življenjski slog 30.08.2023
-
Iskanje po AudiLab Slovenija
25.04.2022 Avtor: Audi Team Fotografije: Anže Vrabl
Za vami je zanimiva karierna pot, delovali ste na precej različnih področjih. Če bi lahko svojo kariero strnili v eno besedo, katera bi bila?
Rock’n’Roll (smeh).
S čim vse ste se ukvarjali? Kako se je razvijala vaša kariera?
Morala bi postati filologinja, pa sem končala na ekonomiji. Sicer pa moji začetki segajo v turizem. Takrat je bil sistem Kompas, kjer sem začela, pojem turistične industrije v nekdanji Jugoslaviji. Vrhunska šola. Zlasti, ko dojameš, da dopust ni samo rezervacija, ampak je prodaja sanj, ki jih tvoji potniki sanjajo vse do odhoda od doma. In potem moraš obljubo izpolniti. Ste kdaj opazili, kako srečni so ljudje na letališčih? Turisti, mislim … To je zelo čustvena panoga. Iz tistega časa mi je najbolj ostalo v spominu delo v Kompas Sky. Letalstvo me navdušuje. To je svoboda, je koncentrirana strast, to so leteči tehnološki dosežki genialnih posameznikov in predvsem veliko, veliko idealizma. Ni prostora za povprečnost. Tako kot ne v oglaševanju, ki sem mu zapisana v drugem delu kariere. Povprečne akcije ne delujejo. Dolgčas. V agenciji PAN smo si vedno drznili izstopati iz dolgčasa. Smo iz generacije #samonemedolgočasit. Danes opažam, da so generacije drugačne. Mladi so bolj previdni in predvidljivi.
“quote”
“quote”
Ves čas ste v pogonu, iščete nove izzive, nove projekte. Kaj vas žene naprej, kaj vas motivira?
Meni je kreativnost način življenja. Všeč so mi out of the box ideje in ljudje, ki jih ob tem srečujem. Njihovo znanje je res obširno in poglobljeno, izhajajo iz zelo različnih strok. Oni so moj pospeševalnik, večina tudi dobri prijatelji. Druženje z njimi je izjemen privilegij in marsikatera ideja se je utrnila prav v kakšni posebej vroči debati. Neko bolj utirjeno življenje bi mi bilo v pogubo.
Predvidevamo, da se v oglaševalski panogi počutite kot doma.
Delo v oglaševalski agenciji je kot nalašč za kreativne in komunikativne ljudi. Meni najbolj ustreza pogled v prihodnost, oblikovanje potrošnika prihodnosti v trendu novih tehnologij in novih potreb. Za nas je sedanjost že preteklost. V tem pogledu je agencija FCB, v kateri trenutno delam kot vodja komuniciranja, zagotovo najboljša izbira, saj nas s svojo svetovno mrežo prav razvaja z novostmi, drugačnimi pogledi in nam omogoča dostop do res kvalitetnih raziskav in podatkov.
Bi lahko izpostavili kak projekt, ki ste ga ustvarili, na katerega ste še posebej ponosni ali ki najbolj predstavlja vas?
Izpostavila bi akcijo, ki je raznežila Slovenijo. Za našega letalskega prevoznika, Adrio Airways, smo naredili komunikacijsko akcijo z imenom Casablanca. Takrat se je namreč Adria Airways prestrukturirala v doletno družbo (specializirano za prilete do velikih letališč, to pomeni za krajše lete namesto dolgih medcelinskih letov) in je menjala predimenzionirane Airbuse za kanadske Regional jete (CRJ). Naredili smo zelo emocionalno akcijo, remake slavnega prizora z Ingrid Bergman in Humphreyjem Bogartom. Bili smo dosledni do konca, direktno pošto, 1.200 razglednic smo namreč poslali iz same Casablance. Tam pa je bilo tudi zabavno …
Katera osebnostna lastnost je po vašem mnenju največ prispevala k vašemu uspehu?
Ustvarjalni nemir in potreba po dogajanju.
Delate v kreativni industriji. Kako kot marketingašica vidite znamko Audi, kako bi jo opisali?
Mene je od nekdaj navduševalo pozicioniranje te znamke. Njena vključenost, kljub izraziti tehnološki komponenti ali pa ravno zaradi nje, njena privlačnost, inteligentnost, da ne omenjam designa. Ima šarm. Meni osebno izraža iskreno pozitivnost, ki izstopa pred konkurenco. Te iskrenosti je dandanes malo med ljudmi in med blagovnimi znamkami. Naj ponazorim. Predstavljajte si, da ste na prehodu za pešce. Če se približujejo štirje krogi, veš, da si varen, da ti bo voznik ustavil. To je image, ki ga je zgradila znamka pri meni.
Kaj mora sicer imeti znamka, da vas prepriča?
Predvsem mora imeti značaj prvaka in ne posnemovalca.
