Premijska izkušnja ob vsakem stiku z znamko Audi

Znamka Audi bo v prihodnosti postala še bolj otipljiva, dostopna in osebna. Ključ do tega je bližina kupcem, zato Audi stalno širi svojo ponudbo: z več kot 3.000 prodajnimi saloni in številnimi digitalnimi storitvami.

20.06.2024 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Audi že dolgo v središče svojega delovanja postavlja kupce. To prizadevanje zdaj še dodatno krepi s strateškim programom Audi Agenda. "Naš cilj je ponuditi visokokakovostne izkušnje, tako v naših vozilih kot tudi s storitvami," pravi predsednik uprave družbe Audi Gernot Döllner. To velja od takrat, ko kupec prvič pokaže zanimanje za znamko, na primer na spletnih mestih Audi ali z uporabo konfiguratorja vozil, ki v idealnem primeru pripelje do nakupa vozila.

Video title

“quote”

“quote”

AR23_Mobile-Header-Statisch_1920x1440 – Vorstand-1

"Še naprej bomo širili digitalne storitve – s poudarkom na kupcih in kakovosti, značilni za Audi."

– Gernot Döllner, predsednik uprave družbe Audi.

small text

heading

text

button

Na svetu je približno 3.000 prodajnih salonov Audi, ki kupcem svetujejo pri nakupu, posredujejo čustva in duh znamke, služijo kot zanesljivi partnerji za vsa vprašanja ter nudijo vrhunske storitve za vse vidike vozila. Skratka, so prva stična točka za številne kupce in z njimi pogosto vzdržujejo dolgotrajne in zaupne odnose.

Danes se velik del stikov s kupci odvije tudi po virtualnih kanalih. Audi ponuja različne digitalne stične točke, ki skupaj s fizičnimi stiki ustvarjajo individualno nakupno pot. Podjetje tako povezuje svojo učinkovito mrežo prodajalcev z digitalnim svetom.

Audi SQ8 e-tron

Digitalna izkušnja: novi spletni konfigurator v Nemčiji kupce hitro in neposredno vodi do njihovega sanjskega vozila Audi. Drsnik za primerjavo, 2D- in 3D-slike ter virtualno ustvarjeni prizori vožnje kupcem pomagajo sprejeti pravo odločitev.

 

Vsi, ki že vozijo Audi, lahko z aplikacijo myAudi povežejo svoj pametni telefon z vozilom in v realnem času spremljajo informacije o svojem vozilu, upravljajo funkcije, kot sta daljinsko parkiranje in klimatizacija, ter učinkovito upravljajo postopek polnjenja. Prav tako lahko naročijo različne storitve – od funkcij na zahtevo in možnosti Audi connect do servisnih pregledov pri pooblaščenem prodajalcu. Trenutno aplikacija myAudi ponuja več kot 100 različnih funkcij, odvisno od trga. Z uvedbo novih modelov Audi se bo nabor funkcij v prihodnjih letih znatno povečal.

Trgovina z aplikacijami zunanjih ponudnikov omogoča še bolj obsežen in enostavno prilagodljiv infotainment sistem v avtomobilu. Od lanskega poletja je na voljo v skoraj vseh vozilih Audi, odvisno od posameznih trgov*. Kupci lahko dostopajo do številnih aplikacij, ki jih lahko neposredno prenesejo na vmesnik MMI (Multi Media Interface), neodvisno od pametnega telefona. Trenutno je na voljo okoli 50 aplikacij iz kategorij glasba, video, igre, navigacija, parkiranje in polnjenje, produktivnost, vreme in novice, ponudba pa se vseskozi širi.

A231556_medium

"Na prvem mestu so želje kupcev."

- Hildegard Wortmann, članica uprave družbe Audi za prodajo in trženje.

 

Kaj ustvarja močno blagovno znamko? Naš odgovor: njeni kupci. Pri znamki Audi temu načelu pravimo osredotočenost na kupca. To pomeni, da kupce in njihove potrebe postavljamo v središče naših dejavnosti, vzdržujemo dialog z njimi in jim zagotavljamo nemoteno uporabniško izkušnjo. Naš cilj je so vedno zadovoljni kupci. Kako je to videti v praksi? Povratne informacije naših kupcev so ključni del razvoja vseh naših izdelkov in procesov. Tako smo ustvarili privlačen portfelj, ki vključuje električne in hibridne modele ter vozila z motorji z notranjim zgorevanjem, in novi konfigurator vozil, ki kupcem na prvih trgih ponuja povsem novo izkušnjo konfiguracije naših najnovejših BEV modelov.

Aplikacija "Audi stage" naši ciljni skupini omogoča, da brezplačno preizkusi in oceni digitalne storitve, ki so še v fazi prototipa. Primer tega je nova storitev Charge & Explore, ki čas polnjenja spremeni v individualno izkušnjo, če uporabnik to želi. Tudi v ponakupni fazi ostajamo osredotočeni na kupca. Z opomniki za servis in diagnostiko vozila na daljavo v novem modelu Audi Q6 e‑tron voznike pravočasno obveščamo o potrebnih servisnih posegih in zagotavljamo vrhunsko servisno izkušnjo. To je le nekaj primerov naše zavezanosti k osredotočenosti na kupce in njihovemu zadovoljstvu. Kot globalna ekipa v sodelovanju s skoraj 3.000 servisnimi partnerji po vsem svetu vsak dan poganjamo Audi naprej in ustvarjamo edinstveno izkušnjo znamke.

small text

heading

text

button

 

Funkcije na zahtevo omogočajo zakup novih funkcij tudi po nakupu vozila

Z možnostjo zakupa funkcij na zahtevo lahko kupci znamke Audi enostavno naročijo dodatne funkcije za svoje vozilo po nakupu prek aplikacije myAudi ali vmesnika Audi MMI. Številni modeli ponujajo dodatne funkcije na področjih infotainmenta, svetlobne tehnologije, sistemov za pomoč vozniku, klimatizacije in polnjenja. Novi Audi Q6 e-tron v Evropi na primer ponuja približno dvanajst takšnih nadgradenj.

“Quote”

 

 

Video title
Ženska in moški v prodajnem salonu Audi.

Lokalni stik: približno 3.000 prodajnih salonov Audi po vsem svetu kupcem svetuje pri nakupu, posreduje čustva in duh znamke, služi kot zanesljiv partner za vsa vprašanja ter nudi vrhunske storitve za vse, kar je povezano z vozilom.

 

Ekosistem, ki obkroža avtomobil, vse bolj postaja konkurenčna prednost. "Zato intenzivno razvijamo digitalne storitve in stalno širimo naš ekosistem – s poudarkom na kupcu in kakovostjo, značilno za znamko Audi," pravi Döllner.

 

*Delovanje/ponudba storitev je odvisna od posamezne države.

 

 

 

“Quote”

Video title

1920x600-banner-audi-dviguje-tempo2-1
1920x600-banner-audi-dviguje-tempo2-2

Audi pospešuje tempo

Audi z novim strateškim programom Audi Agenda naslavlja ključna vprašanja za dolgoročni uspeh podjetja. Preberite, kako se bo znamka Audi spopadla z izzivi prihodnosti.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik