modeli in tehnika 24.10.2024
Ključni poudarki
• Audi načrtuje, da bodo leta 2025 avtomobili na klasičen pogon predstavljali med 60 in 70 odstotkov prodanih vozil.
• Sistematično izboljšujemo motorje z notranjim zgorevanjem, s poudarkom na skladnosti z zakonodajo o izpustih.
• Obsežna delna elektrifikacija na evropskem trgu: do leta 2025 bodo vsi Audijevi modeli z notranjim zgorevanjem (z izjemo vstopnih modelov) delno elektrificirani, bodisi kot priključni hibridi bodisi z blagim hibridnim sistemom.
• S strategijo platforme in uporabo skupnih sestavnih delov zmanjšujemo kompleksnost in stroške proizvodnje.
Po Audijevih napovedih bo leta 2025 med 60 in 70 odstotkov prodanih avtomobilov še vedno takšnih, ki jih poganja motor z notranjim zgorevanjem. Ta številka temelji na kombinaciji povpraševanja kupcev in zakonskih zahtev. Audi želi svojim kupcem še naprej omogočati prvovrstno vozniško izkušnjo, hkrati pa zagotoviti skladnost motorjev z veljavno zakonodajo o izpustih ter prispevati k zmanjšanju CO2 in drugih izpušnih plinov.
S tehnološkim napredkom do nižjih izpustov
Da bi dosegli vedno nižje mejne vrednosti izpustov, pri znamki štirih krogov uporabljamo napredne sisteme za naknadno obdelavo izpušnih plinov. Najnovejši bencinski in dizelski motorji stroge zakonske zahteve izpolnjujejo tudi po zaslugi uporabe učinkovitih in inovativnih sistemom za nadzor izpušnih plinov, v motorjih TDI in TFSI pa naknadno katalitično obdelavo izpušnih plinov dopolnjujejo še filtri za trdne delce.
Pri naknadni obdelavi izpustov uporabljamo sistem Twindosing. S to metodo se lahko več kot 90 odstotkov dušikovih oksidov iz dizelskih motorjev razgradi tudi pri visokih temperaturah in v širokem obsegu delovanja.