Kaj pa vas je najprej pritegnilo k znamki Audi? Zvesti ste ji že vrsto let.
Nakup prvega avtomobila Audi je bil zame vznemirljivo doživetje. Dream come true! Ko samo gledaš in ne verjameš. Potem je ta občutek prerasel v navezanost, ko se identificiraš z vrednotami, ki jih predstavlja. In potem to ponotranjiš in ostajaš zvest štirim krogom.
V tem času ste lahko spremljali tudi razvoj znamke. Se vam zdi, da se je zelo spremenila? Vas še vedno uspe nagovoriti enako kot na začetku?
Res je, čas gre naprej. Pri avtomobilski industriji zagotovo lahko opazimo, kako intenziven razvoj lahko doseže panoga. Iz omejenega izbora modelov Audi se je danes razvila cela paleta različnih modelov. Mene od nekdaj privlači določena modelska linija, to je športno elegantna. To meni predstavlja srce blagovne znamke, ki je ostalo enako, ne glede na model. Zame je ta emotivni element bistvo nagovora.
Kaj pa vas je najbolj navdušilo?
Da znamka sledi tehnološkemu napredku, komunikativnosti. Nujno se mi zdi, da se prilagaja in vzgaja ciljne skupine. Tisto, kar navdušuje, pa je njeno športno srce in elegantni design. In legenda nepremagljivega pogona quattro.
Se spomnite vašega prvega modela znamke Audi?
Seveda, Audi A4 Cool. Ker je imel klimo kot serijsko opremo, si mislite … (smeh).
Kasneje ste zamenjali še veliko različnih modelov. Imate najljubšega med njimi? Lahko z nami delite kako zanimivo zgodbo, anekdoto z njim?
Meni so bili vsi modeli ljubi, A2, A6, A4, A3 … (smeh) Res je, kar dosti različnih modelov smo in še imamo v družini. Vedno me je kar malo stisnilo, ko je kak od njih postal “bivši”. In z vsakim sem nabrala kar nekaj kilometrov. Dogodivščina? Da, ko sem menjala “bencinarja” za “dizla”, sem doživela isti scenarij kot v TV oglasu ”Kje je tank?” (smeh). Ker imajo Audijevi “dizli” res varčen motor. To je top.
Kateri model vozite danes?
Audi A4 Avant. Presežek v vseh pogledih.
Kaj vam je pomembno pri avtomobilu? Katere lastnosti so tiste, brez katerih ne morete? Design ali tehnika, oboje?
Oboje. Tehnika je nezgrešljiv del znamke Audi, vožnjo naredi prijetno in varno, design pa navdušuje in komunicira. Audi pač ni zgolj vozilo, ki te pripelje od točke A do točke B. Vsak kilometer je doživetje in užitek v njegovi izklesani lepoti.
Tako tudi sami gledate na avtomobile, da so vam več kot prevozno sredstvo?
Nikoli nisem spustila pomembnosti avtomobila na nivo prevoznega sredstva. Tip vozil, blagovna znamka, to pove, kdo si, kaj čutiš in kaj ceniš. Drugim govori, kaj predstavljaš in kaj lahko od tebe pričakujejo. To je osebna izkaznica in nagrada.
“Quote”
Kako pa gledate na električne avtomobile? Ste se morda že vozili v električnem avtomobilu, kakšne so vaše izkušnje? Ste pripravljeni na to, da postane vaše prvo vozilo?
Vonj po bencinu in hrumenje motorjev dviga pritisk in navdušuje, to občutim tudi sama. Električni avtomobili pa nas peljejo v prihodnost. Pospeški so čudoviti. Le nekaj me moti, njihov design – razen pri redkih izjemah, kot je na primer e-tron GT, ki me je navdušil. Ampak da odgovorim na vaše vprašanje. Sem pripravljena, seveda. In sem tudi že imela možnost poskusne vožnje. Priznam, za vožnjo z električnimi avtomobili je potreben drugačen pristop, a prilagoditev ni težka. Drugače moraš načrtovati potovanja. So pa električna vozila vedno bolj zmogljiva v premagovanju dolžine prevožene poti.
Kakšna voznica ste, kakšen je vaš stil vožnje?
Rada imam mehko vožnjo, a sem tudi hitra, ko sem lahko. Takrat ”šestica”, to je naš družinski avto, šele zaživi. Športno nastrojen zvok motorja, lega vozila na cesti, to se mi zdi fantastično! Uživam v športni vožnji, sicer pa vedno vozim varno in prilagojeno razmeram.
Že veste, kateri bo vaš naslednji avto? S katerim modelom se spogledujete?
Definitivno električni Audi e-tron GT. Tako lep je. Ampak najprej se moram posloviti od ”štirice”. To bo zopet težko …
Delate že kakšne potovalne načrte z njim?
Morda po mediteranski obali. Se bova pogovorila, ko bova tam ... (smeh).
“Quote”
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.