Moto 'vlagatelji na prvem mestu' smo zamenjali s 'ciljno naravnani'
Upravljanje v skladu z dejavniki ESG ni le aktivno obvladovanje tveganj, je tudi osnova dolgoročnega poslovnega uspeha – zlasti v današnjem svetu, kjer so družbene vrednote vse bolj naklonjene trajnosti. Uveljavljeni poslovni modeli se umikajo, rast zdaj zagotavljajo novi trajnostni izdelki. Podjetja, ki delujejo v skladu z dejavniki ESG, so ekonomsko uspešnejša in zavzemajo pomembne tržne deleže. Z učinkovitimi procesi in krožnim gospodarstvom zmanjšujejo pritisk na okolje, ohranjajo vire in nižajo stroške.
Trajnost je postala ključni element upravljanja podjetja – s tem pa nosilec vrednosti in ne le zgolj trend. Pri Audiju smo se ji nedvoumno zavezali s strategijo trajnostne mobilnosti. Da bi še naprej vzpodbujali vključevanje dejavnikov ESG, smo ključne trajnostne teme (poslovanje in integriteta, izdelki in storitve, dodana vrednost in proizvodnja ter zaposleni in družba) ovrednotili glede na njihov pomen za poslovno uspešnost. V analizah pomembnosti naši zunanji in notranji deležniki redno ocenjujejo ustrezna področja delovanja, pridobljena spoznanja pa nenehno primerjamo z našo poslovno strategijo.
Ambiciozni načrt za zmanjšanje izpustov CO2
Okolje: Na področju alternativnih pogonskih tehnologij smo si zastavili širok cilj. Do leta 2025 nameravamo predstaviti 30 elektrificiranih vozil, od tega 20 popolnoma električnih. Elektrificirana vozila bodo tako predstavljala 40 odstotkov naše celotne prodaje. Pod blagovno znamko Audi še vedno razvijamo tudi običajne motorje, pri čemer se vse bolj zanašamo na blagi hibridni pogon in na 48-voltno napajanje. Pomemben del naših prizadevanj za elektrifikacijo predstavljajo tudi priključni hibridi.
Naredili smo še korak dlje: leta 2019 smo uvedli nov ključni kazalnik, “donosnost naložbe po učinku CO2”. Z njim merimo finančne učinke vpliva na povprečne izpuste CO2 pri posameznih projektih, ki jih razvijamo. Tako bomo do leta 2025 ogljični odtis vseh naših vozil (v celotnem življenjskem ciklu) zmanjšali za okoli 30 odstotkov v primerjavi z letom 2015. To ne velja le za vozila, temveč tudi za vse Audijeve proizvodne obrate.
Do leta 2025 bodo po vzoru tovarn v Bruslju in Győru vse naše tovarne ogljično nevtralne. Do leta 2050 želimo ogljično nevtralno ravnotežje doseči tudi na ravni celotnega podjetja. Bram Schot poudarja, da je od tega odvisen ugled blagovne znamke Audi, »in s tem njena vrednost.«