Volland pokaže, kaj to pomeni v praksi. Na prvi ravnini pospeši na 90 km/h, nato pa za trenutek pritisne zavoro in z izrazito majhnim obračalnim krogom naredi prvi 180-stopinjski obrat. "Tu so na delu ogromne sile," pravi, medtem ko s skoraj igrivo lahkotnostjo ohranja linijo vožnje. "V zavoju se notranje kolo vrti počasneje kot zunanje. Običajno bi zdaj za uravnavanje različnih hitrosti koles poskrbel klasični diferencial z zavornimi impulzi." Električno porazdeljevanje navora v povsem električnem vozilu SQ8 Sportback e-tron pa deluje drugače. V najnovejši fazi razvoja pogona quattro ključno vlogo igra optimalna porazdelitev pogonske moči. "Oba elektromotorja, ki poganjata zadnji kolesi, lahko posamično prilagajata porazdelitev navora," pojasni Volland in pospeši iz ovinka. "Navor je zdaj večji na kolesu na zunanji strani zavoja." Razlika v navoru znaša do 220 njutonmetrov, na kolesih pa zaradi prestavnega razmerja približno 2.100 njutonmetrov, "kar navsezadnje pomeni, da vozilo še lahkotneje premaguje ovinke," doda Volland.
Pri električnem nadzoru nad vektorji navora je pomembno predvsem pametno medsebojno delovanje treh elektromotorjev. Audi SQ8 Sportback e-tron zdaj s hitrostjo skoraj 100 km/h zapelje v dolg ovinek, kjer lahko Volland preizkusi njegovo vlečno silo. "Kako hitro vozim? Kakšen je moj kot krmiljenja? Kakšen je položaj stopalke za plin? Kakšen je oprijem vozila? Pri vsem tem se ustvari na milijone podatkov, ki jih sistem v delčku sekunde ovrednoti in pretvori v navodila za upravljanje elektromotorjev. In to stalno, brez prekinitev."