podjetje 26.09.2024
V nasprotju s številnimi konkurenčnimi podjetji pri znamki Audi za uresničitev te vizije gradimo na obstoječi globalni proizvodni mreži. "Vse naše proizvodne obrate korak za korakom vodimo v prihodnost," pravi Gerd Walker, član upravnega odbora za proizvodnjo in logistiko pri znamki Audi. "Ne želimo samostojnih projektov na novih, še nepozidanih lokacijah. Namesto tega vlagamo v obstoječe obrate, da bodo na koncu enako učinkoviti in prilagodljivi kot novozgrajeni proizvodni obrati." Gre za trajnostni razvoj v praksi – z gospodarskega, ekološkega in družbenega vidika. "Pot, ki jo ubira Audi, varčuje z viri in pospešuje našo preobrazbo v ponudnika trajnostne premijske mobilnosti," poudarja Walker.
Audijev upravni odbor za proizvodnjo in logistiko želi, da bi bila proizvodnja prilagodljiva in odporna na izzive prihodnosti, zato so Gerd Walker in člani ekipe razvili celovito strategijo, ki upošteva različne vidike in odgovarja na naslednja vprašanja: "Kaj družba pričakuje od nas? Kaj zahtevajo naše stranke? Kakšna so pričakovanja deležnikov in kaj bodo v prihodnosti potrebovali naši zaposleni?" Audijeva vizija proizvodnje prihodnosti, poimenovana "360factory" (tovarna 360), kot enako pomembne cilje poudarja stroškovno učinkovitost, trajnostni razvoj, prilagodljivost in atraktivnost.