Zavoj v vznemirljivo novo smer

Joe in Anthony Russo sta v novi Netflixovi uspešnici The Gray Man prevetrila žanr vohunskega trilerja, znamka Audi pa je poskrbela za še večjo mero akcije. Z legendarnima režiserjema smo se pogovarjali o tajnih agentih, inkluzivnem pripovedovanju zgodb in evoluciji avtomobilov na velikem platnu.

3.08.2022 Avtor: Patrick Morda  Fotografije: Dana Fineman/Netflix © 2022

Joe, Anthony, The Gray Man je že na Netflixu. Nam lahko povesta kaj več o svojem novem filmu?

Anthony Russo: Zgodba temelji na seriji knjig avtorja Marka Greaneya in spremlja agenta, ki dela za tajni oddelek CIE, imenovan 'program Sierra'. Vanj so vključeni zaporniki, ki v zameno za opravljanje nalog v imenu agencije dobijo določene privilegije.

Joe Russo: Seveda kmalu pride do zapleta, ko se naš naslovni junak Ryan Gosling, 'sivi mož', spopade z glavnim negativcem.

 

V zadnjih letih ste dosegli velik uspeh s filmi o superjunakih. Zakaj torej zdaj vohunski žanr?

Anthony Russo: Z Joejem sva že od nekdaj velika ljubitelja tega žanra. Iskala sva priložnost, da bi z njim naredila nekaj posebnega – in to nama je uspelo s filmom The Gray Man.

 

V čem je vajin film tako poseben?

Anthony Russo: Najbolj naju privlači reinterpretacija ali subverzija žanra, se pravi, žanr obrniti na glavo, z njim narediti nekaj povsem novega. To je bistveni del najinega filmskega procesa. Prva stvar, ki naju je pritegnila, je bil koncept 'sivega moža', nekakšnega vohuna med vohuni. Človeka, ki ga je najtežje izslediti, ki je praktično neviden. Poklic vohuna sva želela pripeljati do skrajnosti.

Video title

“quote”

“quote”

Mlajši od bratov Russo, Joe, je študiral igro, preden sta z Anthonyjem napisala, režirala in producirala svoj prvi celovečerec.

Na kakšen način sta žanr vohunskega trilerja obrnila na glavo?

Anthony Russo: Ryanu Goslingu so pri pripravah na vlogo pomagali resnični agenti CIE, od njih se je učil tipičnega vedenja operativcev. Tajni agenti se na primer zelo malo gibajo, varčevati morajo s svojo energijo, saj nikoli ne vedo, kdaj jo bodo potrebovali. Ryan nama je pred začetkom snemanja predlagal, da bi svoj lik razvil v tej smeri – da bi se gibal zelo mirno in govoril zelo tiho.

Joe Russo: Po mojem mnenju sva predstavila zelo zanimiv pogled na glavni lik v tovrstnem filmu. S takšnimi drobnimi podrobnostmi se na novo izumi žanr.

 

V kolikšni meri pa sta morala pri tem upoštevati 'duh časa'?

Anthony Russo: Z Joejem naju zelo zanima mednarodno filmsko ustvarjanje, ki se trudi biti inkluzivno. Film razumeva kot nekaj, kar povezuje. Želiva, da so v proces pripovedovanja zgodb vključeni ljudje iz različnih kultur z vseh koncev sveta, in temu primerno izbirava ekipo in lokacije.

Joe Russo: Vedno imava v mislih tudi trenutne politične in družbene razmere v svetu. V tem pogledu je film zelo aktualen, saj se na primer dotika strahu mnogih ljudi, da obstaja nekakšna skrivna država v državi, ki se ne drži tradicionalnih demokratičnih načel.

 

Na sliki: Mlajši od bratov Russo, Joe, je študiral igro, preden sta z Anthonyjem napisala, režirala in producirala svoj prvi celovečerec.

Poklic vohuna sva želela pripeljati do skrajnosti.

Joe Russo

small text

heading

text

button

Anthony Russo je pred začetkom filmske kariere študiral pravo. Z bratom verjameta v moč mednarodnega filmskega ustvarjanja kot inkluzivnega (v celoti vključujočega) procesa.

