Novo življenje za stare baterije
Ko se življenjska doba električnega vozila Audi konča, podjetje poskrbi za recikliranje in ponovno uporabo baterije vozila3.
Baterije Audijevih vozil na novo zaživijo v hitrih polnilnih postajah, morda prav v polnilnem središču Audi, ali pa se uporabljajo kot stacionarne naprave za kratkotrajno shranjevanje energije iz elektrarn v časih presežka elektrike. V ta namen na primer sodelujemo s komunalnim podjetjem RWE iz mesta Herdecke v deželi Severno Porenje-Vestfalija. RWE upravlja s sistemom shranjevanja energije, ki uporablja tudi odrabljene litij-ionske baterije iz električnih vozil podjetja Audi. S pomočjo 60 baterijskih sistemov bo ta nova vrsta shranjevanja na območju črpalne hidroelektrarne RWE ob rezervoarju jezera Hengstey omogočala srednjeročno shranjevanje približno 4,5 megavatnih ur elektrike.
Brezhibna moč
Felix Neureuther potrebuje hitro moč, tako na smučarskih strminah kot pri vožnji v bavarskih gorah. Ko je za volanom, se hitro opazi, da obožuje športno vožnjo. Še posebej ga navdušuje brezstopenjsko električno pospeševanje modela RS e-tron GT: “Navor se med pospeševanjem prenaša precej bolj neposredno v primerjavi z modeli na notranje zgorevanje. Moč, dinamika, vse je brezhibno. Težko je opisati. Občutiti moraš na svoji koži.”
Ko sonce počasi zahaja za zasneženimi vrhovi gora, si Felix Neureuther privošči kratek počitek in uživa v čudoviti alpski panorami. Narava je bila prva ljubezen Bavarca in ne predstavlja si življenja brez nje. “Dolgo časa sem si želel vozilo, ki bi bilo obenem športno in trajnostno. Audi RS e-tron GT je zame idealno vozilo – tako na čustveni kot na logični ravni.”
1Audi neto ogljično nevtralnost obravnava kot stanje, v katerem se po izčrpanju drugih možnih ukrepov za zmanjšanje izpustov CO2, ki jih povzročajo izdelki ali dejavnosti Audija in/ali trenutno neizogibnih izpustov CO2 v okviru dobavne verige, proizvodnje in recikliranja vozil Audi, zagotovi vsaj kvantitativna kompenzacija s prostovoljnimi in globalnimi projekti za odstranjevanje CO2 iz ozračja. V fazi uporabe vozila, to je od trenutka, ko je vozilo dostavljeno kupcu, se proizvedeni izpusti CO2 ne upoštevajo.
2Stavek se nanaša na neto ogljično nevtralno dobavo povsem električnih vozil v Evropi in ZDA od 1. januarja 2021.
3Revizijsko podjetje Ernst & Young nudi omejena zagotovila v zvezi z odstavki, ki sledijo vse do naslednjega podnaslova.