilometrom, ki se ob zaključku projekta "pretvorijo" v donacijo. Lani smo tako projekt prvič izvedli tudi v Sloveniji in ga letos ponovili," je pojasnila Urša Petrič, HR Business partner v Porsche Slovenija.

Sodelavci podjetij skupine Porsche Slovenija zbirajo kilometre v projektu #JoinTheMovement

 

Spodbujanje zdravega življenjskega sloga, povezovanje in dobrodelnost

Projekt združuje več ključnih ciljev:

  • spodbujanje zdravega življenjskega sloga, saj nas opomni na to, da se vsak dan malce bolj razgibamo in naredimo nekaj zase;
  • skrb za duševno zdravje – svež zrak, narava in gibanje so recept za boljše počutje in manj stresa;
  • povezovanje sodelavcev iz vseh naših podjetij – Porsche Slovenija, Porsche Inter Auto, Porsche Finance Group Slovenia in Dasof – ter lokacij s skupnim ciljem zbiranja kilometrov ter gradnje kulture sodelovanja in pripadnosti;
  • dobrodelnost. Vsak prehojeni, pretečeni ali prekolesarjeni kilometer prispeva k denarnemu znesku, s katerim bomo v sodelovanju z organizacijo Veriga dobrih ljudi (ZPM Moste) ponovno omogočili počitnice družinam, ki se zaradi različnih življenjskih okoliščin soočajo z revščino. Z donacijo otrokom in njihovim staršem bomo omogočili nepozaben oddih in nekaj prepotrebnih trenutkov brezskrbnosti.

Video title

“quote”

Zaposleni skupine Porsche v Sloveniji smo se združili v gibanju in solidarnosti.

Zaposleni skupine Porsche v Sloveniji smo se združili v gibanju in solidarnosti v projektu #JoinTheMovement.

Skupinsko razgibavanje za projekt #JoinTheMovement.

Skupinsko razgibavanje pred začetkom hoje, kolesarjenja in teka.

Zaposleni skupine Porsche v Sloveniji nabirajo kilometre za projekt #JoinTheMovement.

Vsak kilometer hoje, teka in kolesarjenja smo pretvorili v denarno donacijo Zvezi prijateljev mladine Slovenije.

Zaposleni skupine Porsche v Sloveniji za projekt #JoinTheMovement.

Na zaključnem pikniku smo z različnimi športnimi aktivnostmi zbrali še prestale kilometre in dosegli cilj 33.000 kilometrov.

“quote”

small text

heading

text

button

V enem mesecu smo zbrali 33.000 kilometrov

Vodenje projekta je kot nosilka za vsa štiri podjetja prevzela Alja Hvalec, strokovnjakinja za razvoj kadrov. K sodelovanju smo se prijavljali prostovoljno in zavzeto beležili kilometre v izbrani športni disciplini. Kilometre je prispevalo kar 124 sodelavcev iz podjetij skupine Porsche v Sloveniji in skupaj smo dokazali, da gibanje povezuje – še posebej, ko gre tudi za dober namen. V enem mesecu smo skupaj prekolesarili, prehodili in pretekli 23.423,7 km, na zaključnem pikniku pa z različnimi športnimi aktivnostmi simbolično dodali še zadnjih 9.576,3 km in tako dosegli zastavljeni cilj 33.000 km. Zvezi prijateljev mladine Slovenije smo v okviru projekta #JoinTheMovement podarili denarna sredstva, s katerimi bomo omogočili poletne počitnice otrokom iz družin v stiski.

Urša Petrič, HR poslovni partner

"Sodelavci podjetij skupine Porsche v Sloveniji so projekt sprejeli zelo pozitivno, z velikim zagonom in elanom. Športni duh je bil na visokem nivoju, predvsem lani je bilo čutiti tudi veliko tekmovalnosti in borbe za prva mesta v posamezni disciplini. S tem projektom ustvarjamo Porsche skupnost, v kateri je glavno gonilo gibanje, dobra volja in timski duh ter seveda dobrodelnost. Verjamem, da bomo s podobnimi aktivnostmi nadaljevali tudi v prihodnje, saj so takšni projekti odlična priložnost, da kot podjetje skupaj naredimo nekaj dobrega za družbo in predvsem za pomoči potrebne." 

- Urša Petrič, HR Business partner pri podjetju Porsche Slovenija d.o.o.

small text

heading

text

button
Združeni v gibanju in solidarnosti
Združeni v gibanju in solidarnosti

Povezani med državami

Gibanje #JoinTheMovement je že pred nami zaživelo na Češkem in Slovaškem, letos pa smo ga prvič izvajali hkrati in skupaj dosegli še več.

  • Na Češkem je v projektu sodelovalo 160 sodelavcev, na Slovaškem 26 sodelavcev.
  • Sodelavci v Porsche Češka so zbrali 16.971,3 kilometrov, v Porsche Slovaška 5.195,66 kilometrov, v podjetjih PIA Češka in PIA Slovaška pa skupaj 24.543,1 kilometrov.
  • Pri znamki Volkswagen je 83 sodelujočih v projektu zbralo 16.971 kilometrov.

Veseli nas, da projekt povezuje sodelavce po različnih državah, in verjamemo, da bomo tudi v prihodnje skupaj migali – z mislijo na svoje zdravje, dobro počutje in ljudi okoli nas.

 

join-the-movement-1-3

 

 

“Quote”

 

 

Video title

join-the-movement-1-1

Veseli nas, da projekt povezuje sodelavce po različnih državah, in verjamemo, da bomo tudi v prihodnje skupaj migali – z mislijo na svoje zdravje, dobro počutje in ljudi okoli nas.

 

“Quote”

Video title

join-the-movement-1

Sooblikujemo boljšo prihodnost z lokalnimi projekti
Sooblikujemo boljšo prihodnost z lokalnimi projekti

Sooblikujemo boljšo prihodnost z lokalnimi projekti

Pri znamki Audi aktivno sooblikujemo boljšo prihodnost na vseh naših lokacijah – od zmanjševanja okoljskega odtisa in projektov s področja trajnostnega razvoja do spodbujanja izobraževanja mladih, prostovoljstva zaposlenih in razvoja lokalnih skupnosti. Odkrijte zgodbe z naših mednarodnih lokacij. 

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik