Prvič ste ga videli v Las Vegasu, ko ste odigrali "cameo" vlogo v filmu Elektrikhana s Kenom Blockom in vozilom Audi S1 Hoonitron. Kako bi opisali to doživetje?
Najprej nisem vedel, kaj pomeni "cameo" vloga, za pojasnilo sem moral vprašati svojega sina. Snemanje v Las Vegasu se je odvijalo ponoči, zato sem na prizorišče prišel malo po polnoči. S Kenom sva se srečala že nekajkrat prej, tudi tukaj v Goodwoodu, torej sva se že poznala. Vendar pa sem do takrat videl le slike in načrte Hoonitrona.
Kako se spominjate tiste noči?
Skupaj smo malicali na parkirišču za lasvegaškim Stripom. Pogovarjali smo se o avtomobilu, pravzaprav o vsem, na primer o tem, kako dobra je njegova hči v rallycrossu, malo tudi o Le Mansu in avtomobilih, ki sva jih vozila. Pripovedoval je tudi o svojem obisku muzeja Audi Tradition v Ingolstadtu, kjer si je ogledal stare dirkalne avtomobile. Okoli pol petih zjutraj smo snemali na znamenitem križišču Tropicana-Las Vegas Boulevard, ki je menda eno največjih križišč v Ameriki. Nastopala sva samo jaz in Ken, ki sva v križišče prihajala iz vseh možnih smeri in z različnih zornih kotov. Bilo je zelo zabavno. V Vegasu smo preživeli čudovito noč.
V Goodwoodu pa niste bili le zato, da bi vozili S1 Hoonitron, temveč tudi zaradi praznovanja zgodovine znamke Audi na dirki Le Mans. Kakšna je bila ta izkušnja v kontekstu Goodwooda?
Praznovanje 100. obletnice Le Mansa v Goodwoodu je bilo enkratno. Le Mans in Audi imata izjemno skupno zgodovino. Kar je Audi tam dosegel s svojimi avtomobili – od modela Audi R8 LMP1 do modelov Audi R10 TDI in Audi R18 e-tron quattro – je preprosto neverjetno. Imel sem priložnost voziti vse te avtomobile. Zame je bilo čudovito, da sem lahko znova vozil prvega Audijevega zmagovalca Le Mansa iz leta 2000 in se z njim povzpel na hrib Goodwood. Ob njem vedno dobim kurjo polt, uživam že, ko samo sedim v njem. Rad imam celo čakanje pred startno črto. Obstaja le nekaj avtomobilov, v katerih rad sedim, in Audi R8 LMP1 je eden od njih.
Kaj vam osebno pomeni obdobje Le Mansa?
Počutim se počaščenega, ponosnega in srečnega, da sem dirkal v tistem času, ko sem res užival v vsaki minuti in dejansko živel v trenutku. Mislim, da je to tisto, kar počneš kot dirkač. Naučiš se biti pozoren. Naučiš se živeti tukaj in zdaj, ali vsaj do naslednjega zaviranja in naslednjega ovinka. To je bilo res čudovito obdobje mojega življenja. Takrat sem v sebi čutil toliko adrenalina, energije in strasti, kot še nikoli prej.