Ali to pomeni, da mora progresivni režiser svoje občinstvo soočiti z resničnim svetom?

Anthony Russo: Nočeva biti pretirano kritična, vsekakor pa želiva nasloviti strahove ljudi in njihove zavedne ali nezavedne misli. Navsezadnje ustvarjava nekaj zabavnega, pozitivno izkušnjo. To pa od gledalcev zahteva določeno čustveno in psihološko vpletenost. Od njih pričakujeva, da bodo ob gledanju filma svoje razumevanje sveta postavili pod vprašaj.

 

Del današnje resničnosti so tudi spremembe na področju mobilnosti. V filmu The Gray Man 'tradicionalno' vlogo vohunskega avtomobila prevzamejo povsem električni modeli Audi e-tron.

Anthony Russo: Kot pripovedovalca zgodb vedno raziskujeva nove tehnologije in iščeva načine, kako bi z njimi ustvarila nekaj, česar se ni prej domislil ali naredil še nihče. To naju navdušuje. In čeprav je to najin običajen pristop, še toliko bolj drži za področje mobilnosti, ki je trenutno na prelomnici velikih sprememb. Čeprav imam rad stare in sodobne avtomobile, komaj čakam, da vidim, kakšna vozila nam bo prinesla prihodnost. Gremo v vznemirljivo novo smer, ki nam obljublja povsem nov svet izkušenj, ne le kot voznikom in potrošnikom, temveč tudi kot ljudem, ki morajo sobivati z avtomobili.

 

Na sliki: Anthony Russo je pred začetkom filmske kariere študiral pravo. Z bratom verjameta v moč mednarodnega filmskega ustvarjanja kot inkluzivnega (v celoti vključujočega) procesa.

small text

heading

text

button

“Quote”

 

 

Video title
Komaj čakam, da vidim, kakšna vozila nam bo prinesla prihodnost. Gremo v vznemirljivo novo smer, ki nam obljublja povsem nov svet izkušenj.

Anthony Russo

 

 

“Quote”

Video title
Blank_trans
Audi in The Gray Man na Netflixu

Audi in The Gray Man

Joe in Anthony Russo že dolga leta sodelujeta z znamko Audi. V njuni najnovejši produkciji imata poleg Ryana Goslinga, Ane de Armas in Chrisa Evansa pomembno vlogo tudi Audi RS e-tron GT in Audi Q4 Sportback e-tron. Za znamko Audi je to odlična priložnost, da predstavi svojo vizijo nove dobe mobilnosti. Film si lahko od 22. julija ogledate na Netflixu.

Ali električna vozila predstavljajo nove izzive ali priložnosti za vaše delo?

Anthony Russo: Pravzaprav ne, lahko pa, da bomo kasneje odkrili še kaj novega.

Joe Russo: En izziv, ki ga predstavljajo električni avtomobili na zaslonih, je pomanjkanje zvoka. Zvok v filmih je izjemno pomemben, saj pomaga ustvariti realistično izkušnjo ali določen občutek. Vendar bomo sčasoma našli nove rešitve.

Anthony Russo: To ne pomeni, da zagovarjava glasnejša električna vozila. Takšna, kot so, so popolna!

 

Bodo avtomobili še naprej nastopali v akcijskih filmih?

Anthony Russo: Ko snemaš film, veliko rekvizitov ustvariš posebej za potrebe tega projekta. Avtomobila pa ne moremo narediti. No, lahko bi ga, vendar ne bi bil tako dober. Z Audijem sodelujeva že dolgo in to, da lahko uporabljava njihova vozila, je izjemno dragoceno za najin ustvarjalni proces.

Audi in The Gray Man: Nove perspektive
Audi in The Gray Man: Nove perspektive

Audi in The Gray Man: Nove perspektive

Žanr vohunskega trilerja se razvija v skladu s časom in znamki Audi ponuja priložnost, da prehod na električno mobilnost približa filmskim navdušencem vsega sveta. Podali smo se v zakulisje filma The Gray Man in si ogledali prednosti in izzive, ki jih električna vozila prinašajo na filmsko prizorišče.

Preberite več

Morda bi vas zanimali tudi članki:

2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik