podjetje 28.06.2023
-
Iskanje po AudiLab Slovenija
Audi je trenutno sredi največje preobrazbe v zgodovini podjetja: od proizvajalca vozil do ponudnika storitev na področju mobilnosti. V središču te preobrazbe so digitalizacija, trajnost in električna mobilnost. Toda ne gre zgolj za tehnologijo, temveč tudi za miselnost in odnos do dela. Kako spremembe in napredek znotraj podjetja oblikujejo in doživljajo Audijevi zaposleni?
14.07.2021 Avtor: Audi Team Fotografije: Arhiv Audi
Pri znamki štirih krogov verjamemo, da se preobrazbe ne da predpisati – uspešna je lahko le, če vsi zaposleni prispevajo svoje talente. To zahteva pripravljenost na spremembe, hkrati pa tudi korporativno kulturo, ki takšne spremembe omogoča, ki spodbuja individualnost, dopušča napake in odgovornost opredeli na novo.
Zaposleni iz različnih oddelkov so opisali, kako aktivno podpirajo spremembe, kako doživljajo napredek in kako si zamišljajo mobilnost prihodnosti.
“quote”
“quote”
Razmišljanje avtomobilskega mehatronika Heinricha Kampe so izoblikovale mednarodne izkušnje v Latinski Ameriki in Aziji. Ne glede na lokacijo nas družijo iste vrednote in miselnost. “Med delom na tujem sem vedno znova doživel, da skupne vrednote niso samo besede na papirju, temveč jih zares udejanjamo v praksi. Pomagal sem pri zagonu proizvodnje ob vseh spremembah modelov v Changchunu od leta 2004, in dvakrat v San Jose Chiapi pri povečanju proizvodnje Audija Q5. Z našimi kitajskimi in mehiškimi sodelavci zelo dobro sodelujemo. Tudi po službi se pogosto družimo, tako bolje spoznaš kulturo in ljudi. Mar obstaja boljši način za izražanje skupnosti?”pravi Kampa, ko opisuje svoje vtise.
Strokovna koordinatorka dr. Johanna Klewitz na prihodnost mobilnosti gleda predvsem z vidika trajnosti. Trajnost moramo razumeti kot priložnost za oblikovanje mobilnosti, ki bo odporna na vsakršno prihodnost. »O trajnosti razmišljamo na globlji način, vzdolž celotne vrednostne verige. Zato moramo poiskati najbolj smiselno rešitev in ne tiste najhitrejše. Dokler ne dosežemo pozitivnega rezultata za ljudi in za okolje, se ne bomo predali,« opiše svoje vodilo.
“Quote”
Te in druge zgodbe zaposlenih so del novo oblikovane kulture podjetja, poimenovane s sloganom “Mi smo napredek”. Predstavlja ljudi, ki so zastopniki nove usmeritve, ki so njen vzor in zato zavezani napredku. Tako potencialnim kandidatom kot zaposlenim daje podporo med preobrazbo in služi kot vir navdiha za nadaljnje spremembe.
“Quote”
